Her kese merhaba! Benceme hoş geldiniz. Bu bencemde çoğumuzun sorunu olan ve beynimizi didik didik yiyen sosyal fobi nasıl yenilir onu anlatıcam. Benimde sosyal fobim var ve bende umarım burada yazdıklarımı yerine yetirir ve bunun üstesinden gelirim. İyi okumalar😊
1. Dikkatinizi başkalarına odaklayın

Sohbet ederken onların sizin hakkınızda ne düşündüklerine odaklanmak yerine, onlarla etkileşimde bulunmak ve gerçek bir bağlantı kurmak için elinizden geleni yapın
2. Gerçekten söylenenleri dinleyin

3. An'a odaklanın
Beyninizin içinde dolanan fikirleri boş verin ve söylenenleri dikkatle dinleyin almaya çalışın. Kendi olumsuz düşüncelerinizi bir kenara bırakın

Ne söyleyeceğinize ya da daha önce pot kırmış olmanıza değil yalnızca o an konuşulanlara hislerinize odaklanın
4. Kusursuz olmak için kendinizi zorlamayın

Hiç kimse kusursuz değildir. Her insanın bir kusuru vardır ve sen bu kusurlarını bir kenara bırakmalısın. Kimse seni yargılayamaz istediğini söylemekte özgürsün.
Bir bencemin sonuna geldik beğenmeyi unutmayın!😄
Ve asla unutmayın sessiz olmanız sizi ezik ya da soğuk yapmaz, yeri gelir yanında asla susamadığımız dostluklarımız olur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
çok iyi ve faydalı bir yazı olmuş. emeğinize sağlık. teşekkürler.
Sosyal fobi herkeste olan bir hastalık değildir. Çekingen demek istemişsiniz bence siz. :)
Hastalık olarak saymadım zaten sorun dedim ve evet genel olarak söylersek tam bir ÇEKİNGENLİK ama araştırınca bende olan sorunun tam karşılığı sosyal fobi olarak çıktı 😅
Bu psikolojik bir rahatsızlık yani hastalık. Herkeste olamaz doğrusu bu özetle
Ben arada böyle oluyorum bazen pazarda çalışan teyzelere kolay gelsin nasılsın falan derim fobim tutunca sevdiğim birşey yaparım ya da bir mağazaya girip kıyafet seçerken görevlilere kıyafet bahanesi bir kaç muhabbet ederim ki kendime geleyim
diyalogum cok iyi bazen kendimi kapatıp asosyal oluyorum soayalfobi de yaşıyorum çok kendimi kapattigimda
Aslında An'ı yaşayabilsek her şey öyle güzel olacak ki 🌺
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Bende sosyal fobıgım gel tanısalım
Yararlı olabilir güzel paylaşım teşekkürler
bencen iyi :)
sosyal fobiyi yanlış anlamışsın sen
Güzel bence sağol😊