Aşırı öznelcilik inanmayan kişileri olsa olsa büyüklük hastalığına ya da kendi kendini kötülemeye sürükleyebilir. İnsan kendisiyle aşırı ilgilendiğinde, ister istemez kendine karşı ölçüsüz bir sevgi ya da nefret beslemeye başlar. İki durumda da zamanından önce tüketir kendini. Öznelcilik sizi ya Tanrı kılar ya da Şeytan.
Hayırr öyle bir çabaya girmem🤗🤗 Değişik biri karışık biri de olabilirim ama yalan söylemem🙁 o kadar hafızam iyi değil maalesef😂 Dolayısı ile nasıl kanıtlıyım dogruyu yalan yok ki zaten🤗
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gösteririm ama hala inanmıyorsa artık bende göstermem. Çünkü artık o yalvarmaya girer ve kimse yalvaracak kadar değerli değil kimse de yalvaracak kadar onursuz olmamalı.