Güncellemeler
1 yıl
Bu yaşlarda özgür olmak istiyorum yaşayamadıklarımi yaşamak istiyorum
İnsanın kendini gerçekleştirememesi kadar zor çok az şey var. Geçmişin pişmanlığı her daim içine ağırlık çökertiyor insanın ama şunu unutma kardeşim hala hiçbir şey için geç kalmadın umutlarını diri tut
Evet doğru söylüyorsun en güzel senelerim geciyor
Cevap
2Cevap
Bence normaldir içinden geldiği gibi yaşa
En azından evlenmişsin ben 30 um sevgilim bile olmadı
Çocuğun mu var
Evet 4 yasinda
Çok kötü
Derken?
Abim olgunlas
Gençliğimi yaşayamadım nasıl olgunlasayim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?