
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kimse alınmasın, erkekler...
Şort ve atlet ile sokağın ortasında göbeğini kasıklarını kaşıyan bir bayan görmedim.
Sokağın ortasına balgam atan bir bayan görmedim.
Bir erkeğin üzerine yürüyüp zorla fiziksel temasta bulunan bayan görmedim.
Sırf bayan olduğu için birden fazla erkek ile ilişki yaşamasının övünülecek bir şey olduğunu düşünen bayan görmedim.
Gecenin sabaha döndüğü saatlerde 4-5'ler de eve gelip kimseye hesap vermeden, geçip yatağına yatan bir bayan görmedim.
Daha uzatmak istemedim, kısaca yukarıda saydıklarımın bir kısmı yanlış bir kısmı olumsuz örnekler ama bu örnekler ile övünen hemcinslerim ile dolu güzel ülkem. Kimse, kimin rahat ve tat alarak hayat yaşadığını bence boşa sorgulamasın, her şey ortada zaten...
Kadınlar erkektir diyorlar neye göre? Ailesi akşam geç kalma demiş, gece çıkma demiş falan filan hepsi bu. Eşitliğe inanan kadın bile erkek zengin olacak, evi geçindirmek ilk erkeğin görevi olacak, beni koruyacak, şımartacak, eli açık olacak, çalışkan olacak, ihtiyaçlarımı karşılayabilecek vs. vs. İster de ister sorumluluğun çoğu aslında erkeğin sırtındadır her zaman. O halde hayatın tadını erkekler mi çok çıkarır yoksa kadınlar mı?
Erkekler tabi. Çünkü bir işe gidiyorlar bir sünnet birde askerlik. SÜnnet neyse diyorum. Ama bu devir de kadın da çalışıyor. İsteyen kadınlar da askere gidiyor. Bundan hari. kendinizi korumanıza gerek yok. Hamile sancıları, doğum, çocuk bakma, ev güç. Regl veya yolda dolaşırken iğrenç gözler, ananız babanız karışmazken bir erkeğin bütün hayatınızı silmesi. Şimdi söyleyin kadınlar göbeklerini kaşıyıp yan gelip yatıyor mu?
Elbette erkekler çünkü yaşadığımız ülke ve zihniyetten dolayı onlar her şey de özgür ve her istediğini yapabiliyor.
Cevap
50Cevap
Bence erkekler sonuçta kadın 9 ay karnında bebe taşıyo evi çekip çeviriyo adam işte çalışsın he le ki memura akşam gelsin yemek hazır sabah kahvaltı hazır ohh tabi ki de erkekler yaşıyor anasını satıyım
Oturduğu yerden zengin adam ayartıp, hayatı boyunca o adamın parasını yan gelip yatıp yiyen kadınlar değil mi bir kadının yaşadığı lüks hayatı hiçbir erkek yaşayamaz
Havadan para kazanıyorlar
Adamın mercedesi var kadınla evleniyor mercedes kadının oluyor
Böyle lüks var mı
Konuşturmayın isterseniz
Kadınlar yaşıyor
Milyonlarca kadın hak etmediği arabayı evi bir erkek sayesinde sahip oluyor ve o hayatı yaşıyor.
Bana göre erkekler. En büyük sorumluluk hep kadınlarda nasıl bir cafeye gidip "şuna da bak" denilmeden keyifle nargilemizi üfleyebiliriz ki?
Narfile sigara alkol erkek işi çünkü.
Sert şey bunlar.
Erkekler şöyle düşünüyor aa bak bu sert şey kullanıyorsa, cinsellikte sever emin ol böyle düşünüyor. Sigara içen kızlara da mesela sigara sert olduğundan öyle düşünüyorlar ama haklılar da.
Kadınlar kendilerine göre şeyler bulsunlar kimse şuna da bak demez. Zarifliğinizle uyumlu
erkek kendi kabalığına uyumlu herşeyi yapıyor sizde kendinize uygun şeyleri yapın.
Erkekler valla eglenceliler ben erkek arkadaslarimla takildigimda hep gulerim komikler kizlarla takiliyorum dedikodu acilar vs
Bana erkekler gibi geliyo çoğu hiç bir şeyi kafaya takmıo herşeye pozitif bakıyorlar nası oluyosa :D artık
Erkekler tabiki kadin erkek esit gibi gorunsede esit olduklarina inanmiyorum iki farkli cinsiyet erkek kpnum itibariyle daha cok yasar
Erkekler; kadınlar demiş, kadınlar ise erkekler demiş. Demek ki her bir cinsiyet diğerinin hayattan daha fazla zevl aldığını düşünüyor.
