Soruyu anlamaktan bile uzaklar.
Kadınlar erkeklerin sayesinde mi rahat yaşıyor?
Soruyu anlamaktan bile uzaklar.
Erkeklere bir sürü hakaret eder ama erkeklere muhtaç yaşamaya devam ederler.
Kadınlar erkeklerin yaptığı evlerde oturur, onların sağladığı imkanları kullanırlar, verecekleri tek şey sadakat onu da vermeyi beceremezler maalesef.
Günümüz kadınının portresi bu.
— Hüseyin Özkul (@huseyinozkul) January 20, 2025
Kusura bakma ama böyle bir genelleme yapmaya hakkın yok hiçbir erkeğe bağımlı ve muhtaç kalmadan kendi ayakları üstünde durabilen ve kendi imkanlarıyla yaşayan birçok kadın var ve sadakat konusunda da önce kendinize bakcaksınz sonra kadınlara laf söyleyeceksiniz
keşke erkeklere kalsa dünya rahat edersiniz 😃 kadınlar olarak kimseye de muhtaç değiliz şükür. Bu dünyada varsa iki cins buda dünyanın dengesini sağlamak için şu gereksiz lafları eden kadın da erkek de insan değildir ama şu erkeklerin kendilerini her konuda ihtiyaç duyulacagini sanması çok saçma...
Herhalde öyle erkeklere saldirirlar ama erkeklerin pesinden ayrilmazlar özellkle feminist gecinenler bunlar türk kızı kanı mayası bozuk bunların o yüzden hersey bunlara normal geliyor
Erkekler kadar kendini *m için paralayan heba eden bir topluluk yok
Cevap
0Cevap
Sevdiğim zengin değil yani alakası yok
Erkekler yüzünden rahat yaşayamıyoruz
erkekler yuzunden rahat yasayamiyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?