AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
hep bir tarafın eksiktir ne yaparsan yap o eksiklik kalır..
peki ya baban varken yok gibi hissetmek? bence yok olmasından dahada kötü :/
Eline sağlık bende ilk katagoriye girdiğim için çok etkilendim.
benim babam bana harçlık vermiyor bir de ooo senin para boldur bankaya yatıralım diyor anneannem olmasa offff
Bazen babanız var ama işlerinden dolayı hiç ilgisi yoktur, ayni buna cok benzer etkiliyo yinede iyi ki varlar.
Babası varken babasız gibi yaşamak daha zor.. Öldü dersin kabullenirsinde bu şekilde çok daha zor alışamıyorsun.. Çok zor oluyor..
Erkekler üzerinde ki etkileri resmen sallamışsın :D Öyle olsam intihar ederdim.
hayir sallamadim cogu yazdiklarima katildi adi ustunde -bence- bir kac kisiden edindigim tesbitlere göre yazdim
Onlar bir kaç kişi :D Ben babam yokken daha güçlü olmaya çalıştım. Eksik olduğum yerler oldu ama bunu psikolojik bir sorun haline getirmedim. Erkek çocuklar babasız olduklarında daha güçlü daha pozitif ve daha çalışkan olurlar. Kadınlara da zarar vermek istemezler en azından ben böyleyim.
tamam bidahaki bence yazacagimda sana sorarim ozaman bizce olur okei ;) :D ben böyle degilim demen yeterli cogu bana katildi sen benle dalga geciyorsun :/
Hayır dalga geçmedim. Yazdıklarının etkisinde olanlar da vardır tabi ben sadece genelleme yaptığın için kendi fikrimi belirttim..
Kadınlar üzerinde ki etkilerine %100 katılıyorum ve nedense öyle kadınlar daha çekici geliyor bana :D
heralde ayol ;) cok guzel oluruz biz kizlar :D kendimizi birakmayiz bu kizlardan kezban cikan nadirdir varsa Allah belaasini versin haahaha saka :D salak degiliz en önemlisi bu :)
Aynen öyle en güzeli de özgüveni yüksek ve biraz havalı oluyorlar. Biraz da manyak :)
benım baba denicek adam şrfsız ben hiç baba sevgısı görmedım
tabii babasi yaninda olupta serefsiz olanda cok
babasız büyüyen erkekler hakkında nasıl analiz yapabildin?
tanidiklarimdan
doğru birçoğu
benim babam varda neoluyo şu an yazdiklarinin hepsi bendede var
olabilir
...
Bende babasız büyüdüm ama bu dediklerinin çoğu yok.
Okuduğum en iyi bence diyebilirim düşüncelerimi dökmüşsün sanki :(
Öyle. Sarılma kısmı en çok burada haklısın tüm kızları kullanıyor ve ghepsine en çokda sarılmak istiyordu
cunku kendilerini guvende hissediyorlar ve huzur buluyorlar ama sevemiyorlar iste..
Sevince kaybettiklerini biliyorlar sevdiklerininasıl anlarız helede erkeklerin çok iyi rol yapıyor sonra oynatıp bırakıyorlar
Bana mesaj atarmisin sana bisey sormam gerekiyor bu yazdıkların hakkında lütfen yaz :)
attim
EEee niye cevap vermiyosun ve neden artık mesaj atamıyorum
otur mesajlara cevap vermiyorum
Ne tür anlamadım bencende bahsettiğin konudan farklı bişey sormadım bence yeterli gelmediginden sordum
Hepsine Katılmıyorum ama zaten bu senin bencen.. :D ;)
Güzel çalışma tebrikler...
Aynen ;) tesekur ederim katilan var katilmayan var olabilir hersey ayni gelismiyor
Babasız büyüyen kızlar her zaman ilk tercihim oldu yalan yok.
böyle dusunmeniz mutlu etti 😊
Babasiz büyümenin yan etkilerini taşıyorum hala haklisin
Emeğine sağlık
Hic bir zaman degismicek bu davranislarimiz galiba , Tesekur ederim
Degismesin zaten 😉
hpolat0121 ve senin benceni okudukdan sonra kendime gelmekde zorlandım :)
Babam hatırlıyorum da sürekli döverdi beni şimdi yaşasaydı yine döverdi bıkmıştım milletin yanında beni dövmesini sonra öldü bene dayaktan başka bişey bırakmadı
çok şükür babam her zaman yanımda oldu , bana sürekli karışmak konusunda bile :)
Birisi çok erken yaşta babasını kaybetmiş, diğeri ise babasıyla küçüklüğünden beri gergin ilişkisi olmuş 2 kız tanımıştım. Aynen burada yazdığın gibi oluyorlar. Uzak durmak daha doğru gibi sanki
bir hayat vurmus bir de insanlar vurmasin 😅 iyi insanlarsa sana zarari yoksa neden uzak durasinki , ben böyle olsamda neseli tarafimda var tabii insanlar benden pozitif enerji aldiklarini söylerler hep 😊
Zararları vardı.
Bu konuda bir araştırma yaparken Senem Kuyucuoğlu adında bir mankenin hikayesine ulaştım. O da benzer sorunla büyümüş, bu konudaki her cevap onun röportajında açıkça yazılı zaten. Uzak durulmalı. Böyle insanlar asla düzelmezler. Tek istedikleri ucuz eğlencedir, çünkü çocukken hiçbir şey tadamamışlardır
Bende babasız büyüdüm. Zararlımıyız biz şimdi? Uzak durmak daha iyi oluyormuş. Babamız yok diye insalığımızı kaybetmedik herhalde. Bence senin gibilerden uzak durulmalı, neyin ne olduğunu bilmediğin için burada bos muhabbet yapıyosun. Tadığın 2 kız öyle diye, kimsenin kimseden uzak durmasını söyleme hakkın yok. Gerçi senin gibilerin bizden uzak olması daha mantıklı. Senin annen baban varken böyle düsünebiliyosan sana acıyorum
Uzak durun, bana ne ki? Kaybettiğim bir şey yok
@monayika sonuna kadar katiliyorum onunla tartismaya girmek istemiyorum cunku insan yasayinca anlar biz anliyoruz yeter 😉 babasiz olunca aklimizida kaybetmedik tam tersi dahada olgun ve akilliyiz
Canin tartismak istiyorsa hazirim öncellikle konuya olgunluktan cikmissin sevgiye baglamissin ne alaka? hayata 1-0 baslamis olabilirim ama benim yuzumden mi? sana biri iyi kazik atmis galiba acisini burdan cikariyorsun babasiz degilsin belli ondan asla anlamiyacaksin hayat beni dahada olgunlastirdi senide gerizekali yapmis hayat bizim gibi kizlarin tek yaptigi olgun olmak sevgi istemek ve akilli olmak
Aylin ve Azra öyle değildi, napalım? İkisi de ay pek olgunum derlerdi, gördük olgunluklarını...
Hadi kolay gelsin size... Herkese sahtekar gülücükler atarak yaşayın, beni ilgilendirmiyor. İyi günler
BEN ÖYLE BIRI DE-GI-LIM asik oldugum insanlara yuz veririm hayatimin odak noktasi yaparim bana asik olanlarada ben olmadim sevmedigim birine niye yuz veriyim?
Guzel bir bence olmus :) peki ya annesiz büyüyen bir kiz? :/
Tesekkurler.. Peki bana babasiz buyuyen bir sevgilim icin oneri verirmisin? :)
onu kirma.. sana güvene bilsin sakin yanlis yapma birkere terk etmis babasi bide sen ypma ve cok saril cok sev
Bende babasizsim. Ama onerilerini dikkate alacagim :)
O kalpteki eksik yer o kalan boşluk hiçbir zaman dolmaz
Annemle iletisimim gayet saglikli digerleri dogrudur
Sarar seni hayat, yorar seni hayat babasızsan... Keyifliydi.
Bence en önemlisi kimseye guvenemeyecek olmamız diğerleri hikaye
Ya ben böyle bencelerde ağlarım hep. Babama çok düşkünüm ya Allah korusun düşünemiyorum
Allah uzun ömurler versin , korkmayin korkunca insanin basina geliyor
Bir Yanı Hep Eskik Büyükmek İlerde Ya Sokakta ya da Ceza Evinde Büyükmektir.
emeğine Sağlık
Eğer adam gibi yanımızda olsaydı.. bugün o elin oğluna bu kadar bağlanmazdım.. olsaydı.. o elin oğlu beni bu kadar incitemezdi..
babasız büyümek erkenden arayışa çıkmaktır doğruyla yanlışı ayırt etmeye zorlanmaktır olgunluğa erken varmaktır.
Konuyla resimler çok alakasız hele erkekler kısmı çok saçma olmuş
resimlerin yeri karisti
Diğerleri güzel olmuş ama şu kaslı olan konuyla alakasız olmuş yinede emeğine sağlık
tesekur ederim , bisey merak ettim profiline koydugun cocuk isvecli bide , alt profilide rus bayragi koymussum iki ulke birbirinden nefret eder kastli mi koydun 😏
Kasti değil benim iki ülkeyede sempatim var o yüzden öyle yaptım
hepsi doğru kendimden biliyorum. iyi anlatmışsın tebrikler.
Tesekur ederim 😊
7 yaşında terk etti var ama yok işte ne arardı ne sorardı bu baya kötü ölse gene için yanmıycak
benim öyle bir babam olsaydı sanırım yaşayan bir ölü olurdu hayatı dar ederdim ona sen iyi dayanmışsın anladığım kadarıyla.
Bizde yetimhanede büyüdük anne yok baba yok akraba yok. Fakat ben süper baba olurum. Kendi çocukluğumda eksikliğini hissettiğim herşeyi biliyorum çocuğuma ve eşime yaşatmam o olumsuzlukları
üzüldüm dostum
Hayat şartları işte kardeşim kader ne diyelim
bunu bende düşünüyorum ama öte yandan bu baba evlat ilişkisini deneyimlediğimiz olmamış sanki baba-evlat olayını tecrübe etmiş olsak ilerde çocuğu da daha iyi anlardık sanki hı? :)
Çok güzel noktalara değinmişsin, babam ne kadar pasif olsa da varlığı bile başka hissettiriyor..
Ben babasiz buyumedim babam var ama burada anlatilanlardan hep beni anlatiyor gibi. Nie b
baban yaninda ama sevgisini göstermedigndendir
Cok guzel yazmissin
Tamamen dogru..
babası olmayanlar iyi bir eş olamazlar diye bir kanı yaratmışsın. babası olmayanlar evlenmemeli mi yani
Çıplak KızIn Resmini Koyarak Babasız Bu Kızlar NapsIn Ah Vah Demen Hoş Değil
: D En İyi EİG
icimiz senin gibi fesat degil napalim yapmak istediklerini burada aciklama istersen beybisi olurmu
Ilk resimde olan yasli adami taniyo musun?
Kasitli olarak mi koydun acaba?
Bende ise bunlar hep ters oldu nedense :D
iyi
Yazdıklarının Çoğuna katılıyorum eline sağlık
Erkekler hakkında yazdıkların tamamıyla doğru
ellerine sağlık çok güzel olmuş yazı :)
Maalesef babam yok ve dediklerinde haklısın
Emegine saglik duygulandim
Güzel bir bence olmuş eline sağlık :)
Tesekur ederim 😊
Cok sukur iyiki babam var o benim aşkım ♥
Beğendim beni anlatmissin
Bende diyorum neden annemle hep tartışıyoruz :)))
Çok beğendim, babam var ve onu çok seviyorum, ama yoğun iş hayatından dolayı hep eksikti hayatımda..
Babam var da ne oluyor...
ne oluyor 😅
bilirim o zorluğu çok iyi bilirim :(
doğru bir yazı, yazan ellerine sağlık
sankı benı anlatmısın ucundan :)
Yazdiklarina katılıyorum
:((((((((((((((((((((((((((((((((
Hepside dogru
Erkek kardeslerim ve ben ayni