Her zaman kaos etkisi diyerek sözü sizlere bırakıyorum. :D


Ailemse artık ortamdan uzaklaşıyorum. Kaos yaratacak kadar kendimi kaybetmiyorum artık. İnsan yaşadıklarıyla büyüyor, bilinçleniyor ve kendini kontol edebiliyor. Umarım herkes birgün kendini kontrol etmeyi öğrenir.
Evde aile içi ve
İşte müdür flan
Olduğu için maalesef ki uzaklaşma gibi bir ihtimalim yok bazen sinirlenebiliyorum ama uzaklaşıyorum evde her şeye devam işte devam ne yapabilirim ki anca kaosa devam brii pes edene kadar 🥺
Cevap
15Cevap
Uzaklaşmayı tercih ediyorum, kaos sevmem, sinirleniyorum sinirlerime hakim olamayabilir dalış yapabilirim, bu sebeple uzaklaşmak iyidir.
Uzaklaşırım anında, bu tarz durumlarda maalesef ki sinirden direk gözlerim dolduğu için. Yalnız kalmam gerekiyor.
o ortamdan uzaklaşmaya çalışıyorum en kısa sürede..
sakinleşmem adına bu gerekli
Sinirlendiğim zaman kendimi izole ederim hemen. Yoksa ufak bir kaos çıkarabiliyorum.
Çok değişken. Bulunduğum ortamdaysam kaos etkisi yaratırım. Bazen de ortamı terk edip gidiyorum.
Ne uzaklaşırım ne kaos etkisi yaratırım.
Kolay kolay sinirlenmem.
kaos yapmama değmez uzaklaşırım seviye düşürmeye gerek yok
Ben genelde ortamdan uzaklaşırım. Yoksa sinirlenince çok kötü oluyorum.
Tartışmayı ayar noktasına getirip ince ayara kadar servis hizmeti verip artık kaos mu olur yola mı gelir ortam bakmaksızın kalemi savunurum.
Duruma göre dalarım bir güzel dayak yer çıkarız ordan kimse bizim erkekliğimizi sorgulamasın
Kesiinlikle kaos etkisiii, sakin kalamıyorum genelde beni o an'dan uzaklaştırmaya çalışırlaar.. 😏
Kişilere göre değişir
Kendimi yerim içten içe. Kalp kıramam
Hakkm söz konusu ise, kaosu bn yaratırım..
Evet Sinirlendiğim Ortamdan Uzaklaşırım
Uzaklaşmam kaos da yaratmam duruma göre değişir.
Duruma, kişiye, olaya göre değilir
Boş ver gitsin 😉🙂
Anında kaybolurum
Belli olmuyor
Uzaklaşırim.
sessız kalırım
Çata çat kavga ederim gerekirse yolarım =)
Uzaklaşmam
Kaos benim işim :d
Uzaklaşırım
Uzaklaşirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?