
"Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir , çoğu insan sadece var olur." O yüzden kendimize şunu sormalıyız.
"Ben yaşıyor muyum, yoksa sadece nefes mi alıyorum."
Sizin cevabınız nedir?

Gününe göre değişiyor bu durum, şarkıda dediği gibi mutlu muyduk ki sade nefes aldık...
Severim...
Bende çok 😊
Cevap
7Cevap
Şu sıralar sadece nefes alıyorum.
Var olmakla var olduğunun bilincinde olup varlığıyla yaşama katkıda bulunan yaşıyor olandır.
Yasıyorum, yasamaya çalışıyorum
Bu ülkede nefes alıyoruz anca ne yaşaması.
Sadece nefes alıyorum
Aret Vartanyan okuyor gibisin sende ben gibi 🤣
Yaşıyorum.
boşa verdık gidiyoruz
Sadece nefes alıp veriyom,🌺
Ölüden farkım yok
Nefes alıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar