Size göre erkekleri mi, yoksa kadınları mı anlamak daha zordur?

Kadınlar ne söyler, ne ister; erkekler ne söyler, ne ister..! Kadınlar, erkeklerin onları anlamadığını söyler. Erkekler de, kadınların onları anlamadığını dile getirir. Offf çok karışık oldu 😬😬 Özetleyecek olursam, sizce erkekleri mi, yoksa kadınları mı anlamak daha zordur diye sorup fazla cümle karıştırmayım🙏
Size göre erkekleri mi, yoksa kadınları mı anlamak daha zordur?
Güncellemeler
+1 yıl
Süpper soru 🍭
Size göre erkekleri mi, yoksa kadınları mı anlamak daha zordur?
Cevapla