21 yaşına giricem ama kendimi büyümüş ve bi birey gibi hissetmiyorum?

3 ay sonra 21 yaşıma gircem. Ben hala kendimi bi genç kız gibi hissetmiyorum ya. Hala küçük bi kız çocuğu gibiyim. Giyimim gayet olgun aslında ama kafada sorun işte. Biliyorum 21 çokta büyük bi yaş değil ama insanın artık birey olduğu bi yaş. Ama o bireylik kavramı da yok bende. Nasıl düzelir bu durum?
21 yaşına giricem ama kendimi büyümüş ve bi birey gibi hissetmiyorum?
Cevapla