Kişilik & Karakter Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyorsunuz? -Rebel_Lilith- Takip Et Bilge Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Selam KS sakinleri... 🎈Malumunuz nefes almak başka, yaşıyor olmak bambaşka... Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Gürkanbedir Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yaşamaya çabalıyoruz desek daha doğru tam ortasındayız 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yasamisim yasicagim kadar cok hizli yasadim artik umrumda degill 1 0 Yorumla
kuralsiz_pisikopat Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Mumkun mertebede yadamaya calisiyoruz 1 0 Yorumla
_Daphnee_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yaşıyorum 1 0 Yorumla
Ferhat0380 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gibi gibi 1 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Yaşamayı beceremedim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yaşamaya çabalıyoruz desek daha doğru tam ortasındayız
Yasamisim yasicagim kadar cok hizli yasadim artik umrumda degill
Mumkun mertebede yadamaya calisiyoruz
Yaşıyorum..
Yaşıyorum iliklerime kadar da hissediyorum.
Yaşamaya çalışıyoruz
Yaşıyorum
hayat umurumda değil
Oyalanıyorum işte
Gibi gibi
Yaşamayı beceremedim