4 ay önce babamı kaybettim. biraz üzüldüm sonra alıştım derken şu an çok kötü depresyondayım. ne yapmalıyım?

babamın bir daha gelmeyecek oluşu aklıma geliyor. mesela ben salona gidicem ama babam bir daha o salonda hiç olmayacak. aşırı mutsuzum çok üzülüyorum. ne yapmalıyım? 19 yaşındayım daha
4 ay önce babamı kaybettim. biraz üzüldüm sonra alıştım derken şu an çok kötü depresyondayım. ne yapmalıyım?
Cevapla