selam arkadaslar.benm kafam cok karısık.2 yıllık bir flört döneminin sonunda evlendik.eşimi çok seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama sorun şu ki hiç anlaşamıyoruz.öften püften şeylerden tartışıyoruz çok asabiyiz.bazen öyle şeyler diyorki alttan almak mümkün olmuyor.bugünde 2 iş görüşmem vardı gitmek üzereyken onun saçmalığı yüzünden tartıstık o hatalı kesinlikle.ama kapıyı açıp dışarı doğru bagrarak bana sktrgt diyerekten evden kovdu.cok zoruma gitti sinir krizi gecirdim resmen.istediğim bir firma dahil 2 iş görüşmesine gidemedim.gelecegimle oynuyor resmen.çok seviyorum ama artk bu evi kendi evim olarak göremiyorum.eşime maddi destek sağlayabilmek onun omzundan geçim yükünü alıp hafifletmek için işe girmek istiyordum.fakat bu iyi niyetim o kadar ayaklar altına alındıki.ben işe girdiğimde iş yernden biri bana asık olrsa naparmış,ben iş görüşmelerine otobüsle falan erkekler için gidiyormusum.sanki benm ferrarim varda kapıda o..luk olsun diye sanki otobüsle gidiyormusum gbi konuşuyo.ben de biliyordum koca parasını yemeyi.ayaklarımın üstnde durmak yük olmaktan kurtulmak için çalışmak istemem beni eşimin gözünde nasıl bir insan yapmış böyle.kahroldum ya eşimden bunları duyunca.ben fahişe miyim bana böyle ağır konuştu.oysaki iyi niyetimdendi bütün bunlar.ve bu arada eşim kadın erkek eşitliğini inkar ediyor bense sosyalistim geziciyim böyle şeylere boyun eğemem benim ilkelerime anlayısıma ters.bana diyorki annenle bir yere gidemezsin,ben de onunda o zaman arkadaslarıyla bir yere gidemeyecegini söyledim.ben esirmiyim ben erkegim giderim sen gitmeyeceksn annenle dedi.evden dısarı çıktığımda yok zaten.ama sırf kadınım diye ikinci sınıf insan muamelesi görüyorum.ben kadınım diye aşağılık bişeymiyim.onu da bir kadın doğurmadı mı.hem boşanmak istemiyor hem de evden kovuyor sonra geliyor öpüyor şizofren gbi davranışlar.hatasını kabul eder gbi yapıp tekrarlamalar.olmyo ya yürümüyor erkeklik gururundan bahsediyor kadınların gururu yokmu.ben bilseydim eşitliğe karsı olduğunu,evlenmezdim.ben bugünler için bu yaşa gelmedim.zaten benmde annem babam ayrıydı.evlenirken en ufak maddi bişey istemedim çok tasarrufluyum ihtyacım olan bişeyi bile ona külfet olmamak adına istemiyorum.benm tek istediğim huzurdu bunu o da biliyor ama ezdikce eziyor sanki bana dünyaları ve şu canımı bahşetmiş gbi.sizce ben ne yapmalıyım bana akıl verin lütfen kimseye anlatamıyorum zaten kovulmak utanc verici
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılanlattıklarını tek nefeste okudum ve sonlara doğru dehşete kapıldım yazında seni kovduğunu anlayamadım ama aşağıda yorumlarda geçerken fark ettim. nasıl olabilir böyle bir şey aklım almıyor. sevdiğin insan sanki seni biriyle yatakta basmış da küplere binmiş sonrasında ise gözü hiçbir şeyi görmez derecede tepki vermiş gibi davranmış bu kadar basit mi yani her şey? bir kadını aşağılamak yerden yere vurmak senin ona destek olduğunu yükünü hafifletmek için çalıştığını göremeyecek derecede kör olması akıl alır gibi değil. kıskançlığın aşırısı zarar derlerdi de inanmazdım. bana göre her şey ayarında dozunda güzel. baksana ne umutlarla evlenmişsindir onunla böyle olacağını bilseydin hiç başlar mıydın hiç kendini ateşe atar mıydın? ahh kardeşim ahh. zor hayat gerçekten zor mutlu olmak basit bir işmiş gibi görünse de doğru adamı bulamadıktan sonra sen ağzınla kuş tutsan da mutlu olamuıyorsun. karşında evvela anlayışlı güler yüzlü sabırlı en çok da eşine sonuna kadar güvenen onu aldatmayacağını bilen birisi olmalı. öteki türlü sen ne kadar dil döksen de senden başkasını gözüm görmez desen de o hep bildiğini okuyup canını sıkacaktır. tavsiye vermek haddime değil belki de ama senin onun için evliliğiniz için yaptığın fedakarlıkları onun ise seni bir paçavra ggibi sokağa attığını (nereye gideceğini bile önemsemeden) görünce bu evliliğin son haddine dayandığını anlıyroum. ha belkide sonrasında pişman olucak ben ne yaptım diyip içi içini yiyecek sana iltifatlar methiyeler düzecek gönlünü almaya çalışacak vs. ama bazı anlar vardır ki hiç unutulmaz kırılan kalp tekrardan onarılmıyor bunun bir reçetesi yok ne yazık ki. sana vurabilirdi el kaldırabilirdi gider bir odaya hüngür hüngür ağlardın bunu da tasvip ettiğimden değil yanlış anlama. hani bir nebze kabul edilebilir demek istiyorum ama seni sokağa atması hem de sudan sebep yüzünden bunu yapmış olması kabul edilir gibi değil. ilişkinizi gözden geçir ben yuva yıkan bir insan değilim onunla birlikte olup olmaman da bana kazanç sağlamaz. ama senin iyiliğini mutluluğunu düşünmek bir kadına zor anında destek olup yardım etmek insanlık görevidir. daha fazla acı çekmene gönlüm razı olmaz. lütfen sağlıklı adımlar at. o adamı emin ol ki benden daha iyi tanıyorsun. tam anlamıyla değişip mülayim evine eşine sadık biri olabileceğini düşünmüyorsan sana daha fazla acı çektirmesine izin verme ve bitir.
04 Yorumla- +1 yıl
cok cok haklısın.iki dakikaya da pişman oluyor.ama o anda dedikleri beni yıktı zaten.ona da söyledim keşke dövseydnde öyle konuşmasaydın.sesleri duyan ben aldattımda evden kovuyosun sanır dedim.şimdi cok üzgün.ve de benm hiç sucum olmayan bişeyle alakalı olarak yapması bunları,ne biliyim ya sevgi karın doyurmuyo gercekten bunu ögrendim.biraz daha bekleyip ki bu süre zarfında çalışmam gerek biraz birikim yapıp ayrılacagım.ayaklarımın üstnde durmalıyım o şekilde kimse yıkamaz beni
- +1 yıl
sen çok çok güçlüsün eminim ki tek başına da hayatını devam ettirebilirsin.
- +1 yıl
şu an ne haldesin bilmek istiyorum iyi misin :(
En İyi Cevaplar
+1 yılBu adam seni çok seviyor ama çevresinde gördüğü bir iki çalışan kadın aldatma olayı onu çok kötü etkilemiş olabilir.(aldatan evde daha rahat aldatır bilmiyo eşin daha) Biraz daha sabret eşinin sözünü bir süreliğine dinle 4,5 ay sonra tekrar yokla.
04 Yorumla- +1 yıl
şöyle bir durum varki,kendi çalıştığı yerde benden önce çıkma teklifi ettiği kız var ve ben huzursuz olmama ragmen ona hssettrmiyorum.bakkala markete bile giderken basım önde gidiyorum tek basıma zaten bir yere gittiğim yok.zaten süreklide aldatan ölsün derim çünkü su dünyada aşağılıkça olan bişey varsa o da aldatmaktır bu da bu konuda hassas olduğumu biliyor.ve kendi aldatma eğiliminde benm yanımdayken bile kaç kere kızları süzdüğünü gördüm mralm bzluncada o kzn dyblcegi sklde bni azarladı:(
- +1 yıl
Kız süzme olayını abartma bence erkekler istemsiz kesiyor birazda :) Kendimden biliyorum.Eşinin kazancı iyise evde kal bakım yap, parasını ye, geceleride boş bırakma :)
- +1 yıl
:((
+1 yılBekara koca bosamak kolay filan gibi sacma sapan yorum yazacaklar zaten bunu okumasın. Arkadasim sen bu adamla bunlari bilmeyerek evlendin. Kadin erkek fark etmez insanin en önemli ozelliklerindendir gurur,onur.. bunlari kaldiramiyorsun belli daha ne diye bu adamla berabersin? Boyle sevgi olmaz. Bu gidisle sendeki sevgide bir kac yila biter yerini nefret alir. Evlilik iyice cekilmez hale gelir. Cocuklardan bahsetmemissin anladigim kadariyla cocuk yok, maddiyat olarakta dusuk seviyedeymis onn icinde katlanmiyorsun yani evlilige. Ee daha ne? Bosanma davani acip hayata sıfırdan baslamak, onur kırıcı sozleri duymadan yasamak, kendi ayaklarinin ustunde durup guzel bir iste calismak bu kadar zor mu? Mahkemeniz de zaten cok uzun surmeyecektir. Ortadaki sartlar belli.lutfen burada bir suru insanin yazacagi seylerden cok senin ne istedigine karar ver. Bu adam boyleyse terapiste filanda gitmeyi kabul etmez. Sen tek basina gittigin zaman eger hala sonuc alamiyorsan en kisa zamanda bosanmana bak. Haa bu arada 2. Dedigim ihtimal eger gerçekleşecek olursa islerin zorlasmamasi icin hamile kalmamaya bak;) umarim insan gibi yasamayi secersin ve hic bir insan karsisinda bu sözleri duymamak,davranislari yasamamak icin dogru olani yaparsin
01 Yorumla- +1 yıl
çok haklısın.hakaret duymak için evlenmedim en nihayetinde.çocugumuz yok bu durumda istemiyorum zaten.maddi durumu iç açıcı degil ama inanki para pul zerre kadar umrumda degil ben zaten paradan tiksinen biriyim atarım çekmeceye durur zaten.ben istediğim sadece huzurdu.eşim maddi olarak stres altında bunu bildiğim için destek olmak istedim.kesnlikle bana yetmediği için değil.ama hiç suçum olmayan sebepten bu şekilde davranması cok gururumu kırdı.ayrılmayı düşünüyorum fakat bir işe yerleşince
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Sadece sevmek yetiyormu sana bu yaptıkları hak ediyormusun üzgünüm ama siz bu adamla evlendiniz özgüveni yok yeri gelir sizi bile dayak atar umarım olmaz başka kadınları süzer sizin namusunuza laf söylerken bile size güvenmiyorken bile sizi aşalıyorken annenizle görüşmenizi bile istemiyor size koyduğu yasakları kendi uygulamıyor kadın erkek aynı diğildir diyor hadi değil diyelim bir eş sadece karısını yasaklıcak ama kendi istediği gibi at koşturcak nasıl evliliktir bu
siz gerçekden böyle birinin neyini sevdiniz gerçekden sevgi içinse bunlar yazık diyorum sadece size05 Yorumla- +1 yıl
sevdiğim için işte tamamen:( benimde sinirimi bozan noktalar bunlar çifte standart uygulaması ve beni aşagılaması.mesela bak yolda yürüyoruz bir köpek geçiyor yanımdan hemen cekiyor beni sen korkarsın diyip.aslında hç korkmam kendi korkuyo yani çakma maço ya erkeksen erkeksin ama benmde beynim var sonucta hatta belki kendisinden daha zekiyim,aşağılayacak ne varki.keşke evlenmeseydim.sevmek insanın kendi ayagına attığı bir celme başkada bişey değil
- +1 yıl
Ben bu sevgiyi anlıyamıyorum üzgünüm ya da benim sevgi ile seninki farklı sırf seviyorsun diye sana bu kadar aşağı davranması mazeret gösterilemez elvet sevginde bir gün biticek o zaman ne kalıcak geriye kavgalar hakeretler sevgi herşeye yetmiyor sizin bu ilişkide ama hala seviyorum dersen yardım isteme bence bizden isteme sen sevdiğin için herşeyi mazur görüceğin için söylediklerimizin tesiri olmaz çelmemi sana kimse çelme atmıyor sen kocanın bu şekilde davranmasına izin vererek
- +1 yıl
haklısın sen de tabiki doğru söylüyosun annemde aynı düşüncede fakat şu varki sevmek bir yana bir türlü aşkımda azalma olmuyor.en cokta bu yüzden üzülüyorum yapmam gerekenin ayrılmak olduğunu aslında cok net biliyorum ama uygulayamıyorum korkuyorumda ayrıldıktan sonra onun biriyle olması düşüncesi beni mahvediyo.işte sıkıntımda tam bu noktada yoksa cekip kapıyı arkama bile bakmadan giderim ama bu düşünce beni yiyip bitiriyo sıkıntım bu:( aşamıyorum bunu cünkü hala aşığım:( iki yıldır bitmedi::(
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
13Cevap
okurken hem üzüldüm hem tebessüm etmedim değil:) ...yuvanızdan mutluluk eksik olmasın...eşitlik konusu tarışılır bir konu çünkü kadınında erkekten üstün olduğu konular var,erkeğinde kadından üstün olduğu konular var. bir noktada yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile kendi kendinize yapıyorsunuz gibime geldi. adam sizin çalışmanızı istemiyorsa çalışmayın:) bukadar basit. evet siz iyi niyetle yük olmamak için onca tedcrübe deneyim okumanın boşa gitmemesi eşinize destek olmak için çalışmak istiyorsunz ama eşiniz istemiyorsa bunuda keyfini sürün:) çalışmayın:) hiç ama falan filan demeyin.bir süre sonra çalışmanız gerektiğine inandığında eşiniz bunu size söyleyecek ya da belli edecektir zaten. hayat müşterektir birlikte karar almak ve birlikte hareket etmek gerekir.eşinizin tavrı tasvip edilecek türden değil ama sizde bu noktada eşinizden aşağı kalır yanınız da yok değil:) yanisi şu adam sizi seviyor ve kıskanıyor onun içnide evden dışarı çıkmanızı istemiyor ...sizi sadece kendisine saklamak istiyor:) ..bırakın o çalışsın didinsin.akşam eve geldiğinde güler yüzle bir hoşgeldin der yemeğinizi yedikten sonra bilkte bişeyler yapmanın planlarını yaparsınız.şunuda belirteyimki sizi eve hapsediyorsa işten geldikten sonra bir miktar dinlenmenin ardınedena sizin isteğinizi yapmak mecburiyeti vardır ki buda yorgunluk bahanesini ardına saklanamayacağı anlamına gelir.onun istediği evinizin kadını olmanızdır ve sizi sevdiği için buna emin olun.
02 Yorumla- +1 yıl
çok teşekkür ederim ben de onu cok seviyorum ama yapamyacak maddi açıdan cok net görüyorum bunalıma girmesinden cok korkuyorum zaten sevdiğim için.o da diyordu çalışırsan güzel olur falan diye ama iş görüşmelerine giderken sorun çıkarıyor.ben biraz çata çat biriyimdir.yani haklıysam sonuna kadar savunurum düşüncemi.o ise beni deyim yerindeyse kezbanlastırmak istiyor.benm yapım bu değilki.önceden onun psikolojisi için calışmak istiyodum ama en ufak seyde kapıyı gösterdiği için calışmam lazım
Yukarda ne güzel yazmışsın bende eve katkıda sağlamak istiyorum onun yükünü hafifletmek istiyorum diye bence bunu ve bunun gibi konuları ince ayrıntısına kadar paylaşman gerek hayatım artık bende çalışmak, senin yükünü hafifletmek istiyorum diyebilirsiniz araya sevgi sözcükleri katarak ne biliyim onu sevdiğini söyle bunları söylerken belki adam aldatılıcak diye korkuyo snn başka erkeklere aşık olabiliceğin korkusuna kapılıyodur.
