28 yasindayim hiç kendimi olgun hissetmiyorum gençliğimi yaşayamadım içimde hep kapanmış bi gençlik var?

Çocuksu hareketler yapıyorum 28 yasindayim tipimde göstermiyor zaten ve bi tanede cocugum var?
Güncellemeler
1 yıl
Bu yaşlarda özgür olmak istiyorum yaşayamadıklarımi yaşamak istiyorum
28 yasindayim hiç kendimi olgun hissetmiyorum gençliğimi yaşayamadım içimde hep kapanmış bi gençlik var?
Cevapla