25 yaşındayım ama her şeye geç kalmış gibi hissediyorum. bu düşünceden nasıl çıkılır?

Küçükken hayal ettiğim hayat bu değildi. Diş hekimi yardımcısıyım ve asgarinin bir tık üstü maaş alıyorum. Ne bir birikim yapabiliyorum ne de düzgün bir hayat yaşayabiliyorum. Asgariyle aile geçindirenlerin olduğunu biliyorum şükret diyorum kendime ama yine se üzülüyorum. Diş hekimi yardımcılığı yapıyorum dediğimde dayım bana “diş hekimlerinin hizmetçisisin yani” demişti. Bu bile o kadar gurur kırıcı ki. Bu yaştan sonra yeniden bir üniversite okumak da çok zor geliyor. Ticarete atılsam sermayem yok. Kurslara gitsem hangi mesleği severek yapacağım onu da bilmiyorum. Tek bildiğim şey zaman geçiyor ve durmuyor. Ve ben hala yerimde sayıyorum.
25 yaşındayım ama her şeye geç kalmış gibi hissediyorum. bu düşünceden nasıl çıkılır?
Cevapla