Çoğunlukla erkekler , bayanlar gezdiği zaman adı başka bir şeye çıkıyor işte erkek gezer kadın gezemez hesabı
Erkekler özgür hayat yaşıyor yaptıkları yargilanmiyor kadın yapınca elestirmeyen kalmiyor
Sünnet olup askerliği yapan baba ocağından ayrılıp hayat yaşıyor
Bence kadınlar.. Erkekler bu dünyaya ameleliği gelmişiz.
yorumları okudum da biraz kadınlar erkekler demiş erkekler kadınlar demiş 😂
Başka ülkelerde nasıl bilmiyorum da bizim gibi ülkelerde erkekler kesinlikle 😏
Erkeklerin çalışma zorunluluğu var. Bu yüzden kadınlar daha çoğunluktur diye düşünüyorum.
Hiçbiri parası olan he ama bu baskıcı toplumda genellikle erkekler
Garpuzu yarıvedinmi ortadan ikiye, hayat gadına da güzel erkeğe de guzum
Kadınlar ben çoğu zaman aman boşver deyip vazgeçiyorum çoğu şeyden
Genelleyerek cevap veremem ama ben hayatı kendi istediğim gibi yaşamaya çalışıyorum
Erkekler. Çünkü kadınların %25i özgür değil. Erkekler %100 diyorum.
Lan tadı yok ki hiçbir şeyin bu kızlar mutlu takılıyorlar
kadınlar kameraya oynuyor erkekler anın tadını çıkarıyor genelde
Erkekler bağlı kaldıkları için hiçbirşey yapamazlar
Erkekler tabi parasi olmasina gerek yok guvende ve rahat yasiyorlar Bizim nezih yerlerde olmamiz sart bunun icinde paramiz
Tabiki erkekler heleki bizim ülkede tartışılmaz erkekler
Erkekler. Kadınlarda erkeklere takılmaya calısıyor işte : )
Bunun icin genelleme yapmak zor kisiden kisiye degisir
Parasi olan. Valla paran varsa her seyi yaparsin. Yoksa 4 duvar arasinda ise gelir gider hayatta kalmaya calisirsin.
akşam ezanından sonra dışarı çıkamadığım güzel ülkemde nasıl hayatımı yaşayabilirimde?
😂😂
Kadınlar biz erkeklere göre bence her konuda daha rengli ve zevkli
Benim yerime soru sorabilecek erkek var mı soru sorma hakkim bittide
Kadınlar abi zengin birini bulunca hayat onlara güzel 👍
Baskıcı aile etkenini görmezden gelirsek eğer kadınlar şıkkını veririm
Zevk almasını bilenler yaşıyor
Erkekler.
#devilinme
Genelde kızdan kıza atlayan erkekler 🥒
Cinsiyeti yok bunun... Parası olan diyeyim
Oksijenle kafa bulanlar
Biraz daha gamsız olan bizler.
Bekarsan en rahatı sensin :)
Kendini mutlu etmeyi bilen herkes.
Erkekler.
Genel olarak...
Erkekler..
Erkekler valla oh miss
Kişinden kişiye göre değişir.
Erkekler tabiki okadar vurdumduymazlarki.
Bu kişiye göre değişir
erkekler çalisiyor. kadinlar yiyor.
Kişiye göre değişir
#Marshall Mathers
iki tarafta daha çok erkekler
Budistler bence hayat çok güzel
Nedeni askerden sonra hayat bitiyor 😃
Erkekler daha özgür oldukları için..
Kişiye göre değişiyor
bence ikimiz :)
@samilsurmelı 😅😅😁 yani
Prettylittlestar seni seviyorum :)
Kişiden kişiye değişir o. Genelleme yapamayız
Erkek gibi geliyor bana
Bence erkekler%45 kadinlar%65 manevi yönden
Cinsiyetle alakalı değil
Cinsiyet ayrımı yapılamaz bence kişiye bağlı
Kadınlar
dünyanın sefasını kadınlar sürüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar