21 yaşımdayım yasayamadığım gençliğime acıyorum gençliğini yaşayanlar çok mu az mı?

resmen gençliğimi satıp para kazanabilirim ama onuda yapmıyorum ne de kendi yaşıtlarımla sevgili oluyorum istemiyorum çünkü ahlağıma ters ama fırsatım olsada keşke gençliğimin baharında eskcotluk yapabilsem kendimi salak gibi hissediyorum kadınlığımı kullanmayıpta alın teriyle bir yerlere gelebilmek için verdigim çaba yuzunden
21 yaşımdayım yasayamadığım gençliğime acıyorum gençliğini yaşayanlar çok mu az mı?
Cevapla