Kadınları anlamak mı daha zor yoksa erkekleri mi?

Erkeklere soruyorsunuz onlar kadınları anlamıyor, kadınlara soruyorsunuz onlar da erkekleri anlamıyor. Niye kimse kimseyi anlamıyor.
Kadınları anlamak mı daha zor yoksa erkekleri mi?
Kadınları anlamak mı daha zor yoksa erkekleri mi? Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Anlatsanıza biraz...🎈
Kadınları anlamak mı daha zor yoksa erkekleri mi?
Cevapla