27 yaşında gençliğimi yaşamak için geç mi kaldım?

27 yaşındayım ergenlik yıllarımdan 20'li yaşlarıma kadar bomboş geçtiğini düşünüyorum doğru dürüst arkadaş grubum olmadı. Arkadaşlarım oldu tabi ki ama hiç kafama göre ortam kurabileceğim insanlar değillerdi. Beraber planlar yapabileceğimiz oraya buraya gideceğimiz tatiller yapabileceğimiz arkadaşlardan bahsediyorum. Şimdiyse eğlenebilmek için çok geç kalmış hissediyorum, çünkü çoğu yaşıtım evlendi hep bir şeyleri kaçırmışım gibi bakıyorum insanlar ergenlik yıllarını dolu dolu yaşamış bense o yıllarda ailevi problemle boğuşan gelecek kaygısından anı yaşayamayan biri olmuşum. Doğru dürüst ilişkim olmadı exlerimin çoğu evlendi barklandı ama evlilik bana hala çok uzak o yüzden tüm kısmetlerimi tepiyorum. Daha içimde kalan bu kadar şey varken evlenmek istemiyorum. Sevgililerim bile hep donuk insanlardı arkadaşlarımda keza ya aşırı olgun ya da tam tersi aşırı hoppa ama kıskanç çoğu sevgilisi bana bakar arkadaşları benle daha samimi olur diye tanıştırmayacak kadar komleksli insanlardı. Ben biraz şansa da inanıyorum. Bunların şans olduğunu düşünüyorum. İnsanların bu kadar kalabalık arkadaş ortamı olması doğru insanlara denk gelmesiyle alakalı. Bakıyorum gençlere daha lisede ayrı eve çıkabiliyor arkadaşlarıyla tatillere gidebiliyor konser konser geziyor her günleri dolu dolu geçiyor. 27 yaşında biri olarak 30lara gelmeden bende sosyalleşeceğim grup arkadaşlarım olsun kafamı dağıtacağım eğlenceli insanlar edinmek sonrasında ciddiliğe gidecek bir ilişkim olsun kafasındayım. Bir yandan da kendimi geç kalmış hissediyorum tüm bunlara. Sanki herkes her anın tadını çıkarmış ben yetişememişim gibi. Sizce 27 yaş geç mi? Ortamım olmasını ilişkiden bile daha çok istiyorum çünkü tek kişiden oluşan bir ilişkide sarmıyor. Bana kafa dengi insanlarla tanışabileceğim aktiviteler önerir misiniz?

27 yaşında gençliğimi yaşamak için geç mi kaldım?
Cevapla