Kadınlar ne söyler, ne ister; erkekler ne söyler, ne ister..! Kadınlar, erkeklerin onları anlamadığını söyler. Erkekler de, kadınların onları anlamadığını dile getirir. Offf çok karışık oldu 😬😬 Özetleyecek olursam, sizce erkekleri mi, yoksa kadınları mı anlamak daha zordur diye sorup fazla cümle karıştırmayım🙏
Güncellemeler
+1 yıl
Süpper soru 🍭
Size göre erkekleri mi, yoksa kadınları mı anlamak daha zordur?
Günümüzde iki cinsiyet de birbirini anlamamak adına tonla bahane üretiyor. Yok kadınlar ne ister, yok erkeklerin hepsi mi aynı? En temel şey ne biliyor musunuz? Tamamen anlaşılmak, değer görmek, ilgi, sadakat, sevgi, güven ve saygıdır. Temel insani duygular yani.
İnsanları anlamak cinsiyet ayırmaksızın zor değildir, sizin yönteminiz yanlıştır. Ben bir kadın ilgi istediğinde "ne istiyor anlamıyorum." diyorsam onu anlamaya çalışmadığım içindir bu. Veyahut bir kız "eski sevgilim de böyleydi, erkekler hep aynı." deyince herkesi kendi tartısında tarttığı için yanlış çıkarımda bulunuyor. İnsan anlamak isteyip de neyi anlamamış bugüne kadar?
Ha kulak ardı edip üzerinde yoğunlaşmayı istememek diye bir şey var, sıkılmak diye bir durum var orası ayrı. Yoksa şu temel duyguların dışında iki cinsiyet de başka bir şey istemiyor eminim.
Ya bence bunun cinsiyeti yok ama kadınlar karşısındaki insanı daha iyi anlıyor. Çünkü kadın beyni empati kurmakta daha iyi o yüzden kadın karşısındaki insanı daha iyi anlıyor ama erkek eğer eğitimsizse anlamıyor çünkü empatinin değerini kavrayamiyor. Yani kadınları anlamak erkekler için daha zor çünkü erkek beyni empati yönünden daha zayıf ama kadın daha şanslı çünkü doğuştan empatiye eğilimli doğuyor eril beyindeyse bu özellik kadın beyni kadar baskın değil erkeğin empati yapması kendini geliştirmesi ile alakalı birazda. Yani kadınları anlamak erkek için daha zordur diyordum ben😃😅👍
Erkekler veya kadınlar diye genelleme yapmam yanlış sonuçta aynı anne babadan doğan kardeşler bile birbirinden çok farklı. Fakat yüzeysel olarak bakıcak olursak genellikle kadınlar daha ince düşünüyor her şeyin altında bir şey arıyor onları anlamak biraz daha zor olabilir..
Şu zamanda iki tarafda vefadan anlasa, kıymet bilse saygılı olup sevmeyi öğrense hiç sorun olmuyacak🙄 herkes kadın erkek kendisi iyi ama karşıdaki hep kötü😊 kendimde dahilim bu duruma😊 Bir türlü arananın özlenenin bulunamaması, offf pofff sonuç.
Belki önce kendimizi çok ama çoook iyi anlamalıyız😊💐🌹
erkekler kadınları, kadınlar ise erkekleri anlamaz. böyle gelmiş böyle gidecek. ancak atlamayalım erkelerin en iyi arkadaşları kadınlar, kadınların ise en iyi arkadaşları erkeler olur. bu da her iki cins için yaman bir çelişki olmaya devam edecek... reveransssss :)
Aslında bu iş cinsiyet meselesi değil, insanın hayatı boyunca ki yaptığı gözlemler kendisine yardımcı olur, ama çoğunluk kadınları anlamak zordur hatta zor dahi değil anlayamazsın onlar anlatır sen inanırsın.
Kesinlikle kadınları anlamak daha zor helede bir kadın regl dönemindeyse istediği herleyi yapmak en iyi fikir olur. Kendimden biliyorum bazı dönemlerde çok hızlı duygu deyişikliği yaşıya biliyoruz.
Erkekler zormuş xunku internette bilimsel olarak erkeğin sol beyni fazla gelişmemiş sonradan gelişmiş kadının da erkekten önce gelişmiş yani bilim bile bunu kanitliyo
En İyi Cevaplar