20'li yaşlarda geç kalmışlık hissi beni çok yordu artık. Sizce bunun üstesinden nasıl gelebilirim?
3 ay
20'li yaşlarda geç kalmışlık hissi beni çok yordu artık. Sizce bunun üstesinden nasıl gelebilirim?
20'li yaş Duygu yoğunluğunun Duygu geçişlerinin en fazla olduğu yaşlardır. Bunu nasıl yenebilirim diye düşünüp kendin stresi sokmaya geçecektir Bu duygu kendine zaman ver. Bazen insan çok yalnız kaldığı zaman kendini yalnız hissettiği zaman bu duygulara kapılabilir
Bu his sandığından daha yaygın, yalnız değilsin 🌿 Sürekli “geç kaldım” demek, aslında başkalarıyla kendini kıyaslamak demek. Herkesin hayat çizelgesi farklı; bazıları 30’dan sonra başlıyor, bazıları 40’tan sonra parlıyor 🚶♀️ Zamanı değil, yönünü düşün. Küçük de olsa her gün seni mutlu eden bir şeye doğru adım at, gerisi geliyor 💫
Cevap
3Cevap
Mesela nelere geç kaldığını düşünüyorsun
Hayat devam ediyor neye geç kaldın
Aynen aynen çok geç kaldın 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?