Yaparım ya çünkü ben ona karşı duygular besledim besliyorum hala böyle ama karşı taraf benim hislerime inanmıyorsan inandırmadan olmaz çünkü ben o kadar duygu hissettim yani anlatabiliyor muyum inanması lazım yalan söylemedim hiçbir zaman gerçekten sevdim yani gerçekten sevdiysem adamın bunu bilmesi lazım bilmek zorunda
Kendimi anlatmaya çabaladım oldu ama birisi bana insanlara kendini anlatmaya kanıtlamaya uğraşma bırak senin sen olduğun için yanında olsunlar iyi niyetini kimseye belli etme demişti
Telgrafın tellerine konan kuşa bile şarkı yazılmış. Daha bana bi tane bile şarkı yazan olmadı. Hayır yani illa tele mi konayım, söğüt dalına yuva mı yapayım 🙄
Boş işler ile uğraşamam. İnanmak isteyen inanır, inanmak istemeyen s gitsin.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eskiden olsa yaparsn bu aptallığı özellikle sevgilime kendimi kanıtlamak için çaba harcadım durduk yere suçlanır olmadık biseyden alakam varmış gbi üzülürdüm birde insan yaşadıkça ve yaş gittikce olgunlasiyor şimdi kimse olmayan s. i. k. i. m. de değil
Onu inandırmak için değil ama kendimi kanıtlamak için ufak bi çabalarım çünkü haksızlığa uğramak tüylerimi en diken diken eden şeydir. O olaydan sonra inansa da, inanmasa da kendisini hayatımdan uğurlarım.
Baban inanmayan biri ya da. Unu yitiren biri için çabalamam zordur. İnanmayan biri zaten başta inanmaz ve bunun için uğraşmam. İnancını yitiren biriyse son demine kadar çabalar baktım olmuyor akışında devam ederim.
gerekli açıklamalar yapılır.. sonrası kendi bileceği bir şeydir bence karşı taraf için.. bizimde gereğinden fazla bir çabaya ihtiyacımız olmamalı diye düşünürüm.
Bu karşımdaki insana verdiğim değere göre değişir. He bu güvensiz ortam devamlı var ise benim orada bulunmama çok gerek kalmaz güven içinde yaşayabilir bensiz. 😎
Hayır kanıtlamaya çalışman inancını daha da aza indirecektir ki zaten inanıp inanmaması seni rahatsız edecek canını sıkacak bir durum olmaması lazım. İsteyen inanır istemeyen inanmaz.