20li yaşlarda ve 20li yaşların ortalarında oluşan geç kalmışlık hissinden nasıl kurtulabilirim?

Ben 25 yaşından 99 doğumluyum valla şu yaşa geldim karakterim yeni oturdu. Aşk yok is doğru düzgün yok. İster istemez hayvan gibi geç kalmışlık yaşıyorum. 99da doğduğum. icin kendimi 2000li yıllardan sonra doganlardan daha daha yaşlı gibi hissediyorum. Sanki arada perde var zjaejsy

Sizce ben fosil miyim?

Güncellemeler
1 yıl
Guncell
20li yaşlarda ve 20li yaşların ortalarında oluşan geç kalmışlık hissinden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla