olgun insanlar gibi olailirmiyim kimseye ihtiyaç duymadan nasıl mutlu olurum?
olmaz
olabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eminim hayattan bir çok darbe almış ve üzülmüşsündür. Ama ciddi anlamda sağlam bir acı çektiğinde, hani şu hayattan kendini yok edecek derece de olan etkili bir acı olduğunda ve bunu atlattığında, hayata çok daha farklı bakmaya başlayacaksın. Ateş kılıcı keskinleştirir, bazı kılıçlar kısı ateşte keskinleşirler bazıları için ise güçlü bir ateş gerekir. Seninde anlaşılan olgunlaşman için çok daha güçlü bir acıyla yüz yüze gelmen lazım.
çok sert rüzgarlar esti şu an burada
nasıl?
bu nasıl bir betimleme böyle kaç yaşındasın sen?
24 neden?
çok acı çekmiş gibi konuştun
acı güzeldir insanı olgunlaştırır. umursamaz olmak yerine, acı çektiğin konudan ders alana kadar onu şiddetli olarak çekmeye çalışderim, içine atmak düşünmekten kaçmak iyi değil :/
ne bileyim olgun düşünmen için hayatı ciddiye alman lazım. yaşlanacağını düşün geleceğini düşün evleneceğini düşün hayatı ciddiye al. demekki hayattan güzel bir darbe almamışsın ondan böylesin :D
aldım, alıyorum, almaya devam edicem bunun önüne geçmek istiyorum artık bir dur dmek gerek bir dur !
yengemin kardeşinin çocuğu 18 yaşında ama 10 yaşında bir çocuğun aklına sahip. sende de aynı rahatsızlık mı var bilmiyorum ama eğer öyle olsaydı bu kadar farkında olup burada sorabilecek kadar zeki olamazdın. seninkisi rahatsızlık değilde öyle hissetme gibi bişey sanırım. onunkisi kalıcı bir rahatsızlık. tedavi oluyor ancak ömürboyu zekası yaşının çok gerisinde kalacak.
balık yağı kullan canım :) şaka bir yana psikolojik sanırım.. kısa süreli bir terapi dene bence faydası olabilir
nasıl bir terapi bilgilendirirrmisin
Cevap
20Cevap
doğuştan bir geriliğin yoksa kendini beyinsiz hissetme. Tecrübesizsindir. Diğer insanların yaşadıklarını yaşamamışsındır ders almamışsındır henüz. Herkes aptallıklar yaparak bir şeyler öğrenir ve doğru adımlar atmaya başlar.
Saflık çok iyidir. Bence :) Allah o karakterleri kimseye kolay kolay vermez. Canını acıtanlar ise, Allah onların cezasını verecektir. Emin ol, fazlasıyla :)
Eğer gerçekten değişmeyi olgun bir insan olmayı istiyorsan çok çaba sarf etmen gerekiyor. Başarabilirsin kendine güven.
insan 7sinde neyse 70inde de odur... ne diyim ki bende 18 im ne düşünce tarzım ne de görünüşümden yaşımı göstermem. Her sene bu sene olgunlaşıcam diyorum (düşünce olarak) ama yok -.-
niye kendini aşağılıyorsun. özgüven eksikliğin var sadece. tabiki mutlu olabilirsin
hep yapıyorum bunu
olmuyor kendimi sevemiyorum
biraz ama ruhsal denge kalmadı
olabilir bunu sakin unutma cünkü iradesizim derken bile kendini kesfetmissin bazi durumlari o yüzden sadece biraz kendine güvenmen gerek yapabilicegin hususunda
Birkaç sağlam ders veren yaşantı getirir seni kendine de o günlere kalma ve bunu dileme...
Insanın kendini bilmesi de büyük erdem şimdi takdir etmek gerek seni.
Vardır bir Hayır... irade nefis meselesi... saflık ise ben şekilde düzelir.. kitap oku.. sosyalleş ama kendine de azcık hakim ol ki saflık ve iradesizlik yapma
yanıgıya kapılıyorsun bence her insanda boyle dusunculer olur , yerı gelır olgun insanlarda bir cocuktur kanımca insan içindeki cocuklugu hep yasatır derler
eğer saflıktan bahsediyorsan bence bunu rahatlıkla zamana yayarak yeneblrsn
Tabikde değişebilirsin. Kendini biliyorsun ya buna da şükür.
Kendini bilmek güzel. Belki değişirsin, sana bağlı.
çok iradesizim
çok okudum hep iyilikten saflıktan dürüslükten bahsediyor o kitaplar
Bende 18 yaşındayım ama beyin yaşım 30 gibi herşeyi olgunlukla düşünüyorum ailemdekileri bile şaşırtıyorum bazen yıllardır yaşamış gibiyim =D
Zaten çoğu kızın aklı 9 ile 15 yaş arasında pek garip durumun yok :D
Kız birşey sormuş bir konuda efendi ve ciddi olun lan tabiki olabilirsin
nasıl
Sen bile söylediğinden emin değilsinki
30 yaşına geldiğinde kendini 21 gibi hissedersin öyleyse ne güzel işte. Şaka bir yana zamanla geçer diyorum. Ya da çocukluğuna felan mi insek :D
İnsan beklentisi kadar mutludur.
Formül: 0 beklenti, ∞ mutluluk.
tabiki değişebilirsin... olumsuz düşünme böyle... kendini geliştirmeye bak...
olabilirsin. hatta biraz olmuşsun bunu bilmen de önemli.
Benimde yasim 27 ama 70 yasıda adamlar gibi hissediyom yaw
ruhun genç senin iyidir iyi.
Olsun kanks senın gıblerde lazım turkıyeye
sağolasın kans iyiki varsın
Olamassin akil yasin hep 15 kalacak ;-))
Sen ne alcakgonullusun bakiimmm
Belki fazlan vardır?
insanlar canımı kolay acıtıyor :(
Olmuşsun işte
o nasıl oluyor lan
olabilir :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar