Orta 20li yaşlardaki dönüm noktası ve hevessizlikten nasıl kurtulabilirim?

25 yasindayim cocuklugumda bok gibi gecti gencligimde bok gibi geciyor. En büyük sebebi de ailem. Gun yuzu görmedim şu yaşa gelene kadar sevip sevilmedim bile. Hersey için gec kalmis gibi hissediyorum. Birseylerin düzelmesi icin sizce ne yapmaliyim? Sizce birseyleri düzeltmek icin gec mi kaldim?

Orta 20li yaşlardaki dönüm noktası ve hevessizlikten nasıl kurtulabilirim?
Cevapla