"Çok şişman oldum, acil zayıflamam lazım"

Elbette seninde kendi vücudun hakkında konuşma hakkın var ama bunu senden beş altı beden daha büyük bir insana demen onun moralini iyice bozacaktır.
"Zayıflamışsın sanki"

Boş övgülerinizi kendinize saklayın çünkü karşıdaki insanı bu gibi cümleler mutlu etmeyecektir.
"Yeme bence onu"

Bırak da kendi karar versin neyi yeyip neyi içeceğine. Ona karışmak senin haddine değil.
"Annem şu diyetle 10 kilo verdi, sen de dene istersen"

Arkadaşın senden böyle bir tavsiye istemediyse çeneni kapat bence.
"Bu kıyafet senin vücuduna uygun olmaz"

Senin fikrini soran olmadıysa susman en doğrusudur. İsteyen istediğini giyer, hiç kimsenin kimseye karışmaya hakkı yoktur.
"Zayıflasan bütün erkekler peşinden koşar"

Zayıflaması için motive edeyim derken arkadaşınızın öz güvenini iyice azaltıyorsunuz. Ne demek zayıflarsa erkekler peşinden koşar? Kilolu insanların sevmeye sevilmeye hakkı yok mudur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar