Güzelliğin/yakışıklılığın etkileyemeyeceği karşı cins var mıdır? Erkekler neden güzel kızlara nazik davranırken diğerlerine öyle davranmaz? Güzel/yakışıklı karşı cins görünce değişen taraf
Güzel/yakışıklı karşı cins görünce erkekler mi daha çok değişiyor, kadınlar mı?
Yanımda Öyle şekillere giriyorlar ki (Bazı erkek Arkadaşlarım ) Kızın yanında Onun yerine Ben Utanıyorum , Yapmayın abi Karşıdakide etten kemikten Sende.. Aşırı güzel olsa dahi bir tane uzvunu Kendisi istediği için yapamadı ne elini ne kolunu nede göz rengini O seçmedi Allah verdi Onda Bulunanda Kendi İstedi diye Bulunmuyor yani Oda aciz Sende Doğal olun Emin Olun Karşı cinsin ilgisini çeken tek sıradışı Olan şey doğallıktır.. Edit :Doğal olacam diyede Hayv-anlaşmayın herşeyin bir adabı var 😁✋🏻
Bu tweeti atan güzel kardeşim karı kız ayağı olmayan biri sanki de gelmiş vanlı urfalı mardinli diye tabir kullanıyor. Güneydoğu Anadolu bölgesinden hariç diğer bölgelerde erkekler kadınların parmaklarından mı öpüyor yoksa her eve gelişinde kırmızı buket güller mi getiriyor. Kadınlardan anlamayanların bölgesi mi oluyor , yoksa insanlıktan nasip almak bölgeye yöreye göre değişiyor mu? Bence ahlak dışı bir paylaşım yapmış kendisi.
Her ikiside bence, mesela arkadaşımla bir cafede oturyorduk garson çocuk baya yakışıklıydi Burak Özçivit gibi diyim, abartmıyorum arkadaşımin dibi düştü, çocuğu gözleriyle yedi resmen, yüzünde siritkan ve heyecan doldu 😂Ki Bende çok yakışıklı birini görünce öyle olurum ama karizma, çekici olması gerek o yoksa ilgilenmem
Şimdi adil konuşmak gerekiyor. Eskiden kadınlar daha geri planda kalıyordu bu konularda. Ama şimdi hem cinslerim daha atik davranıyorlar her konuda. Iyi mi kötü mü muhakemesini siz yapın.
Ulan kızlar yanına değil adı bile geçse ağızları sulanıyor ayy o çocuk mu çok tatlı herkes erkek sanar ama kızların neredeyse tamamı şekilden şekle giriyor
Bunu kadın ya da erkek ayiramayiz günümüzde her iki cins de az çekici birini görünce içine düşecek gibi oluyor ama bu çok yalnis bişey herşeyin bir usulü adabı var
Çirkin erkek: merhaba tanışabilir miyiz Kız: üfff sanane be slk tacizci tecavüz etseydin bari hayvan Yakışıklı erkek: merhaba tanışabilir miyiz Kız: merhaba tatlı şey ohhhh hadi bize gidelim
Eski çalıştığım iş yerine gelen 18 yaşındaki stajerlere evli olmasına rağmen sulanan tipler aklıma geldikçe sorudaki kesin cevabın ne olacağının ortada olduğuna kanaat getirdim.
@hsnasnzmr benim anlattığım farklı bir olay dostum. Kızdan etkilenip bizi kenara koyan arkadaşımda oldu. Siz kızın gözüne girebilmek için bizlen takılmıyor onun peşine takılmış halde
bence kadınlar daha çok değişiyor. yakışıklı birini görünce evindeki kezban halini unutup sanki kraliyet soyundan geliyormuş gibi havalara giriyor bizim türk kezbanları asdfkljs
Bence iki taraf da değişiyor. Hele bazı kızlar hemcinslerine cins cins bakıp laf sokarken erkek gördüğünde içine düşüyor bizzat şahidim öyle insanlar gördüm😂😂
Resimdeki muhabbet süpermiş ama :D Erkekler tabiki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Maalesef ki hemcinslerim daha çok değişiyor, çünkü hayata aşka bakış açıları farklı. genelde kadınlar önce sevgiyle başlıyorlar ama erkekler önce fizikle dış görünüşle...
Bu tip merakı nereden geliyor Allah'a aşkına hepimizi yaradan ALLAH değilmi o beğenmiş yaratti biz aciz kullar olarak noye birbirimize bahane bukuyiruz çirkin güzel diye..
En İyi Cevaplar