25 yaşındayım çok geç kalmış hissediyorum ve her şey bok gibi gidiyor tükendim?

Ne işim var ne bi şeyim var psikolojik olarak çok kötüyüm ailem de bi yandan alttan alttan benden rahatsız olduklarını hissettiriyorlar ben ise bi adım atamıyorum iş konusunda tüm gün dümdüz duruyorum duygusal olarak iyi hissetmiyorum sürekli mutlu rolü yapıyorum kafayı yemek üzereyim. Kilo aldım bi çirkinleştim duygular desen karmaşık arkadaş desen kalmadı sevgili flört desen o da artık ilgimi çekmiyo. Adım atabilsem her şey olacak ama o gücü kendimde bulamıyorum ilk defa bu kadar düştüğümü hissediyorum ve kimse bunu anlamıyor tek yaptıkları yargılamak. Ne yapacağım bi ben mi böyleyim ucube gibi hissediyorum kendimi artık?

25 yaşındayım çok geç kalmış hissediyorum ve her şey bok gibi gidiyor tükendim?
Cevapla