Yaşıtlarım bu kadar şey yaşamışken ben çok geri kalmış, geç kalmış hissediyorum kendimi?

Lise sondayım. Ve şu yaşıma kadar uzak mesafe ilişkisi dışısında bir sevgilim olmadı yani daha el ele tutuştuğum falan. Çirkin bir kız olduğumu düşünmüyorum, ama lisedeki erkeklere pek güvenmedim işte hep soğuk durdum. Ders falan çalıştım öyle. Sorun şu ki arkadaşlarımın hepsinin mutlaka bir manitası yakınlaşması sevgilisi öpüşmesi oldu. Anlatıyolar dinliyorum sadece falan. Sınıftan çok yakın arkadaşım fırıldak biraz mesela 4 erkek mi ne ondan hoşlanıyo saçma bir şekilde sevgiliside var bana anlatıp ego kasıyor. Bana ilgi gösteren bir erkeğe rastlamadım. Bu arada çok zor beğeniyorum belki ondandır. Çok geç kalmış, sanki kaçırmış gibi hissediyorum. Sevgili yapıp eğleniyim bende o zaman bu ne, çok sinirim bozuluyo ya
Yaşıtlarım bu kadar şey yaşamışken ben çok geri kalmış, geç kalmış hissediyorum kendimi?
Cevapla