22 yaşındayım kendi yaş çevremi asla olgun bulmuyorum ve 30 lu yaşlarda biriyle beraber olacakmışım gibi hissediyorum fazla mı?

Veee neden bu nesil hep çocuk gibiii

22 yaşındayım kendi yaş çevremi asla olgun bulmuyorum ve 30 lu yaşlarda biriyle beraber olacakmışım gibi hissediyorum fazla mı?
Cevapla