Sebepsiz yere endişe, üzüntü, karamsarlık vs. gibi insana bir anda gelen belirtisiz iç sıkıntısını nasıl geçirebiliriz?

Artık bunalım mı diyelim bilmiyorum kaç gündür bu his var ve nerdeyse haftada birkaç kez oluyor. Yardım pls
Sebepsiz yere endişe, üzüntü, karamsarlık vs. gibi insana bir anda gelen belirtisiz iç sıkıntısını nasıl geçirebiliriz?
Cevapla