Sosyal kaygım var çok zor durumdayım. Ne yapmalıyım?

insan içine çıkamıyorum online derslere bile katılamıyorum çekiniyorum ilk dönem devam zorunluluğu yoktu hiç katılmadım ama bu dönem zorunluluk getirmişler napıcağımı bilmiyorum derslere hayatta katılamam bir de hazırlık okuyorum derse katılsam konuşmam gerekicek okulu bırakmayı düşünüyorum ama sonrasında napıcam okulu bıraksam iş de bulamam çekiniyorum zaten insanların yanında duramıyorum
insanlarla konuşmaya çalış ufaktan bilmem ne gibi tavsiyeler vermeyin öyle dediğiniz gibi olmuyor işte hayatım kararıyor resmen bu şekilde yaşamak zulüm gibi
psikoloğa da gidemem ondan da çekiniyorum
arkadaşlar napıcam hiç bilmiyorum hayat boyu bu şekilde yaşayamam, şu ana kadar iyi kötü geldim ama bu 2. dönemin devam zorunluluğu olması bitirdi beni şu an. hazırlıktan kalsam seneye tekrar mı okumam gerekicek, seneye de aynı şeyleri yaşıcam hele bi de okullar açılırsa okula nasıl gidicem bir de şehir dışında kazandım üniyi tek başıma napıcam orda
en iyisi okulu bırakmak ama çok çalıştım kazandım üniyi her şey boşa gitçek allahım yardım et
Sosyal kaygım var çok zor durumdayım. Ne yapmalıyım?
Cevapla