Siz uzun yazarsınız karşınızdaki kısa şey yazsa buna bozulur musunuz yoksa geç cevap vermesine mi bozulursunuz?


Ya bunu yapan insan evladı değildir zaten. Konuşmak istemiyordur net, hoşlandıkları çocuklara boğarcasına sık ve uzun uzun mesaj attıkları için, telefon başında resmen mesaj bekledikleri için geçte yazmıyorlar. Konu şu ki konuşmak istemiyorsan söyle ne kendini uğraştır ne beni. Ama neden söylesin ki onla olmazsa seninle konuşacak
Kısa mesajlarla geçiştirilmiş gibi hissediyorum. Geç cevap vermeye ne gerek var o telefon zaten elinde. Ben yazarken wp de aktif ben yazdıktan sonra çıkıyo tam sinir krizi sebebi. Sesli harfleri kullanmadığı zamanda o harfleri bi yerlerine tıkasım geliyo valla
Geç cevap verebilir onun da işi vardır belki o yüzden geç yazmasını sorun etmem ama kısa yazanlara gıcık oluyorum konuşmak istemiyorsa açık açık söylesin ne gerek var iki saat boş konuşmaya fdgjkdf
İkisi de çok sinir bozucu ama maalesef bende mesaja bazen geç cevap verenlerdenim:) ama kısa, tek tük yazılması hatta okumadan hemen geçilmesi falan daha kötüdür bence
Cevap
26Cevap
görüldü atıp cevap vermeyenler bence daha kötü
Mesajın kısa yazılması umrumda değil geç cevap verilmesi beni sinir ediyor 🙄mesajı yazan ben isem bana geç verilmemeli 😌
Anlatması gerekeni illa destan gibi uzatmasına gerek yok, kısa makuldur. Fakat geç cevap sinir bozucu.
Kalp masajı yapmıştım bana tekrar bağlandı ilgisini bilmem nereye soktu anlamadım bnde fişini çektim.
Ölü şimdi..
Her ikisi de. Konuşmak istemeyen yazmasın. İnsanı sinirlendirmenin, boş yere umutlandırmanın anlamı yok.
Kısa cevap vermesi. Geç yazınca bir işi vardır demek ki istemsiz oluyordur ama kısa yazması seni takmadığı anlamına gelir
Bu konuları çok önemsemiyorum.
Gec cevap veriyorsa müsait değildir yahut istemiyordur zorlamanın üzülmenin bir mantığı yok.
Kişisine göre değişir. Sevgilim kısa yazarsa kızarım mesela ama başka biri yapsa hoşuma bile gidebilir🙄
Mesajımı anlamamıs olması:)
ilgilenmemiş üstün körü geçmiş falan bunlara🤗
her ikisi de sinir bozucu. ama cevap vermeyen kişiyi direk engellerim
Görüldü atanlar tabii ki de, görüldü atanları Dünyadan şutlayasım geliyor.😂
Bozulmammı ya sevgilim yapıyor öyle, deli oluyorum. 😒
İkiside çok ortada bir soru gıcık olurum soğuma sebebi resmen 😅
Geç cevap verip kısa mesajlar yazanlar tam uyuzlar.
Geç cevap veren ya. İşi olmadıktan sonra hemen cevap versin aga
Kısa cevap verdiğim için çok sinir bozucuyum bunu biliyorum ama geç cevap vermek daha sinir bozucu
Geç cevap versin ama kısa kısa cevaplar vermesin ok tm anladım gibi çok sinir bozucu
Ne geç yazsın nede kısa baktim geç ve kısa yazıyor yazmam da aramam da
konuşmak istemiyorum diyebilirler neden can sıkarlar ki görüldü veya mesaja bakmazlar anlamıyorum
Kısa cevaplar vermesine üzülürüm. Başından attığını çok net belli eder.
Bence kısa. O kadar bekle o kadar şey söyle tek cevabı ok olsun bu daha kötü geç cvp vermesinden
Bazen kısa yazılması sinir eder; ama en çok geç yazanlar sinirimi daha çok bozuyor.
İkisinden birini seçmek gerekirse, geç cevap verenler daha sinir bozucu. Hiç haz etmiyorum djdjf
Vakitsizlik olarak değerlendiririm ve dert edinmem.
Gerçek şu ki;hem geç hemde kısa cevap verenler daha sinir bozucu
Bu iki seçenekte geç cevap verenler diyorum. Kısa kısa yazanlar mesajda konuşmayı sevmiyorlar ya da aranız soğuktur. Genellikle görüldü atanlara sinir oluyorum.
Kendimden bahsedeyim: Mesajda kendimi daha iyi ifade ediyorum ve genellikle anında cevap yazıyorum.
Kisa cevap vermesini anlarım, iştedir müsait olmayabilir ama hiç görüpte cevap vermeyenlere uyuz olurum.
kisaltma konusan insanla tek bir muhabbetim olmaz ok evt tm bu tarz seyler ozellikle...
Duruma göre ıkısıde cok sinir bozucu oluyor. Acıl durumda gec cvp veren sinir bozucu oluyor..
Geç cevap veren kişiyi telefonunun ekranından çıkıp gömmek istiyorum.
Geç cevap verenler diyorum ama maalesef ki aynısını ben de yapıyorum 🤦♀️
kısa cevap verenlere...
ok yerine tamam demek çok mu zor:((
Kısa cvp sinir bozucu rahatsız edici
İkisi de birbirinden beter
Çok uzun ve çok kısa mesajlar hoş olmuyor.
Hangi şartlarda olduğunu bilmem lazım
Görüldü atanlar, en sinir bozucu olanlar.
bozulurum daha da içimden gelmiyor öyle
Geç cevap verenler.:d
İkisi de sinir bozucu
Her ikisi beni eşit miktar da sinirlendirir
Geç ve kısa cevap verenler..
Her ikisi de birbiriyle yarışır
İkiside bozar sinirimi
Takılacağımı sanmıyorum.
İkisi de çok kötü bir durum 😌
İkisi de ayrı ayrı tatlı bir hareket değil ;/
Kısa cevap verenler daha sinir bozucu..
Geç cevap verenler sinir bozucu
Geç cevap sinir bozucu
Geç cevap verenler daha sinir bozucudur 😂
Geç dönüp kısa mesaj atan.
İkisi ölümğne kapışır
ikisine de sinir oluyorum
İkiside sinir bozucu
Kısa cevap verenler
İkiside
Arsive atanlar :' )
Her ikisi de. Al birini, vur ötekine.
geç cevap veren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?