03 Yorumla- +1 yıl
evet o korku varmış daha yeni söyledi ama ben onu o kadar cok seviyorumki.maaş konusunu karıstırıp gururunu kırmak istemediğim için o şekilde söyleyemedim ve söylersem zaten diyecegi laf git maası iyi birini bul olcaktır.onun cevaplarını cok net tahmin edebiliyorum.cok fazla kafasında kuruyor:(
- +1 yıl
işte gururunu falan kırmak istemiyorum diye söylememezlik yapmıcaksın diceksin hayatım sen çalışıyosun yoruluyosun biz bu yola snnle birlikte baş koyduk bütün yükü tek başına sırtında taşımana gerek yok bende yardım etmek istiyorum çalışmak istiyorum diceksin ve bunları söylerkende ona onu ne kadar çok sevdiğini belli ediceksin bide böyle yap bakalım
+1 yılKadın erkek eşitliği maalesef herkes tutturmuş bir yol gidiyor, kavramlarda farklılıklar olunca, bu tür aile içi sıkıntılara maalesef hep yol açmakta.
Belliki bayan haklılığın kendisine verdiği doğruluk düşüncesiyle epeycede yazmış fakat doğruluğunda bir adet olduğunu belirtmek gerekir asıl olan da budur, acaba doğruyu neye göre belirlemeliyiz. bu çok önemli.!05 Yorumla- +1 yıl
aşağılanma durumu var.sen kadınsın bilmem ne.en basidi sen kadınsın öz annenle dışarı gidemezsin,ben erkegm arkadaslarımla denize vs gidebilirim.cinsi bir asagılama olunca gayet gerici bir uslupla insan deliriyor.mesela ben kadın halimle esimden daha cesurum fino köpekten bile korkar madem cesaretse buyursun cesareti.karanlıktan korkar vsvs gider en ufak şeyi annesine ağlayarak anlatr aramızdaki özel şeyleri.bense tam aksine kimseye anlatmam bu tarz şeyleri.hangimiz daha erkek?
- +1 yıl
mesele erkek olmakta değil zaten sanırım erdem kişi olmaktadır, eşinize saygı gösterin tavsiyesinde bulunurum, eşinizle mutlaka ortak yanlarınız vardır hayata oradan bakın tavsiyem budur size
- +1 yıl
Aşırı bir biçimde sevgiyle bağlandığımız insanların,
Yanlızca kötülüklerini görmek, nefrete yol açar,
şüphe depresyon ve umutsuzluk denizinde boğar insanı.
Bilmeliyizki, hiç kimse ya saf iyi, ya da saf kötü değildir. - +1 yıl
evet haklısın,ben zaten bir insana bir konuda kırılmışsam bunu genele yansıtmam yani kırgınlığım sorun yasadığımız konuda kalır herkese karsı böyleyim sıfırlamam kredisini kmsenin.eşimede öyleyim ona bu konularda kırgın ve de kızgınım ama tabiki iyi yönlerinide asla inkar etmem o ayrı.
+1 yılinsanlar şunu anlamıyor evlilik için sadece aşk yetmez maddi durum denkliği aile durum denkliği ve siyasal görüş birliği ve yakın eğitim seviyesi gerek bunlar dişli çark gibiler biri olmazsa makine çalışmaz sende bir gazla hiçbir şeyi ölçüp tartmadam sorgulamadan evlendin galiba yazık olmuş
03 Yorumla- +1 yıl
keşke mantığın ağır bassaymış belki de yanlış bir seçim hayatında boşanma gibi bir yaraya sebep olacak Allah bilir bence başta yapmadığını şimdi yap bu sefer doğru karar ver ne yapman gerektiği konusunda...geç kalma veya duygusal tercihlerini ön plana alma mutlu olucam derken mahkum edersin kendini
Cok üzüldüm okurken eşinle bir aile terapistine gidin diyecegim ama eşin istemez ona taviz verme ve karşina al konuş ona güven ver erkek gidi kadinim şöyle böyle die ve eşinin gönlünü hoş edecek kelimeler söyle haketmese bile oyun oyna yani öyle degil ama öyleymiş gibisinden :))başkaa ne diyebilirim bilmiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
aslında tinky vinky gibiyiz coğu zaman ama bazı konularda yani ciddi konularda kafalarımız hç uymuyo.mesela evlendiğimiz günden beri bir kere bile yemek yapmadığım gün olmadı ama bana eve geliyorum evde yemek yok vs diye bağırabiliyor.komsular duysa evde hcbsy yapmıyorum sanıcak.hani tamamen şizofrenik bir durumda var.terapiste gtmeyi cok istiyorum o gelmese bile tek gidecegim cünkü ailemede anlatamıyorum.severek evlenince dahada kahroluyo işte insan:(
Bence sizin huylarınız düşünceleriniz çok farklı bunu anladım uzun bir evliliği bitirmek kolay değiil çocugun varsa hele hele bu konuda tepkini koymalısın onunla duzgunce konuşmalısın standart evlilik deyip geçersen bu durumu kabullenmiş olursun onun zihniyeti ve senin zihniyetin çok farklı bence dediğim gibi konuşmalısın ha anlamıyor mu çok mu sinirleniyor beraber bir psikiyatriye başvurun
03 Yorumla- +1 yıl
çok yeniyiz cocugumuz yok ama dediğin gbi gercekten zihniyetlerimiz çok farklı.mukayese diye bişeyde yok zaten.biri laf soksa anlamayıp helal olsun diyebilen biri düşünmeden konusur hareket eder,bence ince eleyp sık dokuyarak hareket ederim ama keske evlilik konusundada öyle yapsaymısım
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalışmanı istemediğine göre yeteri kadar bir kazancı var heralde değilmi? Sende bu durumda ona benim kuaför masrafım kozmetik ve giyim masraflarım var ihtiyaçlarım var bunları sağlarsan çalışmam bana hava hoş de.Dışarısı konusunda ise baskıcı tavır sergiliyor birlikte bir aile terapistine gitmeyi öner ona
02 Yorumla- +1 yıl
işin komik tarafı da o. kazancı düşük sayılır.ama ona bunu hissettirmiyorum.ekstra hcbişey aldırmıyorum.çok kokoş olmama ragmen yetiniyorum.hatta sık sık onun maasının fazlasıyla yettiğini de hiçbir eksiğimi bırakmadığınıda söylüyorum öyle olmamasına ragmen.çalışmak isteme sebebi olarakta evde durmaktan sıkılmıs olmamı gösteriyorum :(
Cevap sahibi+1 yılSenin adına üzüldüm anladığım kadarıylada severek evlenmişsin işte flört dönemlerinde kendilerini hiç göstermiyorlar evlendikten sonra canavara dönüşüyorlar mantıklı doğru bir kıza benziyorsun onun suyuna giderek tatlı dilinle onu bir terapiste gitmeye ikna et çünkü sen ona yanlışını söyledikçe o çıldırıyor sanırım kavga çıkıyor ama üçüncü bir kişi ilişkinize iyi gelebilir
+1 yılEger kocan tm anlattigin gibiyse boylesini tutup sikeceksin.. gotu kaybedince akli basina gelir.. o daha erkek olmak ne demek onu bilmiyor galiba.. ama sen de biraz hakkediyosun gibi. Ne o oyle yok kadin erkek esittir yok geziciyim falan laflari... sunu kabullen ladin kocasina itaat edecek. Bu kadar net. Erkek de karisini Allahin emaneti bilecek.
03 Yorumla- +1 yıl
Ilk cumleleri seni kucuk gorur gibi davrandigi soyledim zaten. Ama kocan calisma diyorsa inat etmen dogru olmaz.
- +1 yıl
çalışmazsam iyice ezilirim.iyice iplerim onda olur annemle babamda ayrıydı annemin yaşamakta olduğu zorlukları gördükçe çalışmam gerektiğine dahada cok inanmaya başladım artk kendim için çalışmak istyrum bir erkek bir kadının kesin olarak gelecegi değildir.beni evden kovabilen bir insanın ekmegine muhtac olmakk ne kötü.gercekten bana ters.ben ccukken bile annemden babamdan para istemezdim utanırdım böyle şeyler zoruma gidiyor.kendim kazanmalıyım
Gizli Üye(36-45)+1 yılAllah kolaylık versin kardeş okurken ben üzüldüm.. Siz nasıl evlendiniz böyle, bu hareketlerinin sinyallerini hiç vermedi mi daha önce. Bence ailene de mümkünse onun ailesine de anlatmalısın. Eşin kendine gelmezse bu hareketleri artarak devam eder. Taviz veremeyeceğin şeylerden bahsetmişsin. Sana değer vermiyor.. buna bu derece katlanmak, ne bilim beşinci ayda bunları yapıyorsa ilerde çok mutsuz olursun. Çözüme gitmezse, ayrılmak malesef o istenmeyen çözüm olur ikiniz için :(
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSevmek hatalarını görmene engel oluyor. Yoksa iyi biri çıksa gayet mutlu olurdunuz. Araya aileden iki taraftan da birilerini koyun. Hem hakem hem ara bulucu taraf gibi. Bikaç gün de ailenle kalırsın. Belki hatasını anlar. Belki biraz düzelir dicem ama bu yaptıkları aşırı geldi çok müsamaha görmüş senden. Ilerde yine sabrını zorlayabilir.
Cevap sahibi+1 yılOnun ailesi de bilsin. Gerekiyorsa anlat tabi
+1 yılKaç kül tablası doldurmuştur şair
Kaç sigarayı söndürmüştür ciğerinde.
Nasıl şarkılar dinlemiş
Kimi nasıl sevmiş koca kitabı doldururken..
Anlamıyorum.
Mutlu adamın işi değil şairlik...00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 323 cevap paylaştı. senin yapman tek gereken. abartılı etek giyme, abartılı makyaj yapma :)
05 Yorumla- +1 yıl
normalde bir de ben kıskanctımda rahatsız oluyo diye bu huyumdan vazgectim.ailesi kıskanyrm die bana kızıyodu şimdide eşim için kskanydr falan diyp aklamaya calışıolar.ben kskanrken kzıodunuz artk kıskanmıyorum rahatsz olyo die braktm kskanmayı dedim,verdikleri cevap=artık sevmiyosun o yüzden kıskanmıyosun o zaman! gelde katil olma
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEşin seni eve bağlı ev kadını olmak istiyor ama kendi hastalığından dolayıda sana kötü davranıyor yapacak bir kac şey var
1 eşini alıp karşılıklı konuşscaksın
2 bu duruma devam edeceksin
3 eşinden ayrılacaksın
secim senin012 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEşinin ailesi varmı?hiç kolay olmadığını tahmin edebiliyorum ve senin yerindede olmak istemezdim allah yardımcın olsun arkadaşım
Seviyorsan bu huzursuzluğa katlanacasın mutlu olmak istiyorsan sevginin üzerine tuz basıp ayrılacaksın fazla düşünme dicem ama insanın elinde değil istemesenden düşünürsün..keşke kanser olsan ya onun tedavisi var ve yolu belli bunu tedaviside yok hangi yoldan gideceğinide bilmiyorsun ve çok bir zor durumdasın- +1 yıl
