AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Birisi söyleyince veya konuşurken konu buna gelince eksik olan yanım çok acıyo. Herkesin bir yarası var işte. 11 yıl önce terketti. Babanızın değerini bilin.
Vay şerefsiz niye bıraktı k. b baban ama bunu hakkediyor benim babamda beni çok dönüyordu sonra öldü
Bu kısım beni anlatıyor :
Babamdan sevgi görmediğim için evlenecegim erkeğin de büyük olmasını onun yerini tamamlamasını istiyorum
Bir yanın her zaman eksiktir.
babamı 9 yasımda kaybettim ve herseyi kendim yapabilecegimi sanırdım ama şimdi bakıyorumki hayata yılan olarak gelseydim belkide daha az sürünürdüm.!
Bende babasız büyüdüm sadece kızlara nazik davranmazlar kısmına katılmıyorum hiç bir zaman öyle olmadım her zaman kibar olmaya özen gösterdim bir de iyi bir eş olamazlar demişsin ben öyle düşünmüyorum ben iyi bir eş olacağıma inanıyorum fakat aradığım gibi biri çıkmıyor çünki kimseye güvenemiyorum :) yaa aslında daha çok şey yazardım da kısa keseyim :D eline sağlık :)
İlk cümleden sonrasını okumadım. Gerek duymadım.
Kızlar için ne yazıyorsa geçerli. Erkek baba olacak, olmak zorunda.
Aynen katılıyorum her bir cümlene 👍 iyi özetlemişsin bravo 👏
Hem anne hem baba var olupta yok gibi yaşamakta daha beterdir... :/
Babasız büyüyen biri olarak sadece 2 tanesine katılmıyorum onun dışında muhteşem olmus
Babasız bir kız herseyden çok etkilenir insanlardan bile
Babasız büyümek gerçekten zor ama, aranda 30-40 yaş olan bir adam ile çıkmanın babasız büyümekle değil de güç ve para tutkusu ile alakası var bence.
ben kendimden 10 yas buyuklere ilgi duyuyorum genelde okadar banada tuhaf gelir zaten tabii buyuklerle cikanlarin hepsi babasizliktan cikmiyordur fesat olanda var ben duygusal olarak bakiyorum bir erkekte arayacagim son sey parasidir ama normal olsun yeter ben kendi basima bakarim
10 yaş bana göre çok büyük bir fark değil özellikle 20 lerden sonra birini sevdiğinde. Ama 20-30-40 yaşlar saçmalığın daniskası.
Mesela o paylaştığın resimdeki ihtiyar 82 yaşlarında. Playboy'un patronu oluyor kendisi. Yanında ki hatun ise torununun kızı yaşında neredeyse. Kimse bana böyle bir ilişkiyi baba eksikliği olarak açıklamasın.
o fotoyu bulabildim bir tek banada buyuk geldi ama koyiyim dedim 😅
Ben babasız büyüdümde ne alaka niye iyi bir eş olamayım :) İnsanlık bakidir insan olanda , babam yok diye , koca olmayı öğrenemicekj değilim :)
olabilir tabii ben o an gözlemlediklerimi dusunuyordum onlar cok kati insanlardir bin kizi bir arada yurutuyorlardi bazen nazik davraniyorlar ama isine geldiginde sadece
Sana hep öyle insanlar denk gelmiş evet :) Genel bişey değil tabi bu :)
Babasız büyüyen kızların çoğu genelde duygusal açıdan bakmaksak eğer *******. oluyorlar bunun sebebini anlamış değilim, kızın babası yok diye kötü yola düşüyor hemen. Erkekler öyle değil daha olgun ve daha sert oluyor. Şu dışarıda açık saçık giyinen kızların çoğunun ya annesi ya da babası yok, çünkü o kızların bazısıyla tanıştım çoğu hep öyle çıkıyor
öncellikle yasamayan anlamaz bende oyuzden bu benceyi yazmak istedím yasamayanlar anlasin diye , o* olanlarda kendisine orospudur ben o* olmayi secmedim secmemde , Allah öyle bisey göstermesin , orospuulukla alakasi yoktur babasizlikla , sadece salakliklarindan yanlis erkeklerle cikiyorlardir
BENİ aglattın babamı özledim gerçektende bazı seyler hemen hemen aynı rabbim kimseyi annesiz babasız bırakmasın çok zor
Yapacak bişi yok dostum bende böyle büyüdüm. Bazen bir duvarı sıfırdan örmek yardımla örmekten daha iyidir. En azından nelerin zarar verebileceğini anlarsın ve kendini ona göre geliştirirsin
Kendi babasi oluupta olmayan ve üye baba ile büyüyen biri olarak söylediklerin herşey ben de mevcut. ... eline sağlık.
tesekur ederim , ailemizi secemiyoruz iste karakterlerimizin aileden geldigini dusunurum hep yanilmamisim
Cok guzel anlatmissin agzina saglik bende babasiz buyudum dediklerin cok dogru..
Tesekur ederim bukadar ilgi görecegini tahmin etmemistim yanliz degilmisiz
Hic buluşup tanışmak, tanımak istedin mi peki? Size karsidami iyi davranmiyordu?
soguktu bir kac kere gördum hepsindede kötu davrandi görmekte istemedim
Hala icinde bir gün gelse iyi davransa samimilessek gibi burukluk var mi
hayir.. senin varmi?
Sen resmen silmişsin onu hayatindan o zaman ne olursa olsun gelmesin diyorsun...
aynen öyle cunku simdi gelse kendimi dahada kötu hisederim yabanci birine baba diyemem isinamam
Sende haklisin tabi
Bende bir babasız oldugum için eline sağlık en güzel şekilde özetlemişsin :)
Babası ölene yetim derler ama çoğumuz babamiz hayattayken yetim kaldık..
Ellerine sağlık.
babasız büyümek neyse de bide babalı olup babasız büyümek o daha zor galiba. var ama yok gibi :)
Aynı şeyleri yaşadım. Ben de belirli bir yaştan sonra babasız büyüdüm diyebilirim. Oraya anne ve abinin babasız kıza olan baskısını da eklemenizi rica ediciiiim :) Yaşadınız mı bilmiyorum ama
Çok güzel yazmışsın öncelikle eline sağlık
Doğru noktalara değinmişsin
begendiginize cok sevindim tesekur ederim
kimsenin ulasamadigi icimdeki o noktaya dokundun icimde kocaman boşluk var icim buruk hep eksik tek kanatli kuş gibiyim ne uçabiliyor ne kendine grck anlamda kus diyebiliyor cok aci
yanliz degilsin 💙
Teşekkür ederim canım
Babasızlık zorda, baban yaşarken ondan nefret etmek ayrı bir duygu! :/
Katılıyorum görüşlerine.
aynen icimde bir intikam duygusu var ama onu hemde umursamiyorum neden böyle oldugunu anlamiyorum , tesekur ederim
Sakın aklına intikam duygusunu sokma!
Umursama zamanla kendiliğinden hayatından çıkacak!
Guzel bir bence ama iyi bir es olamazlara katilmiyorum cunku bunu bilemezsin.
Haklisin sadece kendi tesbittimdi ona göre yazdim ama herkes öyle olacak diye bir sey yok tabii okugunicin tesekur ederim 😊
Babami hic gormedim erkekler kismina neler neler yazabilirim cok eksik birakmissin iyimser yazmissin ama yinede güzel olmus ilk bencen :D
devamini getirsemmi 😂 uzatmak istemedim bu yazi bile 2 saatimi aldi
beğendik eline sağlık güzel olmuş vardı aynı evde yaşayan bir babam vardı ama hiç hissedemedim varlığını
:( ..
Bide babasi olupta varligini hissedememek var bu daha cok kouyuor insana 😶
Bencen guzel olmus😊
Babam sağ Allah'a şükür. Ama aramız öyle soğuk ki. Yazdıklarından kızları kullanmak ve kaba davranmak hariç hepsi beni anlatıyor ne yazık ki. Allah olmayanlara sabır versin. Olanlarında babasını başından eksik etmesin.
Babasız büyüdüm ama saolsun anacığım hep benleydi 😊
ben babam yaşıyorken , babasız büyüdüm.
aynı evde ayrı odalarda birleşmemek için can atan biriyim
Babasız büyümediğim için anlayamam bunları pek, allah kimseyi annesiz ve babasız bırakmasın çok zor bir durum, olmayanlarada rabbim sabır versin
Babam benimle annemi 5 yasinda terk etmiş. Hala üzülüyorum bazı geceler sırf bunun için içtiğim oluyor.
Bir kız çocuğunun yaşı kaç olursa olsun ilk sığınacağı liman babasıdır. Babanız yoksa savrulup gidersiniz.
Bazıları doğru bazıları yanlış Ama zordur kimsenin zamansız yaşamamasını dilerim
Bunların çoğunu yaşamadım ama yazınız için teşekkürler, başınız sağ olsun.
kendisi yasiyor , tesekur ederim
Aynen bnde babasizim ve ayni seyleri yasadim ve yasamaya devam ediyorum 😕😑😢
Alistigimiz icin pek anliyamiyoruz ama yan etkileri cok iste. Okudugun icin tesekur ederim 😊
Onemli. Degil cok guzel olmus 😘😘
Acun gibi bir adamla david beckhamı aynı bence içine koymak nedir kafamı kescem. Ama güzel bence eline , emeğine , yüreğine sağlık
babalik tipten gelmiyor kalpten geliyor , adamlarin o kadar cocuklari var isleri var ama cocuklarini ihmal etmiyorlar
Acun o çocuğa herşey verse ne olacak gayrimeşru olduğu gerçeği değilecek mi?
bizene gayrimeshur olmasindan biz cok mu gunahsiz insanlariz onlar rahat mutlu hesabi verececek olan onlar bende kendi gunahlarimi öduyecgm , babasi olupta cocuklarina bakmayan kadar gunah degildir
haklisin baba kelimesi okadr uzakki.. bugune kadar ona hic baba demedim ve o adam bunu annem yaptirdi saniyor bu yasima kadr anlamadigi tek sey babalik yapmadiki baba olarak görüym..
Yemin ediyorum çok güzel olmuş eline koluna sağlık! 👍👍👍👍😊
Neden Üzülmüyorsun biliyormusun... Hayata öyle alıştığın için
Erkekler konusunda yazdigin her sey resmen beni anlatiyor. Tebrikler
Ne yazikki bazı yerlerine katılmıyorum ama nerdeyse doğru
ben babasız büyüdüm ilk aşkımda babasız büyümüştü dört yılımı verdim ayrılmamızın tek etkileri bu yazdıkların sürekli bir duvar vardı bunlar yüzünden insanın bunlarıda yıkması gerekiyo
Babasız olmak zor, Allah kimseyi ne babasız nede annesiz bırakmasın.
Erkekleri bilmemde kızlar kısmına katılıyorum. Çok doğru anlatım , yaşayan bilir...
Çoğu doğru ama kızlara nazik davranmazlar ve asla kimseye güvenmezler bölümüne katılmıyorum. En azından ben öyle değilim.
Bir gün bende annesiz, babasız büyümenin nasıl bir şey olduğunu yazarım belki...
Allah yardimcin olsun 💙
Bende babasizim ve yazdiklarin bir kaci bulinuyor ama soyle bir durum soz konusi ezik buyirler ve birdaha duzelmeleri cok zor oluyor
Bence, kendi cinsini anlayabilirsin haklısın ortak noktalar var ama karşı cinsini okadar iyi anlıyacağını zannetmiyorum.
Bende babasız büyüyen biri olarak söylediklerinin hepsine katılıyorum. Eline sağlık çok güzel yazmissin..
Babası sürekli is seyahatinde olan kızlarda babasız büyümüş sayılır mi benim gibi? Çünki yazdıkların çok doğru
8 yasinda babasini kaybeden birisi olarak soyluyorum guzel olmus ama her maddeye katilmiyorum yinede eline saglik
Babasız büyüyen bir kızım.
Hiçbir zaman erkeklere güvenin olmaz, hepsinin gideceğini düşünürsün.
Nitekim öyle çıktı.
Babam üvey kizi karisi mutlu mesut bana 10 dklik yakinlikta bir mesefede oturuyor ama ben hic uzulmuyorum...
Sen niye onlarla yaşamıyorsun
İstenmiyorum
Bugün babam icin agladim yine ve ks actim bir baktim sen boyle birsey paylasmissin ve yine gozumden yaslar indi babasizlik zordur cekemeyen anlamaz emegine saglik kardesim
Bu durumun benım için her zaman artıları oldu. Yaşıtlarımdan her zaman 1-0 öndeydim. Şuanda kardeşlerimi okutuyor , ailemi geçindiriyorum. Buda beni çok mutlu ediyor.
16 yaşımda kaybettim. hayatımın farklı olacağını düşünüyorum. otorite güzel bir şey
Emeğine sağlık çok güzel olmuş
Bizide babam terk etti :(
Babasız büyüyorum ve yazdığın 1-2 bilgi dışında çoğu yanlış yazılmıştır alakasız.