Kendimi kısa boy haricinde güzel buluyorum.
Beyaz ten simetrik yüz pürüzsüz ten bakır saçlar...
Ama kimse bakmıyor bana.
Mesela 2018-2022 yılları arası baya bir flortum olurdu.
Dünya güzeli olmasamda giderim var.
Kendimi kısa boy haricinde güzel buluyorum.
Beyaz ten simetrik yüz pürüzsüz ten bakır saçlar...
Ama kimse bakmıyor bana.
Mesela 2018-2022 yılları arası baya bir flortum olurdu.
Dünya güzeli olmasamda giderim var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Erkekler güzel kızlara pek bakmaz. Neden mi?
👉 "Bu kızın kesinlikle sevgilisi vardır" diye
kendi ksuurlarına bakmadan bi de kadın beğenmezler ahahahha bu kadar kafaya takma beğenen beğenir
bence bu zamanda erkekler kadinlardan daha cok secici, düsünyorlar. Biz kadinlar atliyoruz resmen, adim atiyoruz, yani böyle bir zamana geldik.
Çevremde gördüklerimin hepsi havlu atmış bıkmış usanmış durumdalar. Her gečen gün daha fazla bu tip yorumlar görmeye başladım.
evet artık biz adım atıyoruz triplerinide çekiyoruz tam bir prenses oldular yakında reglde olurlar
@ilaydaucrrrr Trip attıklarını pek zannetmiyorum Tavır koymak sınır çizmekle trip birbirine karıştırılıyor gibi Trip ben anlatmayayım sen anla olayıdır. Ama erkek tavır alıyorsa ortada bir sorun vardır biliniyordur o sorun zaten demektir. Ya telafisini ya da özrünü bekliyordur. Adım atmaya gelirsek öyle olmaya başladı gibi doğru fakat bunun sebebide Kadınların gereksiz ve çok abartılı Ego patlaması yaşaması yüzünden oluyor. Öte yandan tacizcilikle felan suçlanmak istemeyen erkeklerde olabiliyor. Bu tip olaylar çok olduğu için adım atma konusunda geri planda kalıyorlar son olarakda Her iki tarafda son zamanlarda ise Erkekler yoğun bir güven bunalımına girmiş durumdalar Çoğu güvenemediği için kabul etmiyor Teklifleri Beğenip beğenmemeden felan değil yani Bu karabük tarzı olayların yaygınlaşması yüzünden veya aldatma boşanma felan
Kıymetlim, sakın öyle düşünme.
Seven insan boya kaşa takılmaz.
Seninle bu konuda bir detaylı görüşelim
Çevrende yeni insanlar yoktur belki de. Görmeden kim güzel misin değil misin bileblir?
Beyaz ten ve ortalama bir tipe sahibim ama beyaz ten beni 2 adım öne çıkarması lazım.
Şimdi kimi erkek esmer sever. Esmer ve koyu seven için sen aslında yoksun bile neredeyse.
Bence mesela ten rengi kadar daha önemli şeyler de var. Saç gibi
Saçımda guzel
Kime göre? :)
Sonuçta düzgün uzun dalgalı saçlarım var.
Goreceye uygun.
"Bence" güzel o zaman. Ama kıvırcık güzelleri de bana hiç çekici gelmiyor. 😅
O yüzden sordum ^^
Ve aşırı bakımliyim.
Cilt olur spor olur kıyafet olur çok makyaj da yapmam hafiften bir ruj surerim makyajsız da kendimi beğeniyorum.
Kıvırcık değilim şükür sevmem dndnd
Kendini beğendiğine şüphem yok canım :D Onu belli ettin zaten. Valla ne diyeyim anlattıklarına göre güzelsin. Ama işte güzellik görenin gözünde olunca biraz
Hep tipsiz erkekler Kürtler bakıyor.
Buda benim ozguvenimi düşürüyor.
Yüzümün simetrisindede absürt bir durum yok.
Kıvırcık ben de sevmem. Abartarakta olsa şey derim.
Yanımda çıplak yatsın kıvırcığa elimi sürtmem üstünü örterim. Dalgalıyı affetmem diye hfhdf
Var demedim ki? :) Şimdi senin tipsiz dediğine de bakan vardır illa. Kürtler demene de güldüm ylaan yokfhgfh
Bakan varsada yokluktadir.
Yok ya emin ol kıvırcık diye ölenler de var yani şimdi. Olsunlar da zaten. Dalgalılar bana kalsın fhjghf
Kıvırcık diye ölenler çok zevksiz hiç doğal durmuyor.
Bu arada güzelliğin saçla alalasi yok.
Güzel demek her saç stilinin yakıştığı kadın demek ve bana her saç stili gidiyor.
Bu kişisel bir tercihtir. Bence güzel b ir saç emin ol bir kadını normal birine göre kaç adım ileri götürür bilemezsin.
Beni etkiler saç ve güzel bir yüz. İlk dikkatimi çekenlerdir.
Güzel estetikten gelir. Estetik ise gözümüze hoş gelendir. Gözüme hoş geliyorsa bence güzeldir.
Bir kadına kısa saç bence hoş değil mesela.