aynen öyle ve ailesi özelliklede annesi hep onun haklı olduğunu düşünüyor konuyu bilmediği halde.ve eşim dışa çok sessiz görünür mülayim görünür ama sinsi.o yüzden kabak hep benm basıma patlıyor.yalanlar katarak olayı anlatıyor.en basidi allaha kitaba belden aşağı küfür ediyor marketten gelirken poşet tasıdığı için hemde.annesine söylüyorum uyarsın diye cünkü beni dinlemiyor.adamın yanında diyorki bana o hep eder öyle sinirlenince insan ediyor diyor.allah kitap ya sonucta.günah yapma etme demyr
Cevap sahibi+1 yılKaynananın gelini tuttuğu nerde görülmüşki..eşin nere bakan yürek yakanmış..allaha kitaba küfür eden kişiyle bir saniye bir durulmazya şerefsiz kalektersiz o çocuğu.kusura bakmayın öyle küfür edeninsan insan değildir nasıl evlendiniz onunla nasıl sevebildiniz ya ...poşetleri sizmi taşıyacaktınız o eli boşmu gelecekmiş... seni sevmiyormuşki bu şerfsiz hemen ayrılmalısın bence yineden sen bilirsin
- +1 yıl
aynı oranda taşıyoduk zaten bende taşıyodum.flört ederken bir kere duydum öyle bir küfür ve nişanlıydık yani.konuşmadım bir kaç gün bir daha küfretmiycem diye yeminler etti.öyle barıştım ama evlendik iki günde bir fix küfür hepte allaha kitaba.en ufak olumsuzlukta.birde namazında abdestnde.küfür ediyor eger denk gelirde ezan okunursa namaz kılıyor.diyorum münafık olursun yapma etme anlamıyo.ben sofu biri değilim cok dindar biri değilim ama inançlıyım zoruma gidiyor
Cevap sahibi+1 yılEeee aynı taşıyorsanız neden şikayat ediyor annesine anlmadım seni karalamak içinmi?
Hem namaz kılıyor denk gelirse hemde küfür ediyor nasıl bir insanmış ya
Benden sofu veya dindar değilim nazmazda kılmam inanclıyım ve allah ve kitaba küfür edene onbin kat fazlasını eder elimde olsa cezasını ben veirim
Öyle insanlar olmaz olsun
Cevap sahibi+1 yılOndan uzak durman en hayırlıca senin kıymetini bilen mutlaka mutlaka vardır gerkek o seni gerekse sen onu bişekilde bulursunuz çünkü senin kalbinin temizkiğiner inanıyorum suc senin değil onun onun alacağı zarardan sen uzak durmalısın ve boşanman gerektiğini düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılo insana aşık olunmaz ki yanlış kişiye aşık olmuşun sana aşık olmadığı sevmediği değervermediği hor gördüğü dışladığı gibi dinine allaha ve kitaba küfür eden insana aşık olma sevme de düşünmede ondan bir bok olmaz kusura bakma ama ..
karşılıklı aşık olacağın değer vererceğiniz ve sevebileceğiniz kişiler cıkacaktır siz böyle dini inanclı olduktan sonra allah kalbinize gere mutlaka verecektir ben bundan eminim ve sizde emin olup aşık olduğunuz kişiye dikkat edin mutsuz olamama acısından
Cevap sahibi+1 yılrica ederim birdaha sorununuz olursa her zaman yardıncı olurum
çalışmanı istemiyor belkide .. ama otur konuş adam gibi , olmuyorsa da ezdirtme kendini #diren
02 Yorumla
+1 yılseviyor ve kıskanıyor kıskançlık krizleri başka bir şey değil...
03 Yorumla- +1 yıl
sevginin öfke ile dışa vurumları seni başkaları ile paylaşamıyor çok aşikar tepki gösteriyor...
sana benim gözümle bakan gözleri kıskanırım...şarkı sözü...
Sakin ol ve olumsuzluğu bırak.Seni evden mi kovdu?
02 YorumlaEvlenmeyeceksin kimseyle kesin çözüm :)
01 Yorumla
+1 yılsizin sevginiz bitmiş..
01 Yorumlaüzüldüm :S inşallah herşey istedigin gibi olur
00 Yorumlaşiddet var mı?
00 Yorumlastandart evlilik.
01 Yorumla
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar