Eşim sürekli bana mana bulur cam sil der yemek sulu bu beğenmedim der yemeyebilir sulu yemek sevmezmiş ama çok farklı kırıcı olarak telafuz eder havalar yağmur var cam silsem yine batar bana hakaret olsun diye cam sil der perşembe akşamı misafir gelcekmis ve sevmedigim kişiler çünkü hepsi havalı bende var sende yok diyen insanlar bana sana inat gelcekler kim olursa olsun istemesen de kabul edicem dedi poğça börek yapican onlara dedi bende yapmiycam zaten gece geliyorlar yenmez çerez türü kahve yeterli dedim yapıcaksın diyip inatlasti olan durumları paylasicak kimsem yok annem var ona anlatırken eve girdi dinlemiş beni bana çok kızdı benle konuşmuyor bu adam in bana hakaret gibi davranışların dan sıkıldım bunaldim kime anlatabilirim her şeye kızıyor biktim napmam lazım bu adam dize gelmesi için 2 ay lik evliliği yeni diye dağıtamıyorum anneme durumlar i anlattım diye nereye gidersen git şeklinde de konuşuyor beni işten çıkarttırdı herkesten uzaklaştırdı cik yanlız kaldım kendi de kötü davranıyor bunaldim
+1 yılDiren. Gerekirse karşı çık. İstemiyorum yapmıyorum de. Yakınlık verme. Sert davran onun gibi. Bağır çağır. Sözünü geçir. Ama telefonun çok zaman ses kaydında olsun. Elinde delilin olur bişey olursa. Işte olunca da olanları anneme anlat bilsin. ya da kayınvaliden falan iyiyse ya kayınpederin ona anlat.
015 Yorumla
Soran+1 yılAnnem ler bilip yanımda değiller
Soran+1 yılBu tek çocuk babası var tek annesi yok kimsesi tek ben varım benide kaybetti yolunu bulup kurtulcam hizmetçi değilim hakaret yemeyede evlenmedim
- +1 yıl
O zaman kendin yapman gerek. Senin kendi başına dik durmaya alışman gerek. Başarman gerek.
Soran+1 yılAilem yeni elisiniz belki düzelir diyor babası desen oğlunu koruyo
Soran+1 yılTekim işsiz de kaldım onun yüzünden
- +1 yıl
Aileler öyle olur. Benim kasdım senin karşı çıkman. Bağır çağır ya lütfen susma
Soran+1 yılSusmuyorum zaten perşembe gecesi bende var sende yok diyip hava atıcak insanlar gelcekmis poğça börek yapican dedi yapmicam bir kahve çekirdek çerez o kadar dedim yok yapican dedi Hayır dedim sürekli gelip bana hava atıyorlar rahatsizim kabul bile etmek istemiyorum yüz vermiycem bilerek gelmesin ler buda bana hakaret etsin diye millet karısını uğraştırmaz sana inat herkes i cagiricam dedi herşeyi bana zıt yapiyo bile bile hakaret ediyo
Soran+1 yılYapmiycam misafirlere de gulmicem böyle insanlara kahve bile çok bana gelip sen niye şunu yapmadin ay bende var havası yapıyorlar
- +1 yıl
Ne kadarda iyi yol gösteriyorsun
Sizlerin vebali var - +1 yıl
Bırak içinden gelmiyorsa yapmak zorunda değilsin yüz verme akıllansın
- +1 yıl
@berxedanjiyan ne demek istediyinizi anlamadım açıklarmısınız lütfen.
- +1 yıl
Gerek yok.
- +1 yıl
Gende gerek görmuyurum
Konuşurken dilinizden iyilik aksın - +1 yıl
İyi insanlara genelde akar.
- +1 yıl
Ne akar belamı akar
En İyi Cevaplar
Gerçekten boşanman şart. Ne demek evlilik yeni dağıtımıyorum? Böyle saçma sapan düşünme. Hemen boşan. Sakın çocuk yapma. Ayrıca daha iyisini bulursun. Millet 5 yıl aynı evde yaşıyor sonra ayrılmaktan korkmuyor. Seni bu kadar korkutan aradaki imza mı? Benden sana tavsiye hemen boşan. Çocuk yapma. Yeni biriyle ilişki kur. Ortada çocuk olmadığı için hiç evlenmemiş erkekler de seninle evlenmek isteyecek. Abartmıyorum hemen boşan ve hayatını kur. Boşan boşan. Boşaaaaaaaaaaaaannnnnnn.
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Seni manüpule ediyor.
Kısaca narsist örneği.
Genel olarak erkekler de artık benim bana muhtaç ne istersem derim mantığı var.
Burada bayanların ailesine de çok iş düşüyor.
Kızlarını sahipsiz gostermemeleri lazım.
Yoksa erkek bu ailesinden de sahipsiz deyip daha çok eziyor.
Al karşına konuş bu hareketlerin beni üzüyor de.
Geçmezse ya evlilik terapisine gidin ya da boyuna düşünün.
2 ayda böyle olan ileride ne olur.02 Yorumla
Soran+1 yılEvet evdeki eşyalarımı kaybediyor çantam ve taragim kayıp gördün mü diyorum nerdeler gördüm buralardaydı ama sen kaybettin diyip bana atıyor ve ben uyumicam sen uyu dedim kendindeydi tamam dedi 15 20 dka sonra yanıma gelip sen burdamısın ben sen yerine biriyle konuştum dedi korktu kendisi de odaya beni önce soktu ben odada otururken o giyinip cikicakti dışarı yatak odasında aynaya bakıp kendi kendine ne bakiyon bana dediğini duydun gittim noldu dedim aynada kendime söylüyorum bana bakıyor dedi 18 yaşında annesini kaybetmiş psikolojisinde sıkıntı olduğunun farkındayım birde hergun kavga etmeye sebep buluyor sabah öğle akşam öğün oğur bir iki gün göz koruyorum ailem yanımda bak değilse bile öyle gosteriyorum alırlar beni senden diyorum 1 2 gün aynı olup eski halına kavgaya geri donuyor ailene söylüyorum belki düzelir diyorlar isim vardı çıkarttırdı evim var ama elimde kendimi idare edicek para yok altınlar var ama almak istemiyorum dolandırıcı durumuna düşürüp beni suçlarlar diye ailem yanımda olsa kendi evime geçip iş bulurdun bir süre de de destek olan da yok bunun o farkındadır aslında o yüzden böyle davranıyor ben napicam hiç bilmiyorum
+1 yılİlk önce seni dinleyecek birini bulmalısın sonra bu adamı düzeltmeye çalışacağız ama imkansıza yakın çünkü adam odun olunca yeşermesi zor olur adamda tatlı dil yok bir kere
06 Yorumla
Soran+1 yılGeçen kavga ederken banyoya kitledim uzaklaşmak için kapıyı kırdı sonra eşyaları mi topladım olmaz böyle gidiyorum diyip oda dıştan kapıyı kilitledi gitmemem için kimsem yok anneme anlatıyorum duyup kızdı işine gelemedi çünkü bana inat sevmedigim insanları cagiricakmisben onlara kek börek yapicakmisim yapmiycam isterse boşasın naparsa yapsın ben biktim zaten 2 ay 2 yıl gibi geldi 2 yıl pesimi bırakmadı kacirmaya kalktı bir şekilde evlendik her akşam kahveye çıkar babası yolunu kesip yeni evlisin utanmıyor musun demis babası ile aynı sitede yiz onun gittiğini görüp gidiyormuş evden arkadaşının annesinden öğrendim adam olcağı yok onun yüzünden herkezsiz kaldım işten cikarttirdi ailemi pek sevmez anlatıyorum bana cektirdiklerini diye ailemde belki adam olur yeni elisiniz diyip duruyorlar beni işten cikarttirmadaydi görürdü o nasıl onu bırakıyorum resmen herseysiz herkessiz kaldım 2 yıl boyunca bana eziyet etsin diye mi evlendi benle
- +1 yıl
Ah kuzum ya vallahi şu severek evlenipte ben dahil mutlu olanı görmedim senin acil boşanmak gerek bunun bir tık sonrası şiddet olur gerçi şimdi manevi şiddet görüyorsun ileride fiziksel şiddette dönecek kölesimisin sen onun ben senin yanındayım olabildiğince yardımcı olurum
Soran+1 yılÇok zor şeyler bilsem evlenmezdim
Soran+1 yılBilmiyorum burada komşu var kocasına her akşam yağ ekmek v iş yapmazmış çocuğu da olmuyormuş 5 yıldır senin esin böyle biri olmana kızmıyor mu dedim yok dedi alıştı bana böyle biri olmama dedi bu her öğlen işten yemeğe gelir her akşam 5 te çıkar yemek yetiştir sürekli koşturma içindeyim temizliğe yemeğe geçiyor zamanım birde yemeğe geldiği zamanlarda kavgaya çeviriyor sürekli herşeyi zehir ediyor artık yemekte yapasım yok ev iside şu an bile zoraki yapıyorum o derece biktim isimden oldum ailemden oldum nerdeyse herkessiz bıraktı beni isim olsaydı evim var çıkar giderdim ailemde biraz destekcolsaydi yanımda olsaydı o kimsesiz kalmama güveniyor zaten altınlar var ama onları almak istemiyorum dolandırıcı durumuna düşünüp suçlar diye yoksa kaçsam kaçarım onlarla ya da br süre birikim yapıp gidip iş bulup bosiycam bunalttı beni her öğlen her akşam kavga ediyor benle
- +1 yıl
Sana destek olabilirim manevi anlamda dara düştüğünde maddi de olurum senin durumunu az çok bende yaşadığım için çok iyi anlıyorum seni birlikte feraha erdirelim seni
- +1 yıl
Napıyosun şıan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılAyrılmanız lazım.. çünkü mutlu değilseniz düzelmez bu durum.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış kişiyle yola çıkmış olduğunu unutma gadası
10 Yorumla
+1 yılŞöyle biriyle evlenir de mahvolmuş hayatımı daha da çok mahvederim diye çok korkuyorum. Evlilik düşüncesine uzak olma sebebim de tam olarak bu. Evlendikten sonra birçok erkek bu yönde çok değişiyor. Daha 2 aylık bir evlilikte burnundan getirmeye başlamış. Zamanla daha kötüye gider bu. Uzman yardımı almalısın. Belki bir faydası olur. Bu tarz davranışları olan biriyle ömür geçmez çünkü. Mutlaka düzelmesi gerekiyor..
46 Yorumla
Soran+1 yılEvet evdeki eşyalarımı kaybediyor çantam ve taragim kayıp gördün mü diyorum nerdeler gördüm buralardaydı ama sen kaybettin diyip bana atıyor ve ben uyumicam sen uyu dedim kendindeydi tamam dedi 15 20 dka sonra yanıma gelip sen burdamısın ben sen yerine biriyle konuştum dedi korktu kendisi de odaya beni önce soktu ben odada otururken o giyinip cikicakti duydum bana ne bakiyon dedi gittim noldu dedim bir şey oldu sandım aynadan kendime diyorum bana bakıyor dedi narsistlik psikolojisi de bozuk tedaviyi kabul etmiyor birseyim yok benim diyor sensin psikolojik hasta diyor bende 2 ayda yeniyken bitsin istemiyorum aileme de 2 ayda boşadı desinler istemiyorum düzelsin istiyorum ama çok yoruldum isim den çıktım istemedi diye öğlen yemeğe gelir koyarim akşam 5 te çıkar yemek yetiştiririm temizlik yapmaya çalışırım bu arada kendime nerdeyse zamanım kalmıyor birde bana kötü davranınca herşeyi temizlik yemek yapmaktan herşeyden soğudum
Soran+1 yılAllah sana birni nasip ederse gönlüne göre birini nasip etsin yoksa en temizi bekar kalmak
- +1 yıl
Amin, inşallah. Çok teşekkür ederim.
Umarım eş görünümlü o insanla uzlaşmanın bir yolunu bulursun. Gerçekten böyle biriyle yaşamak çok zor olur çünkü. Sağlıklı bir insanı bile delirtir böyleleri.
Soran+1 yılAileme anlatıyorum herşeyi belki destek olurlar diye yeni elisiniz belki düzelir diyorlar işim olsaydı evim var çıkar giderdim ise gitmemi istemedi bırakırdı herseyimden oldum altınlar var ama almak istemiyorum dolandırıcı durumuna düşmemek için ailem yanimda olsa evime çıkar iş bulur tek başıma yaşardım kimsesiz kaldım resmen amin evet delirtir boylesi o uzlaşmaz birisi 2 ayda 2 yıl gibi oldu çok yoruldum bezdirdi kendinden babamla konuştum noldu naptın dedi aynı dedim biraz sesi düştü belki düzelir dedi kapadı hayır ailemin durumu iyi değil zaten borçları var yeğenim hastaydı destek oldular doktor her ay fiyat arttırdı baban destek oldu o borca girdi bu sefer ama yük olcak biri değilim iş bulanankadar idare etseler yeter ama yapmıyorlar
Soran+1 yılEvim zaten var eşyam da var tek derdim işsizlik bunun yüzünden işten çıktım kaldım şimdi kimsesiz
- +1 yıl
Bence sen diye biriyle konuştum falan diyorsa psikolojisi ciddi anlamda bozuk. Psikiyatriye gidin..
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSiz bu adama nasıl katlanıyorsunuz.
Neden herşeyi ailenize anlatıp geleceğinizi yeniden dizayn etmekten çekiniyorsunuz bu kişi asla değişmeyecek sizi köle gibi görüyor anlattıklarınıza bakılırsa böyle sürmeye de devam edecek gibi duruyor size naçizane tavsiyem ailenizle olmadı babanızla görüşün18 Yorumla
Soran+1 yılAilem yanımda değil çünkü
Soran+1 yılHerşeyi aileme anlattım ailem yeni elisiniz belki düzelir diyorlar
Soran+1 yılAilem yanımda olsa tabi bırakırım bu adam yüzünden iş ten çıktım öğlen yemeğe gelir akşam gelir kavgaya sarar
Soran+1 yılBende kavgadan kaçmak için kapıyı kitledim kendimi banyoya geldi kapıyı kırdı
Soran+1 yılIşten çıktım ailem yanımda değil yanımda olsa işe giderim çalışırım yanımda duran yoj
Soran+1 yılBenim aklım yok gibi aileme anlatmaz gibi konuşmayın lütfen mecbur kaldım
- +1 yıl
Estağfurullah size herhangi bir kötü telaffuz etmek haddime değil.
Hani belki anneniz yanınızda olmadığı için babanız size destek çıkar diye düşündüm. Amma velakin düşündüğüm gibi değilmiş istemeden kırdım sanırım üzgünüm.
- +1 yıl
Sizin aileniz nasıl bir aile ki kızları zor durumdayım derken yeni evlisiniz zamanla düzelir diyebilirler.
Ailenizin size sahip çıkması gerekir sizi anlaması dinlemesi gerekir.
Anlattıklarınız gerçekten içinden çıkılmaz bir hâl durumunda size arkadaş tavsiyesi.
Yapmanız gereken tartışma anını kayıt altına alıp dilekçe ile birlikte mahkeme heyetine sunmak durumunuz yok ise baro size avukat hakkı tanıyacaktır güzel ve usturuplu yazılmış bir dilekçe ile tek celse de boşanmaniz çok mümkün.
Bakınız daha hayatınızın baharındasınız değmeyecek insanlar için kendinizi heba etmeyin.
Gün gelir geçip giden gençliğinize üzülürsunuz.
Unutmayın bu hayat size armağan bunu güzelleştirmekte senin elinde kötüleştirmekte yine senin elinde olan bir olaydır kimsenin hayatın hakkında fikir sahibi olmasına izin verme.
Sırf işsiz kalırım korkusuyla da yaşama iş elbet bulunur sen Yeterki kararlı ol kardeşim.
keşke işten çıkmasaydın. yeniden iş bulana kadar dayan sonra boşa gitsin. seni manipüle edip zor kullanmasına izin vermemeye çalış lütfen biliyorum zor ama dediği her şeyi yaparsan üstüne daha çok gelecektir. sana eşi değil de hizmetçisiymiş gibi davranan biriyle bir saniye daha geçirme. gerçek yüzünü erken göstermiş hemen kurtul ondan sen hak ettiğin şekilde muamele görmeyi değer görmeyi güzel bir hayat yaşamayı hak ediyorsun.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYürümez bu evlilik çocuk yapıp hayatını daha fazla zor yola sokma. Yolun başındayken dönmek yolun sonunda pişman olmaktan daha iyidir. Kolay da boşanmaz bu adam huyu iyi değil belli. İstersen ilk önce otur konuş anlaşmalı yanaşmıyorsa çekişmeli boşan. Şiddet vs varsa delil topla, kırıcı mesajları varsa silme delil olarak kullanırsın.
13 Yorumla
Soran+1 yılMesajlarda hep iyi konuşur aşkım li ev içine gelince bambaşka keşke mesajdaki gibi olsa konuşmaya da gelmiyor her öğlen eve yemeğe gelir iş ten çıktım onun yüzünden yemek öğlen akşam yapıyorum sonra kavga ya sarıyor bende kavgadan kaçmak için kapıyı kitledim kendimi banyoya kapıyı kırdı eşyalarımı topluyordum ecin kapısını kitledi giderken
Soran+1 yılKonuşunca da senin psikojin bozuk sen kendi kendine yapıyorsun diyor bana hakaret ediyor
Cevap sahibi+1 yılKardeşin yok mu bu olanları göre şahitlik yapar
Benim nickimin ilk iki harfini verme ona bak nasıl da kuzu oluyor.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet onu da denedim daha önce benle 1 gün konuşmadı trip atti
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıl2 ayda böyle katlanılmaz bir hal varsa ömür boyu çekilir mi sence? Ayrıl gitsin. Senden önemli değil ya
00 Yorumla
+1 yılEşim bana cam sildirirden sonrasını okumadım xd
Biz erkekler camın icadından haberdar değiliz alüminyum bir de cam sil demişmiş00 Yorumla
+1 yılAsla çocuk yapma
Yatakta anlaşıyorsanız biraz daha devam sonra ayrıl02 Yorumla
Soran+1 yılOndada anlaşamıyoruz 5 dka da boşalıyor hiç zevk almiyorum
- +1 yıl
O kolayda yorumda detay veremem
- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılDaş ye kadin tut o temizlesin de begenmiyosan git de ne eziliyosun :))
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı benim ayrıldığım erkek arkadaşım davranışları 😔böyleleri kendini haklı bulur hep kadına eşya gibi davranır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılDaha 2 ay olmuş şimdiden mutlu değilsen yanlış bir evliliğin içerisindesin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu adamı hiç sevdin mi neden evlendin onunla peki
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEğer güzel bir kızsan bu sebeple bırakmak istemiyor olabilir. Erkekler eşi güzel olunca ayrılmak istemezler
+1 yılAy oluyor ama bekle bi iki ay sabret ama susma her defasında sakince belirt ve bi kere söyle daha sus. Ama tirip atma sus. Düzeliyor bi yık çabuk geçer bi yıl içinde oturuyo evlilik
00 Yorumla
+1 yılNexamandir taniyorsun evlenmeden önce boylemiydi sonradan mi degisti yaziknya 2 aylık evlikte boyle olur mu nasi bi adammış bu
10 YorumlaCocuk olmaması oncelik.
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s +1 yılSakın çocuk yapma ve bir an önce ayrıl
30 Yorumla
+1 yılBoşan saygısız birisi ile berabersin
128 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyleyim geceleri yeni evliyiz kahveye çıkıyor babası yolunu kesmiş geçende utanmıyor musun sen yeni evlisin denis oda bana suç atmış dizisi var beni evde istemiyor diye utanmaz lanet adam pislik
- +1 yıl
Yol yakın iken vazgeç direk.
Çocuk vs olur daha zorlanırsınız.
İlk evlenen siz değilsiniz ilk boşanan da siz olmazsınız.
Doğal bir şey yanlış yapmış hata etmişsin evlenmek ile öyle birisi ile.
Soran+1 yılGeçen gün öğlen yemeğe geldi yemeği yedi bir şey yoktu bir anda kavga etmeye başladı tartışmaya bende tartışmadan kaçmak için banyoya kitledim kendimi kapıyı kırdı eşyalarımı toplamaya gittim böyle olmaz biticek dedim dış kapıyı gidip kilitledi dıştan kitleyince açılmıyor kimsesiz kaldım onun yüzünden işten çıktım herşeyimi hayatımı maf etti bir anneme anlatıyorum cektirdiklerini diye duyunca kızdı konuşmuyor benle anlaticak kimse yok anneme anlaticam tabiki de onun yüzünden herseyimden oldum 2 yıl istemedim bunu pesimi bırakmadı kacirmaya kalktı birşekilde evlendik meğerse adam boylebiriymis 2 yıl hakaret çektirdin diye bırakmadı demek pesimi
- +1 yıl
Önce git şikayetçi ol senin bir kadın olarak hakların var devlet yanında bu hususta.
Çekme böyle birisini asla kendine hem haksızlık edersin hem zehir edersin hayatını
Soran+1 yılPeki devlete bunu nasıl kanitliycam video ses kaydı vs gerekiyor mu
- +1 yıl
Kadın beyanı esastır her zaman kanıt ispat gerekmiyor.
Soran+1 yılOldu zaten hayatım zehir isim den çıktım herkesten uzaklaştırdı hayatımı maf etmeye evlenmiş adi
- +1 yıl
Dahasına işte müsade etme zararın neresinden dönersen kar olarak gör
Soran+1 yılEvet ailemde belki düzelir diyip sürüyor anlattığım halde ben çalışmış olsaydım evim var zaten benim çalışıp uygun olduğu zamanlarda almıştım işte bulup boşamam kolay olurdu ailemde destek çıksa ise girerdim. tekrardan ama bosanmami istemiyorlar gibi bir şey yani gerçekten kimsesiz kaldım resmen
Soran+1 yılBuda bence ona güveniyor gidemez diyordur kimsesiz bıraktım onu diyordur
- +1 yıl
Benim de bir hayat hikayem var anlatmak çok etik değil kısacası aldattı boşandım.
İnan küllerinden doğuyor insan yanlış kişiyi hayatından çıkarınca bir insan sonradan düzelmez mümkün değil karakter ne ise odur.
Yanlız da kalma sen varsın kendine yetersin her zaman - +1 yıl
Hayatının tokatını at onu kimsesiz bırak
Soran+1 yılAltınlar var alsam alır giderim ben dolandırıcı durumuna düşmek istemiyorum bir süre alışveriş paralarından kesip birikim yapıp iş bulup kendi evime geçmem lazım kiracı yok evde eşya var bana sadece iş lazım ailem yanımda olsaydı daha kolay basaricaktim bunu kimi çok iyi olur eşi kötü çıkar aldatır aldatmaninda affı yok niye evlenmiş aldaticaksa bekar gezseydi devir çok zor şartlar çok kötü insanlar çok değişti evlilikler oyuncak oldu ben 25 yaşındayım evlendiğim şahıstan daha oldugunum o 33 yaşında bana diyor eskiler karılarına böyle davranirmis eşleri ses etmezmiş sen karşılık veriyorsun veririm dedim ona ailem yanımda değil demiyorum ailem var benim bugün olsa bugün gider iş bulur tekrardan düzene sokarım hayatımı sen jaybedersin diyorum hani bi göz korkusu olsun diye 1 2 gün düzelir gibi olup aynı kıvama donuyor annesini 18 yaşında kaybetmiş psikolojisini normal bulmuyorum bazen ben bile korkuyorum indan ben yerine biriyle konuştuğunu soyluyor aynada ben odadayım cikicak evden kendi kendine bana ne bakiyon diyo ve evde çantam ile tarağim kayboldu soruyorum gördüğünü söyleyip sen kaybettin diyip bana atıyor normal biri de değil bu hareketleriyle
- +1 yıl
Aklı başında olan insanın hali daima başka 👏👏👏
- +1 yıl
Çocuk var ve hamile kadın ya ne yazık ki şuanda birde nasıl üzüldüm anlatamam sana
- +1 yıl
Evet hamile kürtaj yapmasa daha iyi bence doğursun eşek gibi de o adam baksın
- +1 yıl
Konu o baksın değil. Çocuk olunca yeni ilişkisi etkilenir. Yaşı daha ufak. 2 aylık böyle davranan kişi çocuğa bakmaz. Hepsini geçtim. Birini cezalandırmak için çocuk yapılmaz. Çocuk demek ömür boyu onunla bağlantı demek. En büyük ceza unutmak. Hayatından tamamen çıkarmalı bu kocayı. 2 aylık evlilik sonuçta. Bu yüzden bir ömür mahvetmeye gerek yok.
- +1 yıl
Doğru diyorsun fikrimi değiştirdi bu yorumun
- +1 yıl
Mantık boyutunda düşünmek lazım aldatma olduğu için öfkelendim yanlış düşündüm.
İnşallah dediğin gibi yapar. - +1 yıl
Bence hepsini okumalısın aldatma yüzünden boşanmak istiyor. 😁
Soran+1 yılAldatma yok ya kim çıkardı bunu
- +1 yıl
Özür dilerim çok sizden diğer bir kadın vardı onunla karıştırdım konuyu hakkınızı helal edin hata bende tamamen.
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. bi baskasıda evlenmek ister bulamaz işte hayat bu
13 Yorumla
Soran+1 yılAh ah
Soran+1 yılAllah sana hayırlı eş nasip etsin kısmet bu işler
+1 yılEvlilik çok zor bir şey ya ömür geçmez böylesiyle
20 Yorumla
+1 yılEee evlilik işte sen ne bekliyordun ki.
04 Yorumla
Soran+1 yılHer evlilik böyle değil alt komşu yemek yapmaz temizlik yapmaz ki bunu soyler kocası el üstünde tutar ben herzaman yaparım öğlen akşam yemeğe gelir koyarim yemek kıymet bilmedi kavgadan kaçmak için banyoyu kilitledim kapıyı kırdı esyalari toplamaya kalktım kapıyı dıştan kilitledi boşanmakta istemiyor hakarette ediyor aileme anlatıyorum adam olur belki diyorlar destek olanda yok eşim yüzünden işten de çıktım herkesten herşeyden oldum onun yüzünden
- +1 yıl
Yaşın kaç senin? Ve nasıl evlendin?
Soran+1 yıl25 e girdim bu ay 2 yıl ayrılmak istedim peşimdeydi kaçırmaya filan kalktı bir şekilde evlendik sonuç bu oldu evlenince o 33yasinda
- +1 yıl
Kendi apt*llığın. B*k mu vardı da erkenden evlendin.
+1 yılbuunları bilmiyor muyduın
02 Yorumla
Soran+1 yılBir ev içine girmeden kimse bilemez
- +1 yıl
bilir herkes
+1 yılBoşa gitsin erkek mi yok
10 Yorumla
+1 yılyapma sende aklın yok mu vur kafasına tavayla
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Geçmiş olsun yakında siz adiyede olursunuz
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı.
+1 yılNasıl evlenmeyi başardın bu müsveddeyle
10 Yorumla
+1 yılEn kısa zamanda ayrıl boşan
13 Yorumla- +1 yıl
Gerçekler acıdır
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılyanlış kişiyle evlenmişsiniz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGecmis olsun esinle severek mi evlendin yoksa görücü usulü falan mıydı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsen eve hizmetci diye mi alindin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGörücü üsülü mu evlendin?
00 Yorumla
+1 yılAyril.
20 Yorumla
+1 yılİlk yıllar alışma süreci sabret biraz
04 Yorumla- +1 yıl
Tabi öyle alıştırma kavga da çıksa kendi dediğini yap
Soran+1 yılÖyle yapicam zaten misafirler gelenler bende var sende neden yok babası atan insanlar onlara da poğça börek yap dedi kahve ceres yeter dedim yok yapican dedi yapmicam gelip gidip hava atacaklar ben onlara hizmet edicem kabul bile etmek istemiyorum böyle insanları bana inat kabul ettiğini söyledi
Soran+1 yılBana inat misafir alıyormuş bende hazırlık filan yapmam dış göstermek lazım
- +1 yıl
Bu konuyu abartırsa bı gün misafir gelmeden çık evden kendi dot gibi kalsın ortada akillanir
+1 yılseni beğenmiyor olabilir mi?
03 Yorumla
Soran+1 yılBen onu bırakmak istedim 2 yıl herşeyi yaptı kaçırmaya bile kalktı evlenmek için
Soran+1 yılBoşanmaya kalkınca kapıyı kırdı geçende eşyaları kollarken kavgadan kaçtım banyoyu kilitledim kırdı kapıyı ise giderkende kapıyı kilitledi
Soran+1 yılGitmiyim diye
+1 yılBoşan
10 Yorumla
+1 yılAyrıl
10 YorumlaAbla boşan iyi misin
10 YorumlaO ne öyle abla
Ayrıl10 Yorumlaboşan
00 YorumlaSeverek mi evlendin
00 Yorumla
+1 yılKeske yardimci olabilsem
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAyrıl
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGörucu usulumu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeverek mi evlendin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. evlenmeyeydin
00 YorumlaBoşan
20 Yorumla
+1 yılYakında biter
10 Yorumla
+1 yılAyril
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer