Erkeklere soruyorsunuz onlar kadınları anlamıyor, kadınlara soruyorsunuz onlar da erkekleri anlamıyor. Niye kimse kimseyi anlamıyor.Kadınları anlamak mı daha zor yoksa erkekleri mi? Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Anlatsanıza biraz...🎈
Kadınlar en ince detayına kadar düşünür ama erkekler ise kadınlara kıyasla o kadar çok ince detayına kadar düşünmez. Mesela bizler bir konudan pek çok sebepler çıkarabiliriz ama erkekler ise sadece yüzeysel bir şekilde düşünerek "kadınları anlamak ne kadar zor" derler ama aslında erkekleri anlamak zor çünkü bizim gibi düşünür iseler o zaman ortada bir zorluk diye bir şey kalmaz.
Bunun bir ortası ya da cinsi yok diyebilirim. O insanın karakteri ile alakalı. Ne kadınlar tanıdım anlayış abidesi. Ne erkekler tanıdım, kafasına odunla vursan anlamazlar. Bu her iki cins içinde geçerli. İnsanın kapasitesi ile alakalı diyebilirim