Eğer hızlı bir konuşma halindeysek geç cevap veren diyorum ben buna :D

Eğer hızlı bir konuşma halindeysek geç cevap veren diyorum ben buna :D

Eğer işim yoksa kesinlikle bilerek geç cevap vermem. Mesajı gördüğüm an cevabımı bir iki cümle kadar yazarım. Kısa cevap yazmak bana göre değil illa ki detaylarda boğulacağım
Mesaja geç cevap veren veya kısa cevap veren kişiler arasında tercih yapmak tamamen kişisel bir tercih meselesidir ve herkesin farklı beklentileri olabilir. Ancak, genel olarak, zamanında yanıt veren ve cevaplarında ayrıntılı olmaya çalışan insanlar daha olumlu bir etki bırakabilir.
Bir mesajı gecikmeli olarak yanıtlamanın sebebi bazen kişisel veya profesyonel zorluklardan kaynaklanabilir ve bu durumda genellikle anlaşılabilir. Bununla birlikte, sürekli olarak gecikmeli yanıt vermek, karşı tarafın endişeli veya önemsenmediği hissetmesine neden olabilir.
Öte yandan, kısa cevaplar bazen yeterli olabilir, ancak bazı durumlarda yetersiz olabilir. Bu nedenle, iletişim kurarken, duruma ve mesajın niteliğine uygun bir yanıt vermeye çalışmak en iyisidir. Bu, karşı tarafın endişelerini gidermeye, doğru anlaşılmasına ve net bir iletişim kurmaya yardımcı olabilir.
Cevap
31Cevap
Benim mesajıma cevap vermeyeni umursamıyorum zaten yani yazarsa bende görüldü atıyorum. bunun dışında uzun kısa yazması da umurumda değil. yani aslında hiç bir şey umurumda değil. ama çok sinir olduğum bir şey var oda yazacağını tek seferde değil de tek tek yazması ya da 5 dk yazıp 10 dk sonra bir daha yazması ya da gereksiz konulardan konuşması
Benim için kısa cevap veren. Sabırlıyımdır. Mantıken geç cevap veriyorsa işi olabilir, bahanesi olabilir. Ama kısa cevap veriyorsa geçiştiriyor olma olasılığı büyüktür. Ama daha kötüsünü söyleyeyim, sen mesaj beklemene rağmen sosyal medyada fink atan, çevrimiçi olan ve bir türlü sana sıra vermeyen tipler. Bunlardan direk kaçın.
Benim bambaşka mesela. Önemsemiyorsam kısa bir şeyle geçiştiririm ama onu bile hemen yapmam. Önem veriyorsam müsait olmayı, rahat yazabilmeyi düşünür ve biraz bekletirim. Ama kesinlikle beklemeye değer sonunda.
İkisi kıyasıya kapışır… geç kalmasının sebebi varsa tabi ki doğal karşılanır bilinçli yapmadığı sürece ama… kısa cevaplar bi de uzun mesajlara verilen kısa cevaplar… sohbet bitti demek bi yerde… öyle ölmem füze at…
sürekli olmuyorsa sorun değil diyelim de bazıları alışkanlık haline getiriyor bu işleri xd
Alışkanlık haline getiren insanlar… ah birde elimden gelen bu diyorsa… ah ah… 🙃 konuşsan bi türlü sussan bi türlü… ama bence bunu alışkanlık haline getirmek bize saygı duymadığını gösterir olaya böyle bakıp doğalım bu diyip kestirip atıyorsa orta yol bulmak istemiyorsa.. o insanı gözümden düşürmeye başlar.. kısasa kısas yapmakta bi çözüm ama ben sevmediğim eleştirdiğim şeyleri yaparak o insanlara benzemeyi seven biri değilim.. o zaman ne farkımız kalır o insanlardan.. yapılabiliyorsa bi kaç adım uzaklaşmak kendimize olan saygımızdan güvenli alana çekilmek en sağlıklısı..
Hani işi falan olsa geç cevap verir ona okeyim ama Bazen ben uzun mesaj yazdığımda minicik cevap aldığım zaman bir tık soğurum sanki önemsenmiyormuşum gibi geliyor
o yüzden burcu, bu alemde bir tek yazdığın kişi ben olacağım. sonrasında böyle dertlerin olmayacak. şu andan itibaren himayem altındasın, biat et! sadfg
Ay ay bu maalesef benim hep yaptığım bir şey, geç cevap veriyorsam, genelde vardır bir sebebi. Görüpte cevap vermemezlik yapmam. (İstisnalar kaideyi bozmaz) Eğer kısa cevaplar veriyorsam konuşmayı bitirmek istiyorumdur
Karşımdaki kişiye bağlı. Değer veriyorsam sinir olurum ikisine de ama vermiyorsam o kişiye ayjı tarifeyi uygularım ya da msja bakmam.
Geç cevap verenin belki interneti kapalıdır veya bildirim sesini kapatmış olabilir bunları ben de yapıyorum bu sorun değil, bana göre sinirimi bozucu olan uzun ve ciddi bir konu hakkında yazdığım mesaja iki üç kelime cevap verilmesi
Geç cevap daha sinir bozucu sonuçta hapiste değilsin telefon her an elinde olabilir yazmak bu kadar zor olmamalı. Geç yazana ben de geç yazıyorum kısasa kısas. En azından kısa olsa da cevap verdiyse içim rahatlar görüldü atarım
Erkekler bu duruma bozuluyor ama sadece kendi yazıyor sanıyor :D
ee kimin yazdığının önemi yok ki sen değer veriyorsan erken verirsin cevabını :)
Kuyruk var sırasını bekleyecek herkes :D
oldu paşam :D
Tamam yavrum
Geç cevap verende anca sana sıra geliyo.. kısa cevap verende digerleriyle aynı anda götüruyo yani bu işi iyi beceriyo..
değişir aslında bilerek geç cevap verilmesi kimse tarafından hoş karşılanmaz eminim ama uzunca yazılmış üzerinde düşünülmüş bir mesaja verilen kısa cevap daha sinir bozucu bence
olm zaten insanın doğasında telden mesaj diye bişiy yok. atalarımız bunu karşılıklı yapıyolarmız görüyosun yani. mesajla aşk yaşayan var ya yuh.
Kısa cevap veren ama ben ikisinede sinir olurum özellikle sorarım nedenini niye böyle yapıyorsun diye mantıklı bi cevap almazsam engellerim umrumda olmaz
kısa cevap veren. sinir bozucu oluyor. hayır konuşmak istemiyorsan söyle demi? ne öyle ergen gibi ok tamam hıhı falan :)
Her ikisi de sinir bozucu. Kısa ve geç cevap veren insanlara kolay kolay yazmam. Belli ki konuşmak istemiyor.
Hayattaki en nefret ettiğim şey ayranımın tavuk dönerimden önce bitmesi ve mesajıma geç cevap verilmesidir 🤗
Bunları en son lisedeyken umursuyordum ben, nedense artık umursayasım gelmiyor. Kendim de dahil insanlara çok değer vermiyorum. İnsanlardan dolayı.
İkisi de sinirimi bozmaz isteyen istediği gibi davransın
İkisi de birbiriyle yarışır, kişiler nasıl bir yol izlerse bende aynı şekilde karşılık veriyorum.
Geç yanıt veren mantıklı bir gerekçesi yoksa daha rahatsız edicidir.
Habersizce geç cevap veren ve kısa cevap verenle iletişimimi azaltırım
Anında yazmak gibisi yok ama yok işte o kişi vardı şimdi yok hro konuşma isteğim oldu onda 😪
İşsiz gibi çok erken cevap veren, sürekli mesaj bekleyen daha iticidir.
İkisine de sinir olmuyorum çünkü benzerini yapıyorum
Çivi çiviyi söker
Geç cevap veren 😠😠 Hatta birkaç saat sonra da değil 2-3 gün sonra cevap veriliyor 😠😠
Al birini vur ötekine ikiside sinir bozucu bence...
Uzun mesajlara kısa cevap veren en sinir bozucu olan
Ya he he diye geçistiren embesilce tm , ok yazanlar birde
aferin civciv sen biliyorsun bu işiii
Ayıpsın çiçeğim sjsksz
Her ikisinide yaşıyorum. Alışmak zorunda kalınca artık dokunmuyor. Eskiden olsa sinir krizi geçirir birinin saçını başını yolardım şu an içimdeki çocukla kavga ediyorum sessizce. Dışarıdan hiçbir şey yok gibi gözüküyor ama içeriden ne fırtınalar kopuyor bir bilseler…
Geç cevap veren kendini bir bok zanneden var bu kadar sevmek zormu anlamıyorum bu tür kişiliği gelişmemiş yürüyen egolarını çekmek zorunda değilim
Geç cevap veren bence kısa en azından bir şey diyor
ama öylesine diyorsa bir kıymeti olur mu xd
nasıl xd
Kısa cevap verenler sinir bozucu bi gün canım diyen cevap veresi yoksa canım der anlarsın tavırlı olduğunu ha bi de görüldü atan yere batacasılar
kıralım hepsini sdfs
İkisine de takılmam. İkisi de sinir etmez kolay kolay.
Birde ikisini yapanlar var. Hem geç hemde kısa cevap verenler en sinir bozucu kişiler
Görüldü atılması daha da sinir bozucu ¿
her ikisini de aynı anda yapanı düşünebiliyor musunuz
Erdal kömürcü çıkartması atanlar 🤭
çıkartma yok bende ama sadece foto :D
Her ikiside sıkıntılı zaten kısa mesajlar onun ilgisi alanında olmadığını gösterir ama geç cevap verenden iyidir.
Kısa cevap verenler daha sinir bozucu
bundan sonra bu kıza kısa cevap verilmeyecek anlaşıldı mı? sdf
Bende öyle yapıyorum ama bana yapılmasi sinirimi bozuyor😂
öyle mi yapıyorsun. D iyi bunu bildiğim iyi oldu o zaman sdf
Evet maalesef 😂
ben de bu kız iyidir diyordum dsf
Geç cevap veren
ağustosta doğan xd
😄
Ben ikisini de yapıyorum ne desem bilemedim 😏
sen komple öylesin demek ki :D
Nasılım sksnsnd
bi öyle bi böyle sdfd
eğer geç ama uzun yazıyorsa kısa cevap yazan sinir bozucudur
Mesaja geç yanıt vereni anlarımda kısa yazmaları!
İkiside sanrm ayrlma sebebi
ikisi de benden son mesajlarını alacak tipler ama illa seçim yapmam gerekiyorsa tercihen geç cevap veren. En azından işi vardır diyebiliriz.
İkiside direk engel sebebi
Her ikisi de, sinir bozucu
Gec cevap veren
ikisi de kötü.. hiç cevap vermese daha iyi
ikisi de sinir bozucu ve soğutucudur
Kısasa kıssas. Kimsenin nazını çekmem.
İkisi de birbirinden beter. 😃
Bilerek geç cevap veren sinir bozucu dur
İkiside sinir eder
Geçç
aferin sanaaa
Kısa cvb veren sinir bozucu
İkisi de sinir bozucu değil bence
Geç yazan daha sinir bozucu tabi
İkiside itici bence konuşma sohbet akmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?