Bu histen nasıl kurtulurum? Siz sormadan söyleyeyim baskıcı bi ailem var
2 ay
Bu histen nasıl kurtulurum? Siz sormadan söyleyeyim baskıcı bi ailem var
Cevap
14Cevap
Evden uzaklaşıp defaatle kazık yemen lazım. Dost kazığı, çalıştığın yerden para alamama, terkedilme, çok çalış az kazan sistemi filan derken olgunlaşırsın.
Otoriter bir aile çocuğu kolay kolay büyeyemez zaten. Büyük işleri başaranlara bak hep küçük yaşta çok büyük sorumluluk almış olan tipler
Babam da küçükken sorumluluk verirdi ama bunu yaparken bile özgüvenimi çok kırarak yaptı
Aile gerçekten önemli şu an aile evinde mi yaşıyorsun
Evt
Kitle ve saat bu soru için çok tehlikeli be dkdkdkdmdkdmdkd
Yanlış soruya yazdım pardon
Üniversiteye gittin mi
Gitmedim gitsem farklı olur muydum diye düşünüyorum ama bi kuzenim gitti ve hiç değişmedi
Gitseydin hem hayata karışman kolay olurdu Hemde evden gidebilmek içim imkanın olur du ama
Başka şehire gitsem evt ama gidemem ki
İşte gitmen gerekiyo elinde sonunda tek başına bi hayatın olucak
Gel bunu babama anlat kdmdms
Walla kavga da etsen konuşmasanda bi süre sonra mecbur kabullenecek
Öyle bi baba değil işte bağırıp azarlayıp karşısındakini susturur
Anlıyorum seni ki kadın olarak şah da zor ama yinede kalan hayatın için bi dönem zorluk çekmeye değer
Ondan o kadar korkuyorum ki elim kolum bağlı hissediyorum
Haklısııın ama senin de bi hayatın var
Bazen bende ara ara öyle hissediyorum ama hayat hatırlatıyor hatta acı bir şekilde
Ben düzgün özgüvenli konuşamıyorum bile
Aşılabilir konular
Normal senin yaşında büyüyemeyen çok insan var
Ama benden küçük olup büyüyenler de var
18 yaşında olup 30 yaşında gibi olgun olanlarda var, bu kişinin kendini geliştirmesiyle alakalı bir durum
Yaşının tadını çıkar büyüyünce ne olacak
Yaşımın büyümesinden bahsetmiyorum yaşıma göre davranmıyorum gibi hissediyorum
Zamanla değişirsin
Sorun baskıcı aile o zaman benim de sorunum seninle tıpatıp aynı lise sondayım ve ailem baskıcı
Büyüyüp ne yapacaksın boş ver
Keşke hep böyle kalsan
Bende ayni yaştayim ayni duyhuyu hissediyorum
Ara konuşalım merak ettim seni
Ben 38 im hala büyüyemedim
Bende her şeye rağmen küçük hissediyorum
Ben de
Ayvayı yedin
Normal
Normaal...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Baskıcı ailede büyüyen çoğu kişi böyle hissediyor, bu kesinlikle sadece sana özgü değil 🌱 Kendini olgun hissetmemen, aslında sana alan tanınmamasının doğal bir sonucu. Bundan kurtulmak yerine, yavaş yavaş kendi kararlarını almaya odaklan. Küçük sorumluluklar, kendi sınırlarını koyman ve hayatta ne istediğini keşfetmen zamanla iç olgunluğunu güçlendirir 💫