Sanki boşluktayım da kimsesiz kalmışım gibi 😒😒😒 zaten hergün deprem oluyor korkuyorum 😒
#mutlugünler
Sanki boşluktayım da kimsesiz kalmışım gibi 😒😒😒 zaten hergün deprem oluyor korkuyorum 😒
#mutlugünler
Kişiden kişiye yaşayışıyla ve psikolojik etkilerden dolayı olabilir. Mesela kimisi gece olunca yalnızlık hissi mutsuzluk getirir başka birisine yanlış yaptığı şeyler vicdani sebeplerden dolayı mutsuzluk hissi gibi şeyler verir gibi gibi.
Korku hikayesi dinle geçer.
Manyak mıyım be daha çok dipsiz kuyulara mı atayım kendimi
Niye dipsiz kuyu olsun 🤔 Ben hep aynı şeyi yapıyorum. Hatta şuanda bile. Kafam dağılıyor ilgim acaba ne olacak diye o yöne kayıyor 😀
Şimdi ben man yak mı oldum
Sen korkmuyorsun çünkü ben korkarım öyle şeylerden. Sen film gibi izliyorsun ama ben acaba omzumun üstünde mi diye bi bakarım 😒
Korkmak mı 😂 Niye korkuyum. Hatta çağırıp sohbet etmek bile istiyorum da. 3. yü bulamadım.
Hepsi bunlar cansıkıntısından
Şu cesaretinden biraz paket yapıp yolla
Sana zararı olur 😀 Sonra ne ruhsuz heyecansız adamsın pardon kadınsın derler 😂
Yok yok demezler diyen de pabucuma konuşsun kimin umrunda
Adresi ver gönderiyim 😂 300 gr yeter dimi
Periler diyarı no 57 kat 120. Çabuk ol ona göre 😬
Bir arkadaşımla hemen gönderiyorum. Omzuna el değerse filan korkma 😅
Gözüme uyku girmedi sayenizde teşekkürler 😬
Niye ki 🙄 Ben naptım da sayemizde oldu
Bilmiyorum orası karanlık 🙄
Karanlıktan mı korktun yoksa 😂
Sus ya 🙄🙄🙄
Neyse tamam hadi seni korkutmayım 😀
Allah razı olsun ya 😃
Olsun tabi ki. Ben eşittir melek 😀
Kanatlarına zeval gelmesin
Şimdi bi üzüldüm bi üzüldüm sorma 🙄 Kanatlarımı sonra alacağım 😀
Oha kanatsız melek mi olur 😃
Başlarına kötü şeyler geldi 😂
Kim bilir ne yaptın da kanatlarını kopardılar 🤔
😒😒 Ben napıcam alla alla
Ne bilek biz Allah bilir
Ne biliyim ben Sanki birşeyim varmış gibi imalı konuştun da 🙄
Zor zamanlarda olur böyle, son aylarda yaşadıklarımdan dolayı bilirim ben de. Ben de bazen hissediyorum, sonra silkinmeye çalışıyorum. Fakat yine de yalnız olma sen benim gibi. Yalnız değilsin. İçin daraldığı zaman veya ne zaman istersen yazabilirsin.
Cevap
11Cevap
Bende aynıyım mutlu olmayı deneyin
aynen böyle
https://www.instagram.com/p/ChvaUZBINon/
Evet aynen böyle 😒
senin ne derdin var pembiş bugün 20 takip gelmedi 19'da mı kaldın.
He ya kimse de yazmıyo böyle birileri popohlamayınca depresyona giriyorum 😒
profilinde kedicik var hadi hadi ilgiyi seviyorsun inkar etme 🙃
Seviyorum zaten kölesi olmuşuz ama herkesten de beklemeyiz
herkesin ilgisine değil doğru insanın ilgisine ihtiyacımız var tatlış
Buluruz inş
Sen bulursun ya kızsın zaten bir sürü teklif geliyordur sana.
Üfff 😒
nolduuu 🤔
Bu aralar bir tek ben de oluyormuş hissi yaşıyordum, sanırım herkesin problemi bu. Ben kontrol altına alamıyorum, artık akışına bıraktım.
Bir şeyler düşündün belkide, seni mutsuzluğa sürükleyen, güzel şeyler düşün✌🏻
Artık toparlanma zamanıdır
Nasıl mesela
Offf offf geçmez
Beyhan Budak videoları izle bana çok iyi geliyor.
Korkularla yüz yüze kaldık
Bu aralar ben de bir boşlukta gibiyim
Enişteyle konuş sıkıntın geçsin
BAna da oluyoo bazeeennnn
Hepimiz öyleyiz bu aralar.. Kafayı yedik..
Sevgili edincen
Satılıyosa alalım kendimize göre ama yok
Sağol ya çok iyisin
Sevdiğini bir tatlı bir film
Geçmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?