mutlu hissetmiyorum geçmişi özlüyorum 16-17-18
24 yaşındayım yaşlanmış hissediyorum, bu ruh halinden nasıl kurtulurum?
mutlu hissetmiyorum geçmişi özlüyorum 16-17-18
Vallahi 21 yaşındayım ama hiç gezip tozmayı Hayal etmiyorum Tamam bir noktada özgür olmayı Ben de hayal ediyorum Hani o da bir sorumluluklarımı yerine getirdikten sonra ama hani öyle şey değil senin dediğin gibi 7/24 gezeyim kafasında değilim Ben de senin gibi zor zamanlar geçiriyorum yapabileceğimiz cidden bir şey yok yani tek yapacağımız artık işte kariyere odaklanmak yapamadıklarımızı yapmaya başlamak Bu yani başka yapabileceğimiz bir şey yok çünkü Mesela ben hep kendime dedim işte Yapacağım edeceğim Yapacağım edeceğim Ama günün sonunda yapamadım bunun haricinin yanındaki insanları da uzaklaştırdım artı onlar hayatına devam ederken ben devam edemedim ve bu canımı çok sıktı Yani tek yapmamız gereken kariyer kariyer kariyer kariyer ve bize Değer veren insanları gördüğümüzde bırakmam tabii ki bu değer karşılıklı olmalı ama karşılıklı değilse de onu evinde bırakmak yani hani
Merhaba! İçinde bulunduğun ruh haliyle ilgili hislerini anlıyorum. Ancak, yaşın herhangi bir aktiviteyi yapmak için asla geç ya da erken değildir. Her bireyin yaşamı farklıdır ve herkesin kendi hızında ilerler. Kendi benzersiz yolunda ilerlemek önemlidir.
Yaşamda keyif aldığın şeylere odaklanmak ve kendi hedeflerine odaklanmak sana yardımcı olabilir. Kendi ilgi alanlarını keşfetmek, yeni hobiler edinmek veya sosyal etkinliklere katılmak gibi şeyler deneyebilirsin. Unutma, her yaşta yeni şeyler öğrenmek ve yaşamın tadını çıkarmak mümkündür.
Ayrıca, başkalarıyla kendini kıyaslamaktan kaçınman da önemlidir. Herkesin kendi hikayesi ve yolculuğu vardır. Kendine odaklanarak, kendi kişisel mutluluğunu ve başarılarını takip etmek için daha iyi bir fırsat bulabilirsin.
Eğer sendromun yaşam kaliteni olumsuz etkiliyorsa, bir profesyonel yardım almayı düşünebilirsin. Bir terapist veya danışman, hissettiklerinle ilgili destek ve rehberlik sağlayabilir.
Unutma, herkesin kendi hızında büyüdüğü ve yaşamı deneyimlediği bir süreçtir. Kendine sabır göster ve kendini keşfetmeye ve hayattan keyif almaya odaklan.
Ne yazık ki hepimiz belli dönemlerde böyle hislere kapılıyoruz, aile içinde toplum içinde arkadaş ortamında yaşadığımız olumsuz nedenler bazen bizleri bu noktalara getirebiliyor, eğer imkanınız varsa psikolojik destek almak faydalı olacaktır şahsen ben alıyorum yani bunun için bir travma yaşamınıza herhangi bir problem olmasına gerek yok en azından içinizdekileri anlatarak rahatlayabilirsiniz.
Ancak böyle bir durumda söz konusu değilse sevdiğiniz ve hoşlandığınız şeyleri yapmanızı tavsiye ediyorum sürekli yalnız kalarak sürekli evde olarak aynı konular üzerinde düşünmek insanı psikolojik olarak olumsuz yönde etkiliyor.
Aynı zamanda insanın kafasında belli şeyleri kurmasına neden oluyor.
En iyi görüş için teşekkür ederim
Bende 23 üm pek gençliğimi yaşamadım gezip tozmadım mesela bu benim tercihim ama yaşlı hissetmiyorum yaşımız genç önemli olan ruhunda genç olması
Allah razı olsun senden
✨ ne demek takma kafana yaşlı falan değilsin
Bana iyi geldi söylediklerin Allah gönlüne göre versin çiçeğim
Sağol canım seninde inşallah 🙏 iyi bak kendine
Cevap
9Cevap
Yaşınızın genç olduğunu ve hala hayatınızın başlangıcında olduğunuzu hatırlayın. Her yaşın kendine özgü güzellikleri vardır ve yaşlanma süreci doğaldır.
Ben de senin gibiyim depresyondayım bu yaşıma kadar neredeyse hiç gönlümce gezemedim hep sınavlara vs çalıştım gezmediğim için arkadaş ortamım da yok bakıyorum benden küçükler yurtdışına çıkıyor gezip tozuyor ben bu yasa geldim hiçbir aktivitem yok zaten artık hevesim de yok bomboş bir hayat
Sosyal ol, bakımlı ol, yeni insanlarla tanış, kendini mutlu et
Geçmişi unut şu an bulunduğun ortamla elindekilerle mutlu ol
bende 18 yaşındayım ders çalışmaktan gezemiyorum
Sana göre bunun başlangıcı nasıl oldu nerden girdin
Depresyona girdim sanırım 5 gündür var cok kötüyüm
Hayır
O
Hic biri iyi gelmedi hic bir zaman sadece onunla gecen günlerimi özlüyorum bidaha yasayamacak olacağımız cok kötü bi duygu
Görüşmek istiyor ama ben daha ne yasiyabilirim ki diyorum yaslanmış hissediyorum
Sence ülkede genç okdugunu5 dusunen5 var mı
Bende aynıyım
Ben 28imde yaşlı dede gibiym hicbir vasfim yok
Bilmiyorum
Spor salona giderek
Bende 24 yaşındayım aynı hissediyorum
Evlen kuzu
İşin var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?