19 yaşındayım ama hayatım o kadar basitki hani diyorlar ya gençlik bidaha gelmicek diye sanki gençliğim boşa geçiyor gibi hissediy?

Rum. Ailemin yanında üniversite okuyorum. Ders çalış okula git başka bir aktivitem yok. Yaklaşık 15 yıldır aynı şehirde yaşıyorum. Artık canım bisiyde istemiyor. Ne zaman hayatın tadını çıkarıcam diye düşünüyorum. Gençligim sanki boşa gidiyor gibi geliyor uzuluyorum ya. Sizce bir insan ne zaman hayatını yaşamaya baslar? Ben mi acele ediyorum?
19 yaşındayım ama hayatım o kadar basitki hani diyorlar ya gençlik bidaha gelmicek diye sanki gençliğim boşa geçiyor gibi hissediy?
Cevapla