2 aylık evliliğinde mutlu değilim, ne yapmam gerek?

Eşim sürekli bana mana bulur cam sil der yemek sulu bu beğenmedim der yemeyebilir sulu yemek sevmezmiş ama çok farklı kırıcı olarak telafuz eder havalar yağmur var cam silsem yine batar bana hakaret olsun diye cam sil der perşembe akşamı misafir gelcekmis ve sevmedigim kişiler çünkü hepsi havalı bende var sende yok diyen insanlar bana sana inat gelcekler kim olursa olsun istemesen de kabul edicem dedi poğça börek yapican onlara dedi bende yapmiycam zaten gece geliyorlar yenmez çerez türü kahve yeterli dedim yapıcaksın diyip inatlasti olan durumları paylasicak kimsem yok annem var ona anlatırken eve girdi dinlemiş beni bana çok kızdı benle konuşmuyor bu adam in bana hakaret gibi davranışların dan sıkıldım bunaldim kime anlatabilirim her şeye kızıyor biktim napmam lazım bu adam dize gelmesi için 2 ay lik evliliği yeni diye dağıtamıyorum anneme durumlar i anlattım diye nereye gidersen git şeklinde de konuşuyor beni işten çıkarttırdı herkesten uzaklaştırdı cik yanlız kaldım kendi de kötü davranıyor bunaldim

2 aylık evliliğinde mutlu değilim, ne yapmam gerek?
Cevapla