Ya ben beyaz tenli olduğum için kendimi aşırı beğeniyorum ama.
Sanırım güzel değilim ya...
Yüzüme 100 defa cirkinsin diyen çok olmuştur bu güzel ozelliklerime rağmen.
Ama şu anda sevgilim var mesela.
Çirkin olsam sevgilim olmaz ya da ne bileyim çirkin dahi olsa bir erkek benimle iliski kurmak istemez su anki sevgilimin tipi 10/7 ben onu beğeniyorum ve çok seviyorum.
Ama uzaktan ilişki görüntülü sohbetle idare ediyoruz.
Buluşacağız.
Ama bana reelde bakan tipler genelde kısa boylu cılız kara kuru erkekler.
Bazilarida yapılı kaslı ama yüzü çirkin.
Bugüne kadar yakışıkli sevgililerim hep sanaldan olabildi.
Reelde dikkat cekiyorum ama sadece dikkat cekiyorum.
Sevgilin varsa neden dikkat çekmeye çalışıyorsun ki bunu anlamadım pek? Yani kendini merak ettirdin yalan olmasın ama bence fazla malda göz çıkarabilir. Sanal ilişkilere güvenme derim ayrıca.
Mesela ergenligimde bir kız arkadaşım vardı obez çok kısa boylu ve esmerdi kiayfet tarzıda olgun kadınlar gibiydi ama dolu sevgilisi olurdu
Bir şey diyemem. Kilo pek ilgimi çekmez. Ama memeleri falan dolgundur diye ilgi çekmiştir belki
Burada dolu insana gösterdim o kızı kimse beğenmedi...
Hatta ama nasıl sevgili yapıyordu nasıl onu beğenen erkek oluyordu bilmiyorum.
Ayrıca sana tavsiyem. 3 kişilerin fotolarını internette yayma. Başına bela alırsın
maalesef sadece sanalda sevgilim oluyor.
Çocuk ta hiç bel altı konuşmuyor çok iyi birisi.
Daha öncede sanaldan oldu hep benim sevgililsrom hatta evliliğe kadar gitmişti...
Sanalda olsa cidden güvenilir bir erkek seciyorun onun dışında reelde eli yüzü düzgün erkekler yürüyordu bana ama 2020 yıllarında felan 20 yaşındaydım.
Şimdi binde bir yürüyen oluyor hepsi çirkin.
Sadece dikkat çekmeyi arzulanmaya bayılıyorum sevgilimi aldatacak değilim.
Yine de sanala pek güvenöme derim.
Reeldede eli yüzü düzgün bulamıyorum ki
Başkası tarafından arzulanmak zten işin yarısı oluyor. O da seni yoldan çıkarabilir. Bir anlık boşluk yetebilir.
Bir kaç ayda bir teklif eden oluyor reelde numaramı isteyen onlarda hep kara kuru
Bazilarida yine yüzüne bakılır ama amacı başka.
Eli yüzü düzgünden kastın ne mesela. Ortalama bir foto atsna şuraya bir erkekte ne arıyorsun
Yani cildi saçları bakımlı olsun ve esmer olmasın kumral olsun boyuda 175 ten aşağı olmasın.
Hmmm. Eee sevgililikte normal bunlar. Ama sadece bu amaçla ise yaklaşılmaz.
Yorumlara yetişemez oldum fhghf
Ortalama bir tip bu
Bu tarzda erkek eminim çoktur dışarıda :D
* bakanlar aman Allahım dedim boyu posu fena değil ama bok gibi mk
Evet çok ama onlar bile bana bakmıyor.
Bana bakanlar aşırı çirkin.
nedir bok gibi olan?
Sıkıntı değilse dm atsana zor oluyor artık takip edilmiyor yorumlar
Demek ki senin güzellik algında baya sert ve seçici.
Sert seçici değilim ki anlattığım gibi ortalama bir tip olabilir boyu kısa olsa dahi yüzüne bakılır olsun.
Şu anki sevgilim 180 esmer hoş bir çocuk.
Çok şükür esmer ama kuru değil yüzü güzel.
Senin dediğin ortalama tip bence yeterince var ki.
Mesleğin ne bu arada? Ne iş yaprsın
Görüşmeden sevgili olunmaz ben bunu derim
Boyuda iyi uzun
Yeterince her yerde bulunuyorsa ortalama tip işte.
Onlar bile bana bakmıyor istediğim kıvanç Tatlıtuğ değil.
Üniversite okuyorum 24 yadindayim.
Ne okuyorsun?
Çirkin erkek libidomu düşürüyor.
Zengin erkek değil kaliteli kültürlü yuzune bakılır erkek istiyorum.
Ki öylede bir aşk yaşıyorum su anda şükürler olsun.
Ama özgüvenim düşüyor aşırı çirkin erkeller teklif edince
Elindekiyle yetinmiyorsun ama. Sıkıntı bu.
Güzel Sanatlar fakültesi okuyorum.
Elimdeki ile yetiniyorum...
Ama ilgi her zmaab üzerimde olsun istiyorum.
Bu beni kötü hissettiriyor... Bir insana hicmi reelde 3 yıldır eli yüzü düzgün erkek teklif etmez özgüvenim düşüyor.
Keşke teklif etseler de reddetsem ahh nerde o günler dnsbshsh
Bunun icin tüm yüzümü estetik yaptiririm snsnsb o derece ilgi manyagiyim sbzb
Sen kafayı yemişsşin fhgfhg
İlgi istersen neden gizlisin peki bunu mera kettim aslında
Nasılım felan diye soruyorum ama begenilmiyorum ki.
Ama kendimi begeniyorum fit vücut uzun bakır saçlar beyaz ten
Görmedim hiç. Gördüysem de biemem gerçi
Az önce bakkala gittim çöpçü adamlar vardı onlar bile yanlarından geçtim dekolte ile bakmadı bile.
Hafif baliket beyaz ten pürüzsüz ten nasıl bakmazlar begenmezler ya
Boyum kısa diyeni hepsi
Abart abart.
Valla bakmadı ya nasıl oluyor abi bu uzerimde butu var galiba.
Buyu
Kesin yengem yaptı büyüyü 20 yaşında dolu flortum olurdu bir bakan birdaha bakardı.
Tekliflerin bana çok geldiğini bilirfi yengem kendi kizida çirkin kesin kıskanıp büyü yaptı dndbsn
Sen bi fotonu atsana gözünü seveyim bakayım neymişsin sen fjhgfj
Kesinlikle güzelsin bence, kız uzun olmamalı, minyon olmalı
Boyun kaç da kısa boylu olduğunu düşünüyorsun
Ben kemer burunlu esmer kara kaş kara göz kızları beğeniyorum.
Saçma sapan estetik güzeli olacağına onlar daha iyi
Estetiğim yok bu arada dogalim.
bu devirdeki erkekler çok garipleştiler söyliyebilirim kafalarından saçma sapan güzellik şeyleri sıralıyorlar kendi tiplerine bakmadan hepsi istediği özellikleri sıralıyabilecek insanlar değiller valla aşırı abaza erkeklerede tahamül sıfır
Erkekleri soğuttu kadınlar her geçen gün daha fazla kız yorumu görüyorum Adamlar bıkmışlar artık
Baksak kabul etmezsiniz egonuz coşar, bakmasak bu sefer kimse bakmıyor dersiniz asıl seçici olan tipe bakan sizsiniz Türk kızları harbi tuhaf
Eskiden erkekler kızların peşinden kosuyomus. Simdi biz koşuyoruz resmen
bilmem erkekler ne tip kadın beğeniyo ki herkes farklı kafada
Kank peki 2018 - 2022 yılları arasında özel olmayacak ise flörtünle neler yaşadın?
Evet pembe sarisin mavi gozlu cok guzel yuzu olan kizlari seciyoruz kudur rhhrj
Ben dediğin şekilde çok severim. Balık etli olması .
Tam tersi kız olan herkese yürüyorlar güzel olup olmaması erkeklerin gram umrunda değil
Kız olan herkese yuruyorlarsa bana neden yurumuyorlar.
Yürüyorlardir sen beğenmiyorsundur illa kıvanç Tatlıtuğ gibiler yürümeyecek bir sürü erkek var sen yakışıklı olmayanı beğenmiyorsundur
Kıvanç Tatlıtuğ beklemiyorum ama...
Yüzüne bakilmayacak erkekte istemiyorum.
Yürüyenler aşırı çirkin.
Asla... yanılıyorsun
Erkekler bıktırıldı. maalesef tüm kızlar burnu havada olunca pes ettiler
Anlayan tek kadın yorumu 👍
Ben bugün bir kızın instagram adresini istedim gerek yok dedi konusurken gülüyordu ellerinde yüzük yok dedim sevmiyosunz herhalde bekarım o yüzden dedi
Seçicilikten çok baydınız artık 2019 dan sonra sizinle olucağımıza arkadaşlarımızla takılıyoruz daha eğlenceli sıkıcısınız
hayır o kadar yüksek değil erkeklerin kıstasları
Neden bakmıyorlar yaşlandın mı
Karakterin nasıl, en önemlisi o zira?
Ben görmedim. Kişiye güzel demem ki
Erkek mi verelim çıtıra ne yapalım
Yaşın kaç? Boyun kaç?
Özelden atabilirsin çok merak ettim tipini.
Şöyle söyleyeyim ortalama bir tip ama beyaz tenin öne çıkarması lazım ve dekolte giyiyorum yinede. Bakan olmuyor
Boy kaç.
155
Dediğim gibi kisa
Çok fit vücudum var ama.
Misyonsun o zaman.
Soruda kısa olduğundan bahsettim evet minyonum ama çok kıvrımlı fit vücudum var.
Esnek misin peki bacak falan açabiliyor musun.
Hayır açamıyorum.
Ama spor aktivesisinde bulunurum
Bak mesela ben bile erkek olmama rağmen açabiliyorum senin hayli hayli açman lazım kızlar için esnek olmak çok önemli pilatese git esnek kızlar erkeklerin her zaman daha çok dikkatini çeker.
Her zaman öyle degilmiydi
Sanmıyorum knk ya
kadınlar gibi aynen