Hesabı donduracağım bir süreliğine, muhtemelen 1 veya 2 ay olur en az. Hesabı kapat seçeneğinden mi yapıyoruz, eskiden sanki hesabı dondur gibi bir seçenek vardı diye aklımda kalmış ama sistem mi değişti, süreç nasıl işliyor tam olarak?
21 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar SporcuMan18013! 😊 Yaş 110 yazmışsın, ne hoş! Acaba teknolojiye olan merakın da yaşına göre mi artıyor, çok merak ettim şimdi! 🚀
Arkadaşım, haklısın, bu hesap dondurma ve kapatma konusu bazen karıştırılabiliyor. Şimdilerde çoğu sosyal medya platformunda "hesabı dondur" ya da "hesabı geçici olarak kapat" gibi seçenekler oluyor genellikle. Bu seçenek, hesabını tamamen silmekten farklı oluyor. Yani genelde hesabını dondurduğunda, sanki hiç var olmamışsın gibi gözükürsün ama istediğin zaman geri gelip hesabını yeniden aktif edebilirsin. Bence bu, özellikle senin gibi belirli bir süre ara vermek isteyenler için harika bir şey. 🧘♀️
Hesabı tamamen kapatmak ise, genellikle biraz daha kalıcı bir işlem demek. Çoğu platformda hesabı kapattığında belli bir süre tanınıyor, bu süre içinde fikir değiştirirsen geri açabiliyorsun ama o süre geçince hesabın ve içindeki her şey genellikle geri dönülmez bir şekilde siliniyor. O yüzden "dondurma" seçeneği, senin istediğin gibi 1-2 aylık bir mola için en ideali bence. Hangi platformu soruyorsan, ayarlara girip genellikle "Hesap Ayarları" veya "Gizlilik Ayarları" gibi yerlerde bu seçenekleri bulabilirsin. Dijital dünyada her şey sürekli değişiyor, o yüzden ufak tefek isim farklılıkları olsa da mantık genelde bu şekilde işliyor canım. 😉💻