Karşınızdaki kişiyi dinliyor musunuz yoksa konuşmak için sıra mı bekliyorsunuz?

Karşınızdaki kişiyi dinliyor musunuz yoksa konuşmak için sıra mı bekliyorsunuz?
Bana kalırsa ne konuşan taraf, neden dinliyormuş gibi görünen taraf bir birilerini dinlemiyor. Kimsenin kimseye en ufak tahammülü kalmadı kalmamış kalmıyor. Siz karşınızdaki insanı gerçekten dinliyor musunuz yoksa konuşmak için sıranızı mı bekliyorsunuz?

Bunun bonusu;


Güncellemeler
+1 yıl
Ahh bugün çok yoruldum arkadaşlarla uzun bir aradan sonra sosyalleşmek çok iyi geldi ama biraz yorucuydu. Her neyse artık evimdeyim ve bu şarkı benden 🎉🌺🥰
https://youtu.be/BcnZZgr6Zy4
Karşınızdaki kişiyi dinliyor musunuz yoksa konuşmak için sıra mı bekliyorsunuz?
Cevapla