40 yaş sendromu yaşamaya başladım aynaya bakınca kendimi yaşlı hissediyorum bundan nasıl kurtulabilirim?

39 yaşımdayım 5 ay sonra Allah nasip ederse 40 yaş sendromu yaşamaya başladım aynaya bakınca kendimi yaşlı hissediyorum bundan nasıl kurtulabilirim?
40 yaş sendromu yaşamaya başladım aynaya bakınca kendimi yaşlı hissediyorum bundan nasıl kurtulabilirim?
40 yaş sendromu yaşamaya başladım aynaya bakınca kendimi yaşlı hissediyorum bundan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla