Adminlere seslenilir 😃
İmrendiğiniz birileri var mı, ne tür insanlara imrenirsiniz?
Adminlere seslenilir 😃

Kendi gibi olan, sade olan, gösterişten uzak, insanlarla alay etmeyen, güçlünün eteğini öpmeyen, güçlüye yapışmayan, vicdanlı insanlara imreniyorum 🌺
Toplu taşıma da kitap okuyabilen insanlara hep imrenirim
%90'ı okumuş gibi yapıyor 😃
Araba tutıyor sanırım mide hassas olmalı yanlış anlamadıysam
İlaç kullanabilirsiniz yola çıkmadan önce geçmiş olsun
Bir şeyi hiç sıkılmadan uzun süre yapabilen insanlara şaşırıyorum.
Dur lan bu imrenmek değil.
Yok la ben imrenmiyormuşum kimseyi.
Sabır işte :)
Çalışkan insanlara
Cevap
16Cevap
İmrenmiyorum kimseye kimse dört dörtlük değil çünkü
Bundan 4-5 sene önce imrendiğim kişiler elbet oluyordu. Fakat son 1 yıldır bu durum tamamiyle ortadan kalkmış durumda gözüküyor. Çünkü saçma geliyor. Berbat biriysem de, evet berbat bir adam olarak varımdır.
Kimseye özenmem. Zaten kendi kendimi yoruyorken başkasını düşünmem hiç
Bence bazı insanları kendimize ışık tutmalıyız :)
Hayat'a pozitif bakanlar bunu yapabilir 🙂 yabi benim tam tersim olanlar
Pozitif bakman için önüne hedefler koyman ve o hedeflerinin peşinden gitmen lazim bunu biliyorsun demi 😃
Beni yoruyorsun iyi kalpli dostum 😂😂😂
Neyse ben çay demlemiştim 😂
Afiyet olsun eline sağlık 😇
Tskr ederim
Başarılı kadınlara imrenirim ve kendime rol model alırım.
Çok kitap okuyan , üreten , çalışan, yılmayan , güçlü insanlara imrenirim
Burada takılırsan ve medyada çok takılırsan bu olmaz😂
@nedennnnjknnn Maalesef orası öyle. Burası çok zmana alıyor. Ama olsundu
Benimde hiç sevgilim olmadı imrendiğim bu sağlık olsun, 😂
@nedennnnjknnn Bence millet sana imrensin.😊
Nedennnnn yaş 26 4 yıl daha olmazsa evlenmem😂
Nefsine sahip çıkabilen canının her istediğini yapmayan insanlara imrenirim
Hayatı sallamayan insanlara çok imreniyorum. Koyun gibi olanlara mesela
Sevgilisi olanlar erkeklere
Yaş 26 hiç sevgilim olmadı
Onlara imrenme çünkü evlenecekler ve cepleri yanacak gavatların
@imamıngülü babanız imam mı
Yok değil 😃
İsim niye böyle peki merak ettim
Hem durust hemde ısını ıyı yapanlara ama ımrenmek degıl takdır etmek
Çarpım tablosu bilen herkese imrenirim sdfkskfm
😃😂
Kibirli insanlara yukardan bakanlar hic bir seyleri olmadigi halde sanki onunmus gibi gosterenler tiksiniyorum sanki dunyayi o var etmis gibi davranlar birde
Bu İmrenmek değil ama. benim sorduğum nasıl insanlar size hitap ediyor onlar gibi olmak istiyorsunuz gibisinden :)
Pardon ben birtek basini okudum altakini gormedim ya o yuzden oyle yazdim 😀
Sıkıntı yok 😃
😁😁
Çok yemek yiyen insanlara mı imreniyorsun?
Hıhı
Ben ne imreneceğim insanlar bana imrensin. Benim gibisi nadir gelir
Ruhsuz duygusuz umarsiz🙄
Özgüvenli insanlara imreniyorum açıkçası
Kıskanç ve inatçı olmayan insanlara imreniyorum
Bende yiyip yiyip kilo almayanlara özeniyorum😅
Yiyip yiyip kilo almayanlar☺️
anlayışlı sabırlı kıymet bilen
Başarılı , planlı insanlara.
İştahlı insanlara
Bu ben 😃
Umursamayan insanlara imreniyorum
Ne güzel iste zayifsin
Kimseye imrenmiyorum
İyi insanlara
yok kimse asla
Kendimee
Yok öyle birileri
Sosyal insanlar
Yok ki..
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar