Daha 22 yaşındayım ama her şey için geç kalmış hissediyorum bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?

Henüz 22 yaşındayım ama neden bir arabam yok, neden hala bir kariyerim yok, yaşıtlarım gezip tozuyor, çok geri kaldım düşüncesi var. Keşke her şeyi daha önce yapsaydım. Düşünmemeye çalışıyorum ama maalesef üzülüyorum. Nasıl kurtulabilirim?
Daha 22 yaşındayım ama her şey için geç kalmış hissediyorum bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla