Şu an gerçekten çok sinirliyim, sakinleşmek için ne yapmalıyım?

En yakın arkadaşımla kavga ettik. Küfürler, hakaretler falan havalarda uçuştu. Beni kışkırttı bir anda, benim de öfke kontrol sorunum olduğu için delirdim resmen sinirden. Haksız olduğu bir konuda beni suçladı, benim de suçlanmak en nefret ettiğim şeylerden bir tanesidir. 2 yıllık arkadaşlığı bitirdim 1 saatte. Pişman mıyım? hayır çok iyi yaptım. Hayatımın en verimsiz 2 yılıydı, zaman kaybından başka bir şey değil. Ama yine de sinirim geçmiyor, cidden aşırı derece de çok sinirimi oynattı. Sakinleşmek için bir şeyler önerir misiniz?
Şu an gerçekten çok sinirliyim, sakinleşmek için ne yapmalıyım?
Cevapla