Arkadaşlar sohbeti üretmeye çalışmayan kısa cevap veren biri mi sizi soğutur, yoksa geç bir şekilde yazan bir insan mı sizi soğutur? Çok zor bir soru farkındayım ancak "ikisi de" yazmayın. Daha kelimesi ikisinden birini seçmeniz için var.
Mesajlaşırken geç cevap verenler mi daha sinir bozucudur, kısa cevap verenler mi?
İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
Geç cevap verebilirim çünkü her zaman telefon elimde olmuyor ve benimde işlerim oluyor telefona yapışık dolaşmıyorum. Kısa cevap asla vermem detaylı bir şekilde mesajı yazarım
Mesela sevgilim sürekli kısa cevap yazar ama bu onun huyu hatta derim ki sen böyle kısa cevap yazarsan muhabbeti edemeyiz diye ama mesela geç yazdı hemen açıklamasını yapar ben sormadan ya da görüldü attı hepsini eve geçince bakacağım şu an müsait değilim falan der bu yüzden geç yazmak en berbatı en azından bir açıklama yapmak iyidir bir de daha kötüsü varsa o da geç yazmak+, görüldü atmak
Geç yazması için geçerli bir sebebi varsa kabul edilebilir. Ama saatler sonra gelip benim yazdığım destana iki kelime yazıyorsa ölüm fermanını çıkarırım 😁🙄
Eskiden olsa takardım bu mevzuları ama artık umursamıyorum beni ırgalamıyor neden yazmış veya yazmamış kendileri bilir benim kaybım olmaz zaten mümkün olsa uzak durmak istiyorum telefondan sosyal medyadan her şeyden.
Geç yazanı anlarım işi vardır, müsait değildir olabilir yani. Ancak kısa böyle tek kelimelik falan cevaplar veriyorsa ve muhabbet yürümüyorsa sinir oluyorum. Misait değilsen bekle sonra yaz ben buna razıyım ama tam yaz bana. 😅
Ben engelliyorum daha iyi oluyor watsapta insan sayısı azaldı zaten taniyamiyorum bi çoğunu photoshop kullanıyor 😂 yazisiyorum resme bakıyorum kendisiyle alakası yok temizlik iyidir😂
Her ikisi de. Ama benim uzun uzun yazıp onların tamam evet gibi tek kelimeler kullanması beni deli ediyor. Ama bir de akıcı konuşurken bir anda yazmayı kesenler hiç sevmiyorum