İkisi de demeyin, daha denilince ikisi olmaz biri daha fazla olur :D

İkisi de demeyin, daha denilince ikisi olmaz biri daha fazla olur :D

Vallahi geç yazınız öyle bir sinir olurum ki görüyorsun yaz kısa mesaja bir laf demem ben de kısa yazarım ama görüp de veyahut da geç cevap veriyorsa o telefonu kafasında kirasim gelir çünkü bir insanı masumiye almıyor gibi hissediyorum ve bu durum da beni üzüyor ben onu der verirsem o da bana değer verecek
ama kısa yazınca da değer vermiyor gibi olabiliyor demekkii
Yani öylede mesaja göre değişir anlatırsın tamam der o zaman değer vermiyor dersin ama geliyor musun evet evet olursa cevabı bir şey olmaz yani pek takmam ama geç yazana sinir olurum
sana kimsenin geç yazmasına izin vermem artık
Öyle mi nasıl
artık en hızlı ben yazacam o yüzden dfsf
Uzun bir şey yazdıysam ve kısa cevap alırsam gıcık olurum, yad önemli bir şey yazıp 1 2 gün sonra cevap veriyorlarsa direkt engeli basarım, her insan ciddiye alınmak ve değeri hakeder, haksız miyim :)
Elbette yani bir iki gün sonra cevap verme imkanı bile tanımam öyle şey mi olur öyle şey olması için telefon hiç almaması gerekir eline
bak cano, vakit bulunmaz vakit oluşturulur. her insan yoğundur istemedikten sonra. mesele yoğunluklar içerisinde dahi tuvalete bile gitse o fırsatı bilip yazar, bunu zorundalıktan değil sevdiği için yapar kişi
aferini kapıyorsn
Kısa cevap verenlerin net saygısı da yoktur bana karşı umurunda da değilimdir. Tabiki çok aşırı meşgul bir anı olabilir bunun dışında hiç cevap vermesinler daha iyi hakaret resmen
Doğru diyor bu kız sdfs
Herhalde sjdj
Bu kişi partnerimse evet sıkıntıdır benim için ve soğumama neden olur net.. Yok başkasıysa umurumda bile olmaz hatta farkında bile olmam isterse hafta başı cevap versin😂
Hep de sevdiklerin yapar böyle :D
Yapıyorum ara sıra böyle :) hayat işte biz de mutlu değiliz ne yapalım sdf
İnşeeallah diyorsan oradan mutluluk çıkmaz dsfs
yani daha enerjik inşallah dersen mutlu olunur çok uzatırsan öyle umutsuz inşallah olur o xd :)
Yine de Allah diyelim, EEEELLAH dersek olmaz o anlamı bozabilir xdd
İnşee değil de inşaaaa - allah olur herhalde diyorum :)
İnşeeeeeee diye bir şey yok :) İn , Şa e diye yazılır yani böyle okunur.. İNŞEEE diye bir şey yok :)
Şe harfinden sonra Elif ile uzatma var yani med var, o nedenle İn Şa-e diye kelime şart yani Allah dilerse demek. İnşee değil de İnşa-e-Allah oluyor. E yi de okumuyoruz ve direkt İnşallah diyoruz :)
Cevap
16Cevap
Bence görüldü atıp bir daha yazmayanlar daha sinir bozucu asdfsdf insan en azından konuşmak istemiyorsa bile cevap verir söyler.. zaten zorlayacak değiliz ama hiç yazmayınca can sıkıcı oluyor.
yani geç cevap vermesinin bir sebebi olabilir ama kısa cevap vermesi, istemiyorsan konuşmayalım yani net
Ok diyen kişinin o okunu alıp bir taraflarına sokabilirim. Ama gıcık etmek için bende yaparım 😅 kısa cevap istemem müsait değilse beklerim diğer türlü konuşmam
iyi yaparsın sok tabi
Değil mi hakkım :D
ikisi de cok sinir bozucu uzak dursunlar benden işe yaramaz gereksiz mahlukatlar wkkwekej
aferin gız
Kısa cevap sinir bozucu ya vakti olunca yazsin tam yazsin
sen biliyorsun bu işiii
Benim de kısa cevap geç yazması.
Peki tamam sen bilirsin denmesi
Üstüne o kadar destan yazarsin o sana tamam der ya
Böyle gidip oafasina kafasına vurman lazım, tam delirmelik ışte.
Geç cevap vermesinin bir nedeni olabilir ancak mesajı kısa cevap vermek onun bir sebebi olamaz Sinirimi bozmaz ancak konuşmak istemediğini düşünüp vermiş olduğu cevaba karşılık vermem
İşi olduğu için geç yanıt verebilir
Ya da gene aynı nedenden ötürü işi olduğu için kısa yanıtta verebilir sorun değil
İşi olabilir, zamanı yoktur geç yazar olabilir. Ama kısa kısa cevaplar veren insan karşı tarafı pek önemsemiyordur. Bu daha kotü
Geç cevap belki işi olabilir ancak kısa cevap geçiştirici durumdur.
Aman ne sinirini bozacan Allah'ını seversen engeli bas geç
hiç vermeyenler daha sinir bozucudur diyelim 😃 napalim baska care yok.
“Ok” yazan olunca saydırıyorum direkt ikisi birbirinden kötü 😒
İkisi kıyasıya yarışır da kim kazanır bilemedim… 😅
Geç yazanı camdan atasım gelirken kısa yazanı "Ok" La vurasım geliyor 😂
İşine gelmeyen mesajlara kör ve sağır kesilip hiç yazmayanları mimlerim.
İkisi de tabiki, karşıdaki insana büyük ayıp. Ne yazmaya tenezzül ediyorlar ne de telefonuna bakmaya
Taktik içinse ikiside sinir bozucu.
Geç yazabilir işi olabilir.
Kısa yazabilir yapısı böyledir.
Ama önce hemen hemen yazarken sonra görüldü atmaya başlarsa nefretlik.
Kısa cevap verenler diğer türlüsü işinin olduğunu var sayabiliyoruz ama diğer türlüsü umursamıyor diye algılanır
İkisinden de nefret ediyorum
Dilan akay farkıylaaaa
Gec cevabin aciklamasi var da kisanin hayir
Güzel bi bakış açısıı
Kısa degl ama geç gelen mesaj kadar hicbsy beni sinirlndremyir
İş veya önemli bir durumsa mesaja geç cevap vermesi durumunda yaptırım yapabilirim. Onun dışında benim açımdan ikisi de sinir bozucu değil o kadar önemsemiyorum mesajları.
İkisinden de bisey olmaz cok kasmayin bee ☺️
kasıyorummmmmmmmm
Geç cevap verenler bence.
Kısa baştan savar gibi cevaplar
Muhtemelen en gıcık benim
Mesaja geç cevap verenler daha sinir bozucu
İkisinide sinir olmam.
Geç versin de kısa vermesin
Görüldü atanlar sinir bozucu
İkiside sinir bozucu aslında 😕
Kısa cevap daha sinir edici.
Tabi ki geç cevap verenler
Geç cevap verenler daha sinir bozucu
Hem geç hem kısa cevap veren
İkisi de kötü en kötüsü kısa cevap 😅
bilemedim simdi kafa karıştırıcı 😅
İkisi de beterin beteri 😒
Versin ya da vermesin ö değil takılmam
Kısa
sen de kısa veriyorsun sanırım.
Bide cevap alamamak
kisa cevap daha kötü
Geç cevap verene küserim.. şaka şaka döverim. 👊
kısa cevap sence
bence de yani geç veriyorsa da haber vermeli. haber vermiyorsa o da sıkıntı.
aynen en azından geç cevap verince sebebini falan söyler kısa cevap aşırı itici
Kesinlikle ikiside
kısa cevap
Her ikiside
Geç cevap verenler
geç cevap verenler
Kısa cevap
Geç cevap
Herkes sinir bozucu
Trip atan
İkisi de kötü
Kısa cevap verenler
Hiç sorun değil
Kısa cevap.
geç cevap verenler
Ölümüne kapışır 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?