21 yaşındayım, gençliğim evde geçti, bundan sonra geç mi?

Açıktan okumaya mecbur oldum. İşte bulamıyorum. Lise arkadaşları hepsi bir biriyle küstü, o arkadaşlıklar lisede kalır zaten. Mahallemde benle yaşıt, doğru düzgün biri de yok. Oturuyorum evde tüm gün, ara sıra hava alıp markete gider gelirim, bi de evdekilerle çıkarım bazen. Para da yok ki, ne yapalım.

Dışarıda gençlere bakınca, onların gülüşlerini duyuncs falan bi kıskançlık geliyor, bi canım sıkılıyor gibi. Aslında pek fesat insan değilimdir ama benim de arkadaşlarım olsun, gidip geleceğim yer olsun istiyorum. Ne yapayım ben, bundan sonra düzelir mi😔

21 yaşındayım, gençliğim evde geçti, bundan sonra geç mi?
Cevapla