• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Babasız Büyümenin Kızlar ve Erkekler Üzerindeki Etkileri (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Babasız Büyümenin Kızlar ve Erkekler Üzerindeki Etkileri
Cevapla
Film Soruları İlişki Soruları Babalık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

112

Cevap

109

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • VRobin
    VRobin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Birisi söyleyince veya konuşurken konu buna gelince eksik olan yanım çok acıyo. Herkesin bir yarası var işte. 11 yıl önce terketti. Babanızın değerini bilin.

    1
    1 Yorumla
    • cançekişen
      cançekişen
      +1 yıl

      Vay şerefsiz niye bıraktı k. b baban ama bunu hakkediyor benim babamda beni çok dönüyordu sonra öldü

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu kısım beni anlatıyor :
    Babamdan sevgi görmediğim için evlenecegim erkeğin de büyük olmasını onun yerini tamamlamasını istiyorum

    1
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    Bir yanın her zaman eksiktir.

    26
    0 Yorumla
  • lneedyourlove
    lneedyourlove Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    babamı 9 yasımda kaybettim ve herseyi kendim yapabilecegimi sanırdım ama şimdi bakıyorumki hayata yılan olarak gelseydim belkide daha az sürünürdüm.!

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bende babasız büyüdüm sadece kızlara nazik davranmazlar kısmına katılmıyorum hiç bir zaman öyle olmadım her zaman kibar olmaya özen gösterdim bir de iyi bir eş olamazlar demişsin ben öyle düşünmüyorum ben iyi bir eş olacağıma inanıyorum fakat aradığım gibi biri çıkmıyor çünki kimseye güvenemiyorum :) yaa aslında daha çok şey yazardım da kısa keseyim :D eline sağlık :)

    0
    0 Yorumla
  • Vendetta1907
    Vendetta1907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    İlk cümleden sonrasını okumadım. Gerek duymadım.
    Kızlar için ne yazıyorsa geçerli. Erkek baba olacak, olmak zorunda.

    0
    0 Yorumla
  • YoNsEnGa
    YoNsEnGa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Aynen katılıyorum her bir cümlene 👍 iyi özetlemişsin bravo 👏

    Hem anne hem baba var olupta yok gibi yaşamakta daha beterdir... :/

    0
    0 Yorumla
  • NioxHD
    NioxHD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Babasız büyüyen biri olarak sadece 2 tanesine katılmıyorum onun dışında muhteşem olmus

    1
    0 Yorumla
  • soleilmortelle
    soleilmortelle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Babasız bir kız herseyden çok etkilenir insanlardan bile

    1
    0 Yorumla
  • Makedonsko
    Makedonsko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Babasız büyümek gerçekten zor ama, aranda 30-40 yaş olan bir adam ile çıkmanın babasız büyümekle değil de güç ve para tutkusu ile alakası var bence.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      ben kendimden 10 yas buyuklere ilgi duyuyorum genelde okadar banada tuhaf gelir zaten tabii buyuklerle cikanlarin hepsi babasizliktan cikmiyordur fesat olanda var ben duygusal olarak bakiyorum bir erkekte arayacagim son sey parasidir ama normal olsun yeter ben kendi basima bakarim

      Yorumla
    • Makedonsko
      Makedonsko
      +1 yıl

      10 yaş bana göre çok büyük bir fark değil özellikle 20 lerden sonra birini sevdiğinde. Ama 20-30-40 yaşlar saçmalığın daniskası.

      Mesela o paylaştığın resimdeki ihtiyar 82 yaşlarında. Playboy'un patronu oluyor kendisi. Yanında ki hatun ise torununun kızı yaşında neredeyse. Kimse bana böyle bir ilişkiyi baba eksikliği olarak açıklamasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      o fotoyu bulabildim bir tek banada buyuk geldi ama koyiyim dedim 😅

      Yorumla
  • ZekalıJojuk
    ZekalıJojuk Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben babasız büyüdümde ne alaka niye iyi bir eş olamayım :) İnsanlık bakidir insan olanda , babam yok diye , koca olmayı öğrenemicekj değilim :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      olabilir tabii ben o an gözlemlediklerimi dusunuyordum onlar cok kati insanlardir bin kizi bir arada yurutuyorlardi bazen nazik davraniyorlar ama isine geldiginde sadece

      Yorumla
    • ZekalıJojuk
      ZekalıJojuk
      +1 yıl

      Sana hep öyle insanlar denk gelmiş evet :) Genel bişey değil tabi bu :)

      Yorumla
  • CrysaniaQueenScott
    CrysaniaQueenScott Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Babasız büyüyen kızların çoğu genelde duygusal açıdan bakmaksak eğer *******. oluyorlar bunun sebebini anlamış değilim, kızın babası yok diye kötü yola düşüyor hemen. Erkekler öyle değil daha olgun ve daha sert oluyor. Şu dışarıda açık saçık giyinen kızların çoğunun ya annesi ya da babası yok, çünkü o kızların bazısıyla tanıştım çoğu hep öyle çıkıyor

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      öncellikle yasamayan anlamaz bende oyuzden bu benceyi yazmak istedím yasamayanlar anlasin diye , o* olanlarda kendisine orospudur ben o* olmayi secmedim secmemde , Allah öyle bisey göstermesin , orospuulukla alakasi yoktur babasizlikla , sadece salakliklarindan yanlis erkeklerle cikiyorlardir

      Yorumla
  • elif_ers1
    elif_ers1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    BENİ aglattın babamı özledim gerçektende bazı seyler hemen hemen aynı rabbim kimseyi annesiz babasız bırakmasın çok zor

    0
    0 Yorumla
  • -Gnar-
    -Gnar- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yapacak bişi yok dostum bende böyle büyüdüm. Bazen bir duvarı sıfırdan örmek yardımla örmekten daha iyidir. En azından nelerin zarar verebileceğini anlarsın ve kendini ona göre geliştirirsin

    0
    0 Yorumla
  • BurJuVa_KıZı
    BurJuVa_KıZı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kendi babasi oluupta olmayan ve üye baba ile büyüyen biri olarak söylediklerin herşey ben de mevcut. ... eline sağlık.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      tesekur ederim , ailemizi secemiyoruz iste karakterlerimizin aileden geldigini dusunurum hep yanilmamisim

      Yorumla
  • Aylin3
    Aylin3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Cok guzel anlatmissin agzina saglik bende babasiz buyudum dediklerin cok dogru..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Tesekur ederim bukadar ilgi görecegini tahmin etmemistim yanliz degilmisiz

      Yorumla
  • caosbass
    caosbass Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hic buluşup tanışmak, tanımak istedin mi peki? Size karsidami iyi davranmiyordu?

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      soguktu bir kac kere gördum hepsindede kötu davrandi görmekte istemedim

      Yorumla
    • caosbass
      caosbass
      +1 yıl

      Hala icinde bir gün gelse iyi davransa samimilessek gibi burukluk var mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      hayir.. senin varmi?

      Yorumla
    • caosbass
      caosbass
      +1 yıl

      Sen resmen silmişsin onu hayatindan o zaman ne olursa olsun gelmesin diyorsun...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      aynen öyle cunku simdi gelse kendimi dahada kötu hisederim yabanci birine baba diyemem isinamam

      Yorumla
    • caosbass
      caosbass
      +1 yıl

      Sende haklisin tabi

      Yorumla
  • enyar35
    enyar35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende bir babasız oldugum için eline sağlık en güzel şekilde özetlemişsin :)

    1
    0 Yorumla
  • SiyahlıKadın_1
    SiyahlıKadın_1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Babası ölene yetim derler ama çoğumuz babamiz hayattayken yetim kaldık..
    Ellerine sağlık.

    1
    0 Yorumla
  • sevenmutlu
    sevenmutlu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    babasız büyümek neyse de bide babalı olup babasız büyümek o daha zor galiba. var ama yok gibi :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aynı şeyleri yaşadım. Ben de belirli bir yaştan sonra babasız büyüdüm diyebilirim. Oraya anne ve abinin babasız kıza olan baskısını da eklemenizi rica ediciiiim :) Yaşadınız mı bilmiyorum ama

    1
    0 Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Çok güzel yazmışsın öncelikle eline sağlık
    Doğru noktalara değinmişsin

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      begendiginize cok sevindim tesekur ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kimsenin ulasamadigi icimdeki o noktaya dokundun icimde kocaman boşluk var icim buruk hep eksik tek kanatli kuş gibiyim ne uçabiliyor ne kendine grck anlamda kus diyebiliyor cok aci

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      yanliz degilsin 💙

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim canım

      Yorumla
  • Ercümenttt
    Ercümenttt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Babasızlık zorda, baban yaşarken ondan nefret etmek ayrı bir duygu! :/

    Katılıyorum görüşlerine.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      aynen icimde bir intikam duygusu var ama onu hemde umursamiyorum neden böyle oldugunu anlamiyorum , tesekur ederim

      Yorumla
    • Ercümenttt
      Ercümenttt
      +1 yıl

      Sakın aklına intikam duygusunu sokma!
      Umursama zamanla kendiliğinden hayatından çıkacak!

      Yorumla
  • Karamello113
    Karamello113 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Guzel bir bence ama iyi bir es olamazlara katilmiyorum cunku bunu bilemezsin.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Haklisin sadece kendi tesbittimdi ona göre yazdim ama herkes öyle olacak diye bir sey yok tabii okugunicin tesekur ederim 😊

      Yorumla
  • novorin
    novorin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Babami hic gormedim erkekler kismina neler neler yazabilirim cok eksik birakmissin iyimser yazmissin ama yinede güzel olmus ilk bencen :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      devamini getirsemmi 😂 uzatmak istemedim bu yazi bile 2 saatimi aldi

      Yorumla
  • HAKDAN
    HAKDAN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    beğendik eline sağlık güzel olmuş vardı aynı evde yaşayan bir babam vardı ama hiç hissedemedim varlığını

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      :( ..

      Yorumla
  • rebelliousgirl
    rebelliousgirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bide babasi olupta varligini hissedememek var bu daha cok kouyuor insana 😶
    Bencen guzel olmus😊

    3
    0 Yorumla
  • baysuratsız
    baysuratsız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Babam sağ Allah'a şükür. Ama aramız öyle soğuk ki. Yazdıklarından kızları kullanmak ve kaba davranmak hariç hepsi beni anlatıyor ne yazık ki. Allah olmayanlara sabır versin. Olanlarında babasını başından eksik etmesin.

    0
    0 Yorumla
  • SaçmalayanPrenses
    SaçmalayanPrenses Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Babasız büyüdüm ama saolsun anacığım hep benleydi 😊

    1
    0 Yorumla
  • MerveSahin70
    MerveSahin70 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    ben babam yaşıyorken , babasız büyüdüm.
    aynı evde ayrı odalarda birleşmemek için can atan biriyim

    0
    0 Yorumla
  • yaz_gecesi
    yaz_gecesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Babasız büyümediğim için anlayamam bunları pek, allah kimseyi annesiz ve babasız bırakmasın çok zor bir durum, olmayanlarada rabbim sabır versin

    0
    0 Yorumla
  • Dx1cL3
    Dx1cL3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Babam benimle annemi 5 yasinda terk etmiş. Hala üzülüyorum bazı geceler sırf bunun için içtiğim oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Bordopanter
    Bordopanter Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir kız çocuğunun yaşı kaç olursa olsun ilk sığınacağı liman babasıdır. Babanız yoksa savrulup gidersiniz.

    2
    0 Yorumla
  • kripton94
    kripton94 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Bazıları doğru bazıları yanlış Ama zordur kimsenin zamansız yaşamamasını dilerim

    0
    0 Yorumla
  • Medician
    Medician Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Bunların çoğunu yaşamadım ama yazınız için teşekkürler, başınız sağ olsun.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      kendisi yasiyor , tesekur ederim

      Yorumla
  • asin_156
    asin_156 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Aynen bnde babasizim ve ayni seyleri yasadim ve yasamaya devam ediyorum 😕😑😢

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Alistigimiz icin pek anliyamiyoruz ama yan etkileri cok iste. Okudugun icin tesekur ederim 😊

      Yorumla
    • asin_156
      asin_156
      +1 yıl

      Onemli. Degil cok guzel olmus 😘😘

      Yorumla
  • Bâde-fürûş
    Bâde-fürûş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Acun gibi bir adamla david beckhamı aynı bence içine koymak nedir kafamı kescem. Ama güzel bence eline , emeğine , yüreğine sağlık

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      babalik tipten gelmiyor kalpten geliyor , adamlarin o kadar cocuklari var isleri var ama cocuklarini ihmal etmiyorlar

      Yorumla
    • Bâde-fürûş
      Bâde-fürûş
      +1 yıl

      Acun o çocuğa herşey verse ne olacak gayrimeşru olduğu gerçeği değilecek mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      bizene gayrimeshur olmasindan biz cok mu gunahsiz insanlariz onlar rahat mutlu hesabi verececek olan onlar bende kendi gunahlarimi öduyecgm , babasi olupta cocuklarina bakmayan kadar gunah degildir

      Yorumla
  • kahdusknsjwlalwodbbd
    kahdusknsjwlalwodbbd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    haklisin baba kelimesi okadr uzakki.. bugune kadar ona hic baba demedim ve o adam bunu annem yaptirdi saniyor bu yasima kadr anlamadigi tek sey babalik yapmadiki baba olarak görüym..

    0
    0 Yorumla
  • Pistol
    Pistol Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Yemin ediyorum çok güzel olmuş eline koluna sağlık! 👍👍👍👍😊

    2
    0 Yorumla
  • Beso_Beso
    Beso_Beso Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Neden Üzülmüyorsun biliyormusun... Hayata öyle alıştığın için

    1
    0 Yorumla
  • EgoistPenguen
    EgoistPenguen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Erkekler konusunda yazdigin her sey resmen beni anlatiyor. Tebrikler

    1
    0 Yorumla
  • fedaa
    fedaa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ne yazikki bazı yerlerine katılmıyorum ama nerdeyse doğru

    1
    0 Yorumla
  • portakalkız
    portakalkız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    ben babasız büyüdüm ilk aşkımda babasız büyümüştü dört yılımı verdim ayrılmamızın tek etkileri bu yazdıkların sürekli bir duvar vardı bunlar yüzünden insanın bunlarıda yıkması gerekiyo

    0
    0 Yorumla
  • deli1994
    deli1994 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Babasız olmak zor, Allah kimseyi ne babasız nede annesiz bırakmasın.

    1
    0 Yorumla
  • charlieninseytani
    charlieninseytani Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkekleri bilmemde kızlar kısmına katılıyorum. Çok doğru anlatım , yaşayan bilir...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Çoğu doğru ama kızlara nazik davranmazlar ve asla kimseye güvenmezler bölümüne katılmıyorum. En azından ben öyle değilim.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir gün bende annesiz, babasız büyümenin nasıl bir şey olduğunu yazarım belki...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Allah yardimcin olsun 💙

      Yorumla
  • Karaturna
    Karaturna Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bende babasizim ve yazdiklarin bir kaci bulinuyor ama soyle bir durum soz konusi ezik buyirler ve birdaha duzelmeleri cok zor oluyor

    0
    0 Yorumla
  • jasperklark
    jasperklark Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bence, kendi cinsini anlayabilirsin haklısın ortak noktalar var ama karşı cinsini okadar iyi anlıyacağını zannetmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Aci_Seker
    Aci_Seker Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende babasız büyüyen biri olarak söylediklerinin hepsine katılıyorum. Eline sağlık çok güzel yazmissin..

    0
    0 Yorumla
  • pembe_beyaz
    pembe_beyaz Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Babası sürekli is seyahatinde olan kızlarda babasız büyümüş sayılır mi benim gibi? Çünki yazdıkların çok doğru

    0
    0 Yorumla
  • gsthunder
    gsthunder Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    8 yasinda babasini kaybeden birisi olarak soyluyorum guzel olmus ama her maddeye katilmiyorum yinede eline saglik

    0
    0 Yorumla
  • ayfonuolmayangörl
    ayfonuolmayangörl Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Babasız büyüyen bir kızım.
    Hiçbir zaman erkeklere güvenin olmaz, hepsinin gideceğini düşünürsün.
    Nitekim öyle çıktı.

    0
    0 Yorumla
  • Purpleeee
    Purpleeee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Babam üvey kizi karisi mutlu mesut bana 10 dklik yakinlikta bir mesefede oturuyor ama ben hic uzulmuyorum...

    1
    2 Yorumla
    • coedalton
      coedalton
      +1 yıl

      Sen niye onlarla yaşamıyorsun

      Yorumla
    • Purpleeee
      Purpleeee
      +1 yıl

      İstenmiyorum

      Yorumla
  • egoisssstttt
    egoisssstttt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bugün babam icin agladim yine ve ks actim bir baktim sen boyle birsey paylasmissin ve yine gozumden yaslar indi babasizlik zordur cekemeyen anlamaz emegine saglik kardesim

    1
    0 Yorumla
  • Atlassssssss
    Atlassssssss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bu durumun benım için her zaman artıları oldu. Yaşıtlarımdan her zaman 1-0 öndeydim. Şuanda kardeşlerimi okutuyor , ailemi geçindiriyorum. Buda beni çok mutlu ediyor.

    2
    0 Yorumla
  • mgy1986
    mgy1986 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    16 yaşımda kaybettim. hayatımın farklı olacağını düşünüyorum. otorite güzel bir şey

    1
    0 Yorumla
  • Kül_kedisi_
    Kül_kedisi_ Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Emeğine sağlık çok güzel olmuş
    Bizide babam terk etti :(

    2
    0 Yorumla
  • bthnszbr
    bthnszbr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Babasız büyüyorum ve yazdığın 1-2 bilgi dışında çoğu yanlış yazılmıştır alakasız.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (101)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Benceler > Babasız Büyümenin Kızlar ve Erkekler Üzerindeki Etkileri
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Babasız Büyümek 59 cevap verildi
Annesiz Babasız Büyüyen Her Kızın Yaşam Mücadelesi 58 cevap verildi
Babasız Büyüyen Bir Kızın Kaleminden Babasızlığın Tattırdığı En Acı Durumlar 29 cevap verildi
Annesiz Büyüyen Bir Çocuğun Psikolojisi 6 cevap verildi
Annesiz Veya Babasız Büyüyenlerin Hissettikleri Duygular 10 cevap verildi
Babasız Bir Kızın Özlemi 75 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