30 yaş sendromunu iliklerime kadar hissediyorum. Artık yolu yarıladım mı?

30 yaş sendromunu iliklerime kadar hissediyorum. Artık yolu yarıladım mı?

Birisi yaşımı sorduğunda yirmi.. diye başlamak genç hissettiriyordu, bir kaç ay sonra 30 olacağım ve sendrom başlangıcını hissediyorum. Yolda yaşlı insanları görünce öyle göründüğümü ve yaşlanacağımı düşünüyorum. Nasıl düzeleceğim, birileri teselli versin.
Benim zamanımda,

Ah gençliğim.. diye başlayan cümleler mi kuracağım? Bayramda elimi öpmeye mi gelecekler? Of hayat bu bee..

Güncellemeler
+1 yıl
1+1=2
30 yaş sendromunu iliklerime kadar hissediyorum. Artık yolu yarıladım mı?
Cevapla