Evde durmaktan çok sıkıldım, psikolojim bozuldu. Okulu özledim, hayattan bıktım. Depresyondan nasıl çıkacağım?

Sürekli evdeyim, yürüyüşe çıkıyorum ama artık bir şey ifade etmiyor. Yeni normal geldi ama bana gelemedi. Bunaldım artık, herşeyden çok sıkıldım. Pandemiden çok sıkıldım. Kardeşlerimin evde ders yapamamasından, online eğitimden, ekrana bakmaktan, yalnız kalmaktan çok sıkıldım. Yeter artık ya.

Bu psikolojiden nasıl çıkarım?
Evde durmaktan çok sıkıldım, psikolojim bozuldu. Okulu özledim, hayattan bıktım. Depresyondan nasıl çıkacağım?
Cevapla