25 yaşındayım, hayatın akışında çok geride kalmış hissediyorum. Geç kalmışlık hissinden nasıl kurtulabilirim?

25 yaşındayım ve kendimi hayatın akışında çok geride kalmış hissediyorum bu yaşımda hala üniversite okuyorum bu sene kpssye giricem ona calışmaya başladım ama çevremde arkadaşlarım hepsinin ya sevgilisi var ya evlillik hazırlığında ama benim sevgilim bile yok çirkin bir kız değilim ama kendimden mi kaynaklanıyor onuda bilmiyorum olmuyor yani okumayan arkadaşlarım daha iyi yerlerde ben hala kpss uğraşıyorum böyle olunca hiç bir şey yapasım gelmiyor bundan nasıl kurtulurum

25 yaşındayım, hayatın akışında çok geride kalmış hissediyorum. Geç kalmışlık hissinden